Din perspectiva lui Jack:
E important sa fiu pregatit pentu diseara.O sa am nevoie de un pistol la mine in caz ca se intampla ceva, cartuse si pe Blue langa mine.O iubesc ca pe o sora.Am crescut impreuna si ne stim de cand aveam un an.Stiu ca am nevoie de ea la vanzarea asta.Chiar daca e in pericol cu mine si constientizeaza asta, tot nu vrea sa dea inapoi.Oricum nici nu ii sta in fire.
De cand ne stim nu a avut frica de nimic.Cand mai dormea la mine obisnuiam sa ii strecor paianjeni in pat, iar cand ii gasea, mai mult radea decat se speria.E o fata speciala si o stie bine.O sa o apar mereu, de asta suntem o echipa.
Imi fac un dus rapid, iau niste haine curate si plec in graba la Andi, cel care va cumpara armele de la noi.
Viteza ma caracterizeaza.Odata era sa mor pentru ca am urcat beat la volan, dar norocul meu ca o femeie era pe drum in seara aia cand am intrat in copac si a sunat la ambulanta.In fine, nici nu stiu de ce mi-am adus aminte de asta.
Am ajuns la casa lui Andi.Mare pot spune.Am primit adresa prin posta.Nu putem risca sa fim descoperiti.Bat de trei ori in usa in ritmul stabilit si astept.Dupa 20 de secunde usa se deschide, iar de dupa ea, apare un barbat inalt ca mine, brunet si cu ochi caprui.
Acesta ma examineaza din cap pana in picioare apoi ma pofteste inauntru.Din interior camerele par si mai mari.
-Esti gata pentru diseara? ma intreaba el in timp ce toarna bautura in doua pahare de cristal.
-Mereu suntem pregatiti.De unde stii ce vreau sa beau, daca nu sunt prea indiscret?
-Stiu mult mai multe decat iti imaginezi.Poftim si bun venit in casa mea!
-Multumesc!Si ce stii?
-Nu asta conteaza acum.
-Ba da.Daca tot ai deschis subiectul sunt curios ce stii despre mine. ii spun in timp ce ridic paharul in semn ce toast.
-Sa zicem ca am aflat de micul tau accident de masina de acum 3 ani.Dar asta e trecut si pe mine ma intereseaza viitorul.Sper sa ramanem in relatii bune dupa ce iti cumpar marfa, iar siguranta ta depinde de calitate.
-Ei bine prietenia noastra depinde de bani.Ii ai pregatiti? intreb plin de interes.
-Bineinteles.
-Atunci prevad un viitor favorabil pentru toti 3. spun eu gandindu-ma la Blue.
-Si care e treia persoana de care vorbesti? intreba Andi deja curios.
-O sa afli diseara.Acum trebuie sa plec.In seara asta la 8:15 suntem la iesirea din oras.
-Bine.O sa fiu acolo.
Apoi Andi imi strange mana si ma conduce la iesire.
In drum spre casa ma tot gandeam la ce ar avea nevoie de atatea pistoale si cartuse.Oricum nu ma prea intereseaza.Atata timp cat eu si Blue ne primim banii totul e in regula.
Din perspectiva lui Blue:
Daca mama m-a anuntat ca maine o insotesc la o petrecere cu actionarii de la Angels&Demons, m-am gandit ca am nevoie de o rochie noua.Niciodata nu port o rochie de doua ori.Dupa o purtare aleg sa le donez impreuna cu pachete de jucarii si mancare celor care au nevoie de ele.Acesta e modul meu de a fi si cred ca e cel mai corect.
O rochie noua cere o sesiune de cumparaturi , iar daca am toata dupa-amiaza libera.
Las masina in parcare si ma indrept entuziasmata spre intrarea mall-ului.
CITEȘTI
Blue // pauza //
AcciónBlue Ivy e tipa aia cu fata inocenta, dar in interior e o fiara neimblanzita. Provenind dintr-o familie instarita, alegea calea periculoasa, participand la curse ilegale de masini, schimb de arme si transport de droguri. Pacat ca dragostea apare si...