"Femeia e un diamant!"

102 9 2
                                    

Din perspectiva lui Blue:

Ajunsi la prima casa ramanem muti de uimire.

Am coborat fiecare din masina lui fara sa zicem ceva sau sa ne uitam unul la altul.Pur si simplu admiram palatul din fata noastra si sincer cred ca asta va fi noua noastra casa.

Geamurile erau de marimea peretelui, asa ca ne permiteau sa vedem ce se afla inauntru.

Cu emotii, Jack bate in usa iar dupa un minut usa se deschide.

De dupa ea apare agentul de vanzari alaturi de proprietarul casei:

-Buna ziua, domnule si doamna Cade!

-Buna ziua, spunem noi.

Eu eram atenta la discutia pe care o purtam cu agentul de vanzari, dar Jack a inceput deja sa inspecteze casa pana si in cel mai mic coltisor.

-Pretul a ramas cel stabilit asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji.spuse proprietarul.

-Asta inseamna ca putem incepe turul?intreb entiziasmata.

-Bineinteles!

Dupa o ora de analizat casa in lung si in lat,am decis impreuna cu Jack ca asta e casa de care avem nevoie.

-Nu ramane decat sa efectuam transferul.Va rog semnati aici si va puteti instala.

Am semnat eu prima data, apoi Jack.

-Multumim pentru tot!spuse Jack in timp ce ii conducea pe cei doi la usa spre plecare.

Dupa ce au placat am inceput sa rad: 

-Ce repede i-ai dat afara!

-Pai asta e casa noastra nu?Isi merita toti banii.  spuse el plin de fericire.

-Treaba e ca trebuie sa gasim o noua comanda de arme daca vrem sa mai facem bani si pentru garderoba mea noua de haine, biblioteca si colectia ta de ceasuri.  ii spun zambind.

-Ai dreptate!Mai bine hai sa mancam ceva pentru ca deja e 14:00 si trebuie sa ne odihnim si sa pregatim pentru petrecere! spuse Jack in timp ce lua cheile de la masina lui.Azi mergem cu masina mea!

-Bine, bine! ii spun razand.

Am deschis usa si am plecat in graba.Ajunsi la cel mai apropiat restaurant, ne asezam la masa si primim fiecare cate un meniu.

-Gata de comanda? intreaba baiatul care a venit sa ne ia comenzile.

-Da. spuse Jack lihnit.Eu as dori o friptura, portie mare, o Coca-Cola.

-Eu vreau o salata de legume medie, un fresh de portocale si o portie de capsuni.Multumesc!

-Multumesc si eu!Comanda va fi gata in 10 minute! zise ospatarul dupa ce ne luase comanda apoi pleca.

-Iar mananci doar salate? intreaba Jack deja plictisit de meniul pe care l-am comandat.

-Ei bine am mancat prostii in ultimele zile si deja se vede asa ca nu mai comenta! ii spun zambind.

-Treaba ta! spuse el razand.

Comanda apare mai repede decat stiam dar e bine, iar dupa 20 de mancat fara vorba ne indreptam spre masina cu burtile pline.

-Parca era vorba ca in noua casa o sa gatesti. ii spun lui Jack amuzata.

-Si o voi face dar inca nu ne-am instalat asa ca nu e oficial. zise el atent la drum.

Blue // pauza //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum