Pregatiri de petrecere

117 8 8
                                    

Din perspectiva lui Jack:

Am dormit atat de bine, incat nu stiu cand a trecut noaptea.

Dimineata a aparut imediat, iar eu imi deschid usor ochii obositi de seara trecuta.Imi amintesc ultimele ganduri de aseara.Stiu ca mai e mult pana la o familie, dar o am deja daca stau bine sa ma gandesc.

Din perspectiva lui Blue:

Ce dimineata frumoasa!Si camera lui Jack e atat de spatioasa si aerisita.Ia stai, camera lui Jack?Ce naiba caut aici?Si mai bine, ce am facut aseara?Stiu doar ca am luat banii, am mers la un bar dar de aici, nu imi amintesc nimic.

Ma uit la cum sunt imbracata, bine, mai mult dezbracata si ma dau jos din pat obosita si cu o durere enorma de cap.

Ajung in bucatarie cu pasi grei dar fac un efort pentru ca sunt lihnita.

-Neata, Jack!

-Matinala ca intotdeauna!zice el amuzat.

-Nu scap de obiceiurile mele asa de usor! ii spun zambind.Apropo, ce naiba am facut aseara?

-Pai dupa ce am luat banii, am mers la King&Queen unde te-ai imbatat, te-am adus acasa si ai inceput sa spui toate prostiile.

-Cum ar fi? intreb razand.

-Pai cand am vrut sa te dezbrac ca sa dormi mai bine ai inceput sa zici ca vreau sa ma culc cu tine si dupa ai adormit.

-O Doamne!Scuze! ii spun razand zgomotos.

-Nu-i nimic.Cate surori am? zise Jack amuzat de situatie.

-Mai am niste haine curate pe la tine?Am treaba astazi.

-Da.Sunt in dulapul cu hainele tale.Ce treaba ai?

-Ma duc la mama sa discutam despre diseara si apropo, diseara vreau sa ma insotesti undeva si apoi sa ma interesez de o casa.

-Bun program.Unde sa merg cu tine? ma intreaba neatent in timp ce pregatea aluatul pentru niste clatite.

-O petrecere cu actionarii de la Angels&Demons.Ia cel mai bun costum din dulap.Diseara ne distram.

-Suna genial.La ce ora?

-Pai o sa aflu azi.Te sun si mergem cu masina ta.Mereu baiatul trebuie sa conduca la petrecere.

-Si de ce asta? intreaba razand.

-Ca sa imi deschizi usa de aia!ii spun in timp ce caut Nutella in frigider.

-Bun raspuns.Atunci cand esti sigura de ora ma anunti.Vrei sa vin cu tine la mama ta?Chiar vroiam sa o revad?Nu am vazut-o de o luna.

-Ok.Si dupa vii cu mine sa ne interesam de casa.

-E o idee buna.Acum hai sa mancam, micul dejun e cea mai importanta masa a zilei si avem nevoie de energie azi.

-Ce bine arata! ii spun infometata.

Dupa ce am mancat, mi-am ales din dulap o pereche de blugi inchisi la culoare si lungi, impreuna cu o camasa albastra, bagata in pantaloni.Tenisii sunt cei de ieri, pentru ca la Jack nu am si incaltaminte.

-Esti gata? strig eu iesind din baie.

-Da!

-Atunci hai sa mergem.

Fiecare a urcat in masina sa si ne-am indreptat spre casa parintor mei.

E o casa mare, mereu ma ascundeam cand eram mica si nimeni nu ma gasea.

Am batut la usa iar Jack isi dadu mana orin par pentru un ultim retus.

Usa se deschise, iar de dupa ea aparu Elisa, femeia care are grija de casa si care a avut grija de mine si de Jack cand eram mici.

-Blue, ce mai faci, scumpo?Esti bine, sanatoasa?Ai grija de ce mananci?

-Stai calma, Elisa!Sunt bine!Mi-a fost dor de tine! ii spun imbratisand-o.

In timp ce intram in casa, Elisa s-a luat imediat si de Jack:

-Tu, baiete, cat ai crescut!Cred ca toate femeile sunt atrase de tine!

-Elisa, nu ne-am vazut de o luna, nu cred ca am crescut atat de mult! ii spune el razand si dandu-i o imbratisare calduroasa.

-Unde e mama, Elisa? intreb curioasa.

-Trebuie sa vina din gradina imediat.Stii cat ii place sa gradinareasca!

-Chiar daca ar putea chema pe cineva pentru asta! ii spun uitandu-ma spre usa.

Pe usa intra mama, care avea in mana un buchet mare de trandafiri proaspat taiati.

-Blue! striga mama plina de bucurie.Credeam ca iti transmit detaliile prin telefon!

-Ei bine eu si Jack am vrut sa iti facem o vizita.

-Buna, Jack! spune mama imbratisandu-l.

-Buna, doamna Cade!

-Dupa atata timp inca imi spui doamna.Mereu ma faci sa ma simt batrana!Te rog striga-ma Victoria!

-Ei bine, doamna, respectul pentru dumneavoastra e infinit, asa ca nu cred ca imi pot permite sa va tutuiesc! spuse el zambind.

-Cum vrei!Oricum esti ca si fiul meu!

-Si sunt mandru de asta!

-Ei bine, mama, care sunt detaliile?intreb curioasa in timp ce ne asezam pe canapea.

-Petrecerea incepe la ora 21.Ne vedem la salonul de la agentie.Sper ca veti fi aranjati!

-Vom fi! spune Jack.

-Astea sunt marile detalii. zice mama zambind.

-Pai mama, noi trebuie sa plecam, avem putina treaba in oras.

-Bine, copii!Ne vedem la ora stabilita!

-Ok, mama! ii spun dandu-i un sarut pe obraz.

Dupa ce am iesit din casa si am pornit spre prima casa de vanzare, il sun pe Jack, care conducea masina din fata:

-De ce nu i-ai spus mamei tale de casa? intreaba el curios.

-Vreau sa fie o surpriza!

Ajunsi la prima casa, ramanem muti de uimire.

Ok, sper sa va placa acest capitol si imi cer scuze pentru intarziere!

Blue // pauza //Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum