Midoriya Izuku
Szłaś sobie spokojnie w kierunku twojej nowej szkoły U. A. Miałaś jeszcze sporo czasu więc poszłaś kupić sobie coś do jedzenia. Gdy wychodziłaś ze sklepu coś a raczej ktoś na ciebie wpadł. Zobaczyłaś zielone włosy i chłopaka który szybko wstał podał Ci rękę i zaczął przepraszać.
-P.. Przepraszam - chłopak zaczął cię bezustannie przepraszać. Próbowałaś jakoś uspokoić chłopaka aż w końcu się to udało.
- Nic się nie stało jestem [t/n] [t/i] - przedstawiłaś się chłopakowi.
- M.. Midoriya Izuku - Już chciał pobiec dalej ale uświadomiłaś go ,że jest jeszcze dużo czasu. Więc powoli szliście jak się okazało chłopak też idzie do U.A i będzie chodził do tej samej klasy.
Katsuki Bakugo
Jechałaś na deskorolce do swojej babci której miałaś w czymś pomóc. Po drodze jeszcze wjechałaś do sklepu bo mama poprosiła cię o pare rzeczy. Wsłuchiwałaś się w muzykę która grała w twoich słuchawkach aż nagle przestałaś czuć grunt pod nogami i wylądowałaś na chodniku. I zobaczyłaś blondyna który miał wypisany mord w oczach.
- uważaj jak jeździsz idiotko!! - zaczął krzyczeć blondwłosy chłopak.
- to ty we mnie wszedłeś sam jesteś idiotą! - krzyknęłaś na chłopaka a w jego czerwonych oczach zobaczyłaś iskierki złości. W jego rękach pojawiły się wybuchy. Już chciał w nimi rzucić ale w ostatniej chwili ktoś go zawołał.
- [t/n] [ t/i] - chłopak tylko na to burknął pod nosem i zaczął odchodzić.
- Bakugo Kastuski - usłyszałaś i uśmiechnęłaś się pod nosem.
Shōto Todoroki
Siedziałaś sobie na ławce w parku i słuchałaś muzyki nagle zrobiło ci się zimno spojrzałaś w lewo zobaczyłaś chłopaka który ćwiczy nagle przed tobą wyrosła skała lodowa.
- przepraszam za to jestem Shōto Todoroki a ty - chłopak o imieniu shoto zaczął ciebie przepraszać ale później przedstawiłaś się.
- jestem [t/n] [t/i] miło mi ciebie poznać - usiedliście razem na ławce i rozmawialiście na różne tematy aż w końcu zdecydowaliście się przejść dowiedziałaś się że też idzie do U.A i będzie z tobą w klasie.
Eijiro Kirishima
Przyszłaś do swojego ulubionego sklepu muzycznego aby kupić najnowszą płytę [t/u/z] spytałaś się czy jest a tu okazuje się że nie ma już bo ktoś wykupił ostatni egzemplarz. Okazało się że to jakiś czerwonowłosy chłopak po chwili go zauważyłaś podeszłaś do niego.
- ej ty! Wykupiłeś ostatni egzemplarz płyty [n/z] - nakrzyczałaś na niego i później odeszłaś zostawiając go w osłupieniu.
- Ejiro Kirishima - usłyszałaś tylko gdy odchodziłaś. Gdy wróciłaś do domu byłaś tak zdenerwowana że nie masz tej płyty.
Fumikage Tokoyami
Poszłaś właśnie na spacer do lasu jako że uwielbiałaś się wspinać wspiełaś się na najbliższe drzewo. Kiedy weszłaś trochę posiedziałaś na gałęzi nagle obok ciebie znalazł się chłopak o ptasiej głowie tak się przestraszyłaś ,że spadłaś z gałęzi przygotowałaś się na spotkanie z ziemią ale nagle złapał cię cień i posadził z powrotem na drzewo.
- przepraszam ,że cię przestraszyłem jestem Fumikage Tokoyami a ty - powiedział chłopak
- nic się nie stało jestem [ t/n] [t/i] - przedstawiłaś się i razem z chłopakiem zaczeliście rozmowę na wiele różnych tematów.
- sorki ale muszę już iść do zobaczenia - jedyne co usłyszałaś do odpowiedź od chłopaka i zeskoczyłaś z drzewa.