Gdy cię uderzy

600 14 9
                                    

Midoriya Izuku

Byłaś właśnie z Izuku w parku, ponieważ poprosił cię, żebyś poszła zobaczyć jak trenuje. Siedziałaś sobie na trawie patrząc na chłopaka, który ćwiczył, jedno musiałaś mu przyznać mięśnie to on ma. Oczywiście wiedziałaś o tym ale, kiedy ćwiczył bez koszulki było bardziej je widać. Tak rozmyślając nie zauważyłaś, że Midoriya zamachnął się ręką i przez przypadek uderzył cię w twarz. Poczułaś promieniujący ból na twarzy, krzyknęłaś z bólu. Izuku od razu znalazł się przy tobie, przyłożył chusteczkę do nosa z, którego zaczęła lecieć krew. Chłopak jak szalony zaczął przepraszać.

,,Nic się nie stało Izuku". - powiedziałaś spokojnie do chłopaka, który znowu zaczął przepraszać.

,,To było przez przypadek naprawdę przepraszam!"- uspokoiłaś chłopaka i stwierdzilście, a raczej ty, żebyście wracali do domu.

Bakugo Katsuki

Siedziałaś u swojego chłopaka w domu czekając, aż on wróci z kuchni z jedzeniem. Byłaś u niego bo on stwierdził, że mu się nudzi i chce z tobą pograć (czyt.wygrać). Takim o to sposobem czekałaś na niego z zatrzymaną grą. Zaczęło Ci się nudzić więc poszłaś zobaczyć co on się tak ociąga. Schodziłaś ze schodów gdy usłyszałaś głośne przeklinanie wiedziałaś, że to Katsuki znowu klnie, przyzwyczaiłaś się już do tego. Weszłaś do kuchni patrząc jak chłopak sięga po szklanki. Odwrócił się z zamiarem odejścia z pomieszczenia ale nie zauważył cię i uderzył cię ręką.

,,he?, co ty tu robisz!?"- Bakugo zaczął krzyczeć, ale kiedy zobaczył łzy w twoich oczach nastychmiast przestał i cię przytulił po czym wziął do łazienki.

Todoroki Shōto

Przyszedł do ciebie Todoroki z zamiarem pouczenia się ponieważ niedługo macie sprawdzian z [t/n/p] a ty nic nie umiesz. Nie twoja wina, że ten przedmiot jest koszmarny, wszystko jest dla ciebie niezrozumiałe, a Shoto jako przykładny chłopak przyszedł Ci pomóc. Po kolejnej próbie zrozumienia tego, postanowiliście zrobić sobie przerwę i poszliście do kuchni coś ugotować, razem zagłosowaliście na sobę. W pewnej chwili chłopak potknął się nawet nie wiesz o co i uderzył cię szklaną butelką, która niestety się rozbiła. W twoim policzku znalazły się kawałki szkła. Naszczęście chłopak się szybko pozbierał i położył zimną dłoń na twój policzek i zajął się resztą.

Kirishima Ejiro

Spałaś sobie smacznie w swoim łóżku, gdy nagle poczułaś jakiś ciężar na sobie. Spojrzałaś na siebie i zauważyłaś Ejiro z oczami szczeniaka i już wiedziałaś ,że coś od ciebie chce. Wstałaś niechętnie przecierając oczy ze zmęcznia i spojrzałaś na swojego chłopaka, ten nic nie powiedział tylko wziął twoją torbę i spakował do niej ręcznik, strój kąpielowy i inne potrzebne rzeczy. Spojrzałaś na niego z miną nie zrozumienia. Kazał Ci się ogarnąć co po dłuższej chwili wykonałaś. Stanęłaś przed nim z rękami opartymi na biodrach, a on przerzucił cię przez swoje ramię wziął twoje rzeczy i wyszedł. Czułaś na sobie spojrzenia wielu przechodniów, niektóre zdziwione, a niektóre rozbawione.

-Skip Time-

Jak się domyślałaś chłopak zabrał cię na basen. Teraz urządziliście konkurs nurkowania. Zanurzyliście się i po paru minutach wynurzyłaś się. Po chwili również Ejiro, który przez przypadek walnął ciebie z łokcia. Od razu wziął cię w ramiona i przepraszał.

Tokoyami Fumikage

Tokoyami zaprosił cię na spacer po lesie zważając na to, że bardzo lubicie wspinać się po drzewach, tak właśnie się stało. Szliście spokojnie ścieżką po środku lasu, nagle wpadłaś na pomysł wspięcia się na najwyższe drzewo w tym miejscu. Spojrzałaś do góry i stwierdziłaś, że jest naprawdę wysoko ale jak to ty musiałaś to zrobić, Tokoyami się uparł, że pójdzie z tobą. Wspinaliście się i ty jako pierwsza usiadłaś sobie spokojnie i czekałaś na chłopaka. Wreszcie go zobaczyłaś ale gdy on siadał walnął cię w twarz gałęzią złapałaś się za czoło i zachwiałaś się. Zaczełaś spdać gdy poczułaś, żę coś cię łapie w pasie, otworzyłaś oczy i zobaczyłaś dark schadow. Odstawił cię prosto w ramiona chłopaka, który od razu cię przytulił i zaczął przepraszać.

Tomura Shigaraki

Miałaś właśnie sparing ze swoim chłopakiem. Wymierzaliście sobie cios po ciosie oczywiście się nie hamując ale zwinnie unikaliście ich. Oczywiście walczyliście bez mocy bo było by zbyt łatwo, tym bardziej jakoś niezbyt chciałaś doświadczyć rozpadu. Byliście obydwoje o krok do zwycięstwa, żadne z was nie chciało przegrać ponieważ oboje byliście bardzo uparci. Nagle nie zauważyłaś ciosu wymierzonego przez Shigarakiego i dostałaś mocno w brzuch. Skuliłaś się i złapałaś za brzuch. Usiadłaś na ziemii nadal trzymając się za brzuch. Poczułaś, że ktoś siada za tobą i przyciąga do siebie wiedziałaś kto to. Zdziwiłaś się na jego gest, a tym bardziej, kiedy zaczął ciebie głaskać po brzuchu i uspokajać. Siedzieliście tak razem ,aż zdecydowaliście się wrócić.



Bnha-scenariuszeWhere stories live. Discover now