Midoriya Izuku
Stałaś przed budynkiem twojej nowej szkoły U.A tyle co wiem chodzę do klasy 1A. Szłam przez korytarz szukając mojej klasy nagle zobaczyłam ogromne drzwi z napisem 1A. Weszłam do środka i zobaczyłam znajome mi zielone włosy podeszłam do ich właściciela.
- hej Izuku co tam - chłopak się mnie przestraszył i prawie spadł z krzesła
- o h..hej [t/i] dobrze a u ciebie - pogadałaś jeszcze z chłopakiem nagle wszedł wasz wychowawca a był nim eraserhead inaczej Shota Aizawa mieliśmy godzinę wychowawczą i tak minął dzień.
Katsuki Bakugo
Zaczęłaś naukę w U.A szłaś do swojej klasy 1A. Weszłaś do klasy zobaczyłaś znajomą twarz Bakugo. Podeszłaś do niego po cichu był odwrócony do ciebie plecami.
- hej Katsuki!! - wykrzyknęłaś mu do ucha na co się odwrócił i spojrzał na ciebie z pod byka ale potem jego mina mówiła ,, zabije cię" ale zamiast mnie zabić odpowiedział.
- hej [t/i] - ty spojrzałaś na niego dziwnie ale zaraz zaczął się drzeć więc wszystko jest okej. Cały dzień zleciał na krzyczeniu na siebie.
Shōto Todoroki
Szłaś do swojej nowej szkoły nagle zauważyłaś znajome dwukolorowe włosy. Podeszłaś do niego
- Hej todoroki-kun co robisz- chłopak na twoje słowa trochę się przestraszył.
- Hej [t/i] idę do szkoły - no tak kieruje się w tą stronę ciekawe czy idzie do tej samej co ja.
- Idziesz do U.A ? - zapytałam się Shōto
- Tak dostałem się przez rekomendacje będę chodzić do klasy 1A a ty? - spytał się mnie.
- Też będziemy w tej samej klasie. I tak dotarliśmy do szkoły.
Kirishima Ejiro
Szłaś w kierunku dziedzinca szkolnego (dop. Autorki. Jeśli takowy jest) nagle usłyszałaś czyjeś wołanie. Odwróciłaś się nagle przed tobą pojawił się Ejiro.
-Hejka proszę -dał ci album [t/u/z] nie wierzyłaś własnym oczom. Z radości skoczyłaś na Ejiro i go przytuliłaś. Zaskoczony oddał uścisk.
- Dziękuje ,przepraszam za wczoraj byłam po prostu zdenerwowana ponieważ tak długo czekałam na tą płytę - Ejiro się zaśmiał.
- Nic się nie stało ale powiedz jak masz na imię - faktycznie nawet się nie przedstawiłaś.
- jestem [t/i] [t/n] a teraz lepiej chodźmy na lekcje - i takim sposobem spędziliście cały dzień.
Fumikage Tokoyami
Szłaś sobie przez park do szkoły nagle na kogoś wpadłaś ,tym kimś okazał być Tokoyami.
- przepraszam Tokoyami w ogóle hej - powiedziałam do niego.
- hej [t/i] nic się stało. Gdzie idziesz? - zapytał chłopak.
- do szkoły chodzę do U.A będę chodziła do klasy 1A a ty? - zapytałam Fumikage z ciekawością.
- też do tej samej szkoły i klasy - powiedział i ruszyliśmy razem do szkoły. I tak zleciał nam dzień.
Witajcie oto kolejna część scenariuszy z BNHA