Midoriya Izuku
Siedziałaś u siebie w pokoju płacząc ponieważ dowiedziałaś się dziś od mamy ,że twoja ukochana babcia nie żyje bo przegrała walkę z chorobą. Usłyszałaś wołanie twojej mamy żebyś zeszła na dół ale ty nie miałaś ochoty tylko bardziej zakryłaś się kocem i płakałaś. Zignorowałaś gdy ktoś otwierał drzwi bo myślałaś ,że to twoja mama. Słyszałaś szybkie kroki w twoją stronę a po chwili zostałaś mocno przytulona. Odwróciłaś się i ujrzałaś Izuku.
-[t/i] co się stało!? - spytał się zaniepokojony chłopak. Po chwili opowiedziałaś jemu wszystko i się rozpłakałaś. Do końca dnia Midoriya siedział z tobą przytulał cię i uspokajał byłaś mu bardzo wdzięczna.
Bakugo Katsuki
Biegłaś do domu katsukiego cała zalana łzami ponieważ spotkałaś dziś swojego byłego który zaczął Ci grozić. Krzyczał na ciebie ,że z nim zerwałaś i się na tobie zemści aż na końcu cię uderzył dlatego teraz masz ślad na policzku. Zdąrzyłaś mu się wyrwać i uciec. Wbiegłaś do domu swojego chłopaka na szczęście drzwi były otwarte więc bez problemu je otworzyłaś i pobiegłaś do jego pokoju. Otworzyłaś drzwi i zauważyłaś chłopaka który grał. Gdy usłyszał ,że ktoś wszedł chciał krzyczeć ale jak zobaczył ciebie jeszcze w takim stanie szybko wstał ,podszedł i cię przytulił. Odsunął się i spojrzał na ciebie i zauważył ślad po uderzeniu.
- co się stało i kto ci to zrobił!!? - krzyknął i spojrzał na ciebie z oczekiwaniem na odpowiedź.
- n..no b..bo s..spotkałam m..mojego b...byłego i o..on z..zaczął n..na m..mnie kr..zyczeć i g..grozić a..aż w..w k..końcu m..mnie u..uderzył- wychlipiałaś ,na samym końcu nie wytrzymałaś i się rozpłakałaś. Chłopak przytulił cię do siebie i pocałował.
- zabiję skurwysyna - powiedział i do końca dnia ciebie pocieszał.Todoroki Shōto
Pokłóciłaś się z rodzicami o jakąś błahostkę i pobiegłaś do pokoju. Wzięłaś szybko telefon i zadzwoniłaś do swojego chłopaka mówiąc żeby przyszedł. Powiedział ,że zjawi się jak najszybciej. Parę minut później usłyszałaś otwieranie drzwi frontowych i jak ktoś biegnie szybko po nich na górę aż zobaczyłaś ,że ktoś otwiera drzwi wiedziałaś ,że to Todoroki. Po chwili poczułaś jak ktoś cię przytula i podnosi z podłogi i kładzie na łóżku zaraz potem wychodzi i słyszysz wstawianie wody w czajniku. Chwilę później wchodzi twój chłopak z herbatą i chusteczkami. Bierzesz chusteczkę i opowiadasz chłopakowi co się stało i dlaczego płaczesz. Resztę dnia spędziliście razem na oglądaniu jakiś filmów i opowiadaniu sobie jakiś historii. Dziękujesz za takiego niesamowitego i wspaniałego chłopaka jakiego mogłaś tylko sobie wymarzyć.
Kirishima Ejiro
Ten dzień zapowiadał się wyjątkowo dobrze myślałaś ,że nic go nie zepsuje jednak myliłaś się. Siedziałaś sobie w salonie spokojnie pijąc [t/u/n] gdy nagle do pokoju wszedł twój tata podszedł do ciebie i usiadł obok. Kazał ci być spokojną nie wiedziałaś dlaczego ale jak Ci powiedział ,że twój pies nie żyje ponieważ został przejechany przez samochód rozpłakałaś się i przytuliłaś do taty po czym pobiegłaś do parku. Gdy dotarłaś na miejsce usiadłaś na ławce i zaczęłaś płakać. Usłyszałaś dzownienie telefonu spojrzałaś na wyświetlacz i zobaczyłaś ,że dzwoni do ciebie twój chłopak jednak nie odebrałaś. Siedziałaś w tym parku już parę godzin ale nie zamierzałaś iść chciałaś posiedzieć i przemyśleć wszystko ,[i/p] (imię psa) od małego z tobą był nie opuszczał cię w żadnej ważnej chwili. Podniosłaś głowę gdy poczułaś coś ciepłego na ramionach. Zobaczyłaś zmartwionego Ejiro. Opowiedziałaś mu wszystko a on zabrał cię do domu i został z tobą na noc.
Fumikage Tokoyami
Siedziałaś na drzewie w lesie płacząc i myśląc dlaczego tobie się to przydarzyło.~wspomnienie~
Siedziałaś u siebie w pokoju rysując jakieś rzeczy i słuchając muzyki. Poczułaś kogoś rękę na swoim ramieniu odwróciłaś głowę i spotkałaś zmartwiony wzrok mamy. Spytałaś się jej co się stało a ona powiedziała coś co cię załamało. Szybko pojechaliście z rodzicami do szpitala. Jak się okazało twój starszy brat [i/b] miał wypadek jakiś pijany gościu go potrącił ale dzięki jego mocy nic się poważnego nie stało. Lekarz powiedział ,że ma złamaną rękę i nogę ale nie ma na szczęście żadnych urazów głowy oraz urazów stałych. Mimo wszystko byłaś zrozpaczona i wybiegłaś z szpitala do twojego ulubionego miejsca czyli lasu.
~koniec wspomnienia~
I do tego momentu siedzisz na drzewie i myślisz. Nagle usłyszałaś trzask gałęzi aż po chwili zobaczyłaś swojego chłopaka który gdy ciebie zobaczył od razu przytulił i spytał co się stało ,opowiedziałaś mu wszystko. Na końcu chłopak przytulił cię i zaczął pocieszać siedzieliście razem do wieczora gdy spytałaś chłopaka czy możesz u niego zostać na noc. Zgodził się natychmiastowo ,powiadomiłaś swoich rodziców i poszliście do niego do domu.
Tomura Shigaraki
Mimo ,że rzadko płaczesz ,inaczej prawie nigdy nie płaczesz ale tego dnia było inaczej. Siedziałaś sobie w bazie rozmyślając nad następnym napadem gdy usłyszałaś dzwonek telefonu odebrałaś go nie spodziewając się ,że to ze szpitala. Kiedy dowiedziałaś się co się stało załamałaś się okazało się ,że twój tata miał zawał i nie wiadomo czy z tego wyjdzie dlatego masz być przygotowana na wszystko. Podziękowałaś za powiadomienie i poszłaś do swojego pokoju biorąc żyletkę i zrobiłaś sobie parę kresek. I zaczęłaś płakać. Usłyszałaś otwierane drzwi wejściowe i krzyki to znaczyło tylko jedno wrócili do bazy ale wiedziałaś ,że od razu idą do swoich pokoi. Nie spodziewałaś się kiedy ktoś nagle otworzył drzwi od twojego pokoju. I wyjrzała zza nich głowa Tomury gdy zobaczył twój stan od razu wszedł i zamknął za sobą drzwi. Szybkim krokiem podszedł do ciebie i spytał co się stało opowiedziałaś mu wszystko i się do niego przytuliłaś chłopak nie spodziewał się tego ale niepewnie oddał przytulasa. Siedzieliście rozmawiając na różne tematy do wieczora.