7 част

35 2 0
                                    

ГТНА:( Автор )

Всички бяха в шок от действията на Джес. Луи, Лив и Зейн гледаха с отворена уста. Найл си изпусна солетите, а Лиъм търсеше камерата си. Дори след като се отделиха, никой не каза нищо, но Найл развали неловката тишина.
- Какво ще ядем за вечеря?- попита взимайки солетите си.
- Идиот.- измънка Хари.
- Хари. - скара се Лив.
- Джес може ли да поговорим, на саме.- попита Хари игнорирайки сестра си.
Тя само кимна и двамата се отправиха към градината.

ГТНХ:( Хари )

- Какво има ?- попита.
- Ама, ти сериозно ли?- засмях се - Преди 2 минути ме целуна, а сега ме питаш, какво има? Е, ам...ти, вече знаеш, какво чувствам, ами ти?- попитах плахо.- Какво чувстваш към мен?
- Мислех, че погледите които хвърлям са достатъчно красноречиви.- засмя се леко.- Харесвам те Стайлс .- аз се усмихнах.
- А, ще бъдеш ли с мен?- попитах тихо.
- Естествено.- каза, а аз я целунах.
Мале, тези целувки ще ме подлудят.

ГТНО:( Оливия )

След като се свърши и брат ми и Джес излязоха, аз се качих в една от стаите. Реших да подредя багажа си. По едно време, се чу почукване на вратата.
- Влез. - извиках.
Подаде се русата глава, на Найл.
- Може ли да поговорим?- попита влизайки.
- За?
- За нас.- отговори веднага.- Виж Лив, знам, че признах, на теб, а не ма Джес. Вече знаеш как се чувствам, а ти изпитваш ли нещо?- попита ме.
- Да, естествено, че изпитвам, но....
- Но?- попита.
- Но, няма да тръгна с теб...
- Ол, защо?- беше тъжен, а това ме разкъсваше.
- Защото преди това искам да те опозная.- той се усмихна.
- И аз искам да те опозная.- каза щастливо.- Ами, тогава довечера в 20:00.- усмихна се.
- Става.- и аз се усмихнах.
- Но, преди това искам да направя нещо.- приближи се, и преси да попитам той вече беше слял устните ни. Бяха меки и миришеше на мента. Той прокара горещия си език по долната ми устна дърпайки я леко. Аз изтенах и увих крака. Той ни блъсна в стената, а аз изтенах в устата му за пореден път. Тръгнах да махам тениската му, но бързо се осързнах. Отделихме се задъхани и леко зачервени. Той се почеса зад врата и каза:
- Е, ам...да аз.....това...ние...аз..- прекъснах го.
- Спокойно. Няма проблем.- той се усмихна леко и ме прегърна. В ухото ми прошепна.
- Това беше страхотно.- и засмука кожата ми зад ухото карайки ме да изтена пак.
След това напусна стаята. Майко мила! Незнам какво се случи. Какво ми става? Тези дни се държа доста необичайно. Защо? Оф мамка му.
Реших да си дооправя стаята и да си почина. След като прегледах всички социални мрежи, играх на няколко игри  и четох историй в Wattpad на вратата се почука. Преди да се провикам Джес влезе тичайки.
- Ъм...предполагам, че разговора ви е минал добре, а?- засмях се.
- Да! Няма да повярваш.- каза.
- Щом е замесен брат ми, смятам, че ще повярвам. Разказвай. - тя започна да ми разказва всяка една подробност. Радвам се за нея.
- И сега сте заедно?- попитах с ококорени очи.
- Мхм.- каза и се усмихна.
- Не е  ли малко рано? Все пак, се познавате от няколко дена.
- Остави за малко това и ми разкажи какво става с Найл, говорихте ли?- попита с усмивка.
- Ам..да, да говорихме.....е, повече се натискаме, но...- тя изпищя и започна да скача около стаята.
- Значи имаме още една двойка?- каза щастливо.
- Не. - тя замръзна на място.
- Как така?- попита малко унило.
- Искам да кажа....да, но не. Смисъл.....искам да го опозная, искам да знам повече неща за него. Харесвам го, но ми се струва малко рано. Искам да видя дали мога да разчитам на него.- казах, а тя се усмихна.
- Можеш, повярвай ми, най-добри приятели сме от деца и той е най-доброто и мило момче.
- Благодаря. Ам..за довечера...- прекъсна ме.
- Хайде да си направим момичешка нощ.- каза бързо.
- Найл ме покани ма среща.- казах и се усмихнах. А тя започна да пищи.
- Какво става?- попита Лиам бягайки. - Добре ли си Джес?- изплашените очи на Лиъм ме накараха да се засмея.
- Да, да добре съм, но Найл е поканил Лив на среща.- той се усмихна и двамата се хванаха за ръце и заподскачаха. Аз започнах да се смея.
- Какво става, добре ли сте?- Дойдоха Хари, Луи, Зейн и Найл.
- Да, тези пищят като заклани, а сега всички да се махната от стаята ми. - казах и всички си тръгнаха. Когато се обърнах да си легна на леглото Хари беше там.
- Хей, сис.- каза и ми направи знак да отида до него. Аз го гушнах и зарових глава в тениската му.- Разбрах, че Найл те е поканил на среща.- и без да го поглеждам мога да разбера, че е повдигнал вежда.
- Да. - казах простичко.
- Ако те нарани ти обещавам, че ще му счупя русата глава.- засмях се.
- Благодаря. - казах.
- Ами ти и Джес? Не прибързвате ли? Искам да кажа, радвам се за вас, но се познавате от 3 дни.
- Никога не съм изпитвал нещо такова Лив. Никога. - каза тихо.
- Хари, страх ме е.- казах тихо.
- Недей.- той ме придърпа по-близо.
- Ами, ако ни търсят? Ако в ноща в която убиха мама ти и татко не се бяхте прибрали? А-аз щах ли да..- прекъсна ме.
- Никога няма да позволя са ти се случи нещо лошо. Каквото и да става то си оставаш моята малка сестричка.- целуна ме по челото и така сме заспали.
- Лив, лив.- някой ме будеше.
- Ммм..- измънках недоволно.
- 18:30 е, трябва да те приготвяме за срещата.
- Ох, добре.- опитах да стана, но Хари ме бе стиснал силно.
- Хари.- прошепнах
- Ммм..- прилича ме си, доста.
- Трябва да се оправям. Пусни ме.- казах, но той не помръдна.
- Джес? Малко помощ?- попитах, а тя отиде от другата му страна.
- Хари, пусни Лив. - каза тихо.
- Сериозно? Това ли измисли?- попитах.
Видях как се усмихва и хвана Джес за кръста, като не ме пускаше.
- Хари. - казах вече заплашително.- Пусни ни или ще покажа бебешките ти снимки на Джес .- казах, а той скочи от леглото.
Засмях се и започнах с подготовката си за срещата с Найл. Ще бъде дълга нощ...

Здравейте! Това е новата част, надявам се да ви хареса. Следващата ще е след 2 дни.
Чао за сега ❤️

Story of my life(One Direction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt