6 част

27 3 0
                                    

ГНТО:( Оливия )

- Луи, аз.....- започна Хари.
- Имахме договор Хари! Както за твоята така и за моята сестра.- отвърна Луи прекъсвайки го.
- Да и аз имам такъв спомен.- погледна към Найл.
- Не мога да повярвам, че харесваш сестра ми!- извика Луи.
-  А аз не мога да повярвам, че той- посочи Найл - харесва моята сестра.
- Момчета успокойте се.- каза Джес.
- Да, няма нужда да крещим, а и съм малко гладен.- каза Найл, но последното го каза значително по-тихо.
- Ти за друго освен за храна мислиш ли мамка му!- извика Хари.
- Да, за сестра ти.- каза Найл.
- Ще те убия!- извика Хари и скочи към Найл.
- Мале това е по-интересно и от сапаунката ми!- каза Лиъм тъпчейки солети в устата си.
- Добре, стига толкова!- извиках и всички ме погледнаха. Луи, Хари, долу.
- Ам...Лив. - започна Найл.
- Да Найл, отивай да ядеш.- казах.
Слязохме в хола, а аз се обърнах към тях.
- Добре Хари, ти си пръв!- казах на брат си.
- Как можа Лив? Как можа да не ми кажеш? Нали бяхме брат и сестра? Една кръв? Как можа да не спазиш договора?- попита.
- И ти не го спази!- защитих се.
- Да, но има разлика.....и Луи, аз наистина я обичам. Смятам, че съм влюбен в нея.- каза Хари на Луи.
- Т-ти да не каза, че я обичаш?- попита Луи.
- Да...- каза Хари.
- Добре Стайлс, давам ти шанс, да бъдеш със сестра ми, но чуя ли, че си згафил дори само веднъж, ще летиш през прозореца.- каза Луи.
Хари се усмихна и го прегърна.
- Ам....добре, значи всичко е, ок?- попитах надявайки се, че ако се направя на забравила няма да повдигне темата с мен и Найл.
Тези мой надежди бързо угаснаха щом видях физиономията на брат ми.
- Ти, няма да излизаш с него!- каза Хари.
- А, ти няма да ми казваш какво да правя.- казах и застанах пред брат си който беше бесен.
- Лив...- изръмжа.
- Хари - каза Луи - аз ти позволих да излизаш с Джес! И заради това ти трябва да позволиш на Найл, да излиза със Лив, не мислиш ли?
- Не..- изръмжа докато не отделяхме очи един от друг.
- Харии..- скара му се Луи.
Той не каза нищо, играехме на тази игра от малки когато се скарахме. Взирахме се един в друг докато единият не се откаже. Когато го правихме с другите беше лесно защото бързо се отказваха, но ние двама си държахме на своето. Заради това всеки път щом се скарахме за нещо сериозно започвахме да се вглеждаме в очите на другия докато единия не се откаже. Накрая виждах как поддава и се подсмихнах, 4 секунди по късно той търкаше очите си докато аз се усмихвах победоносно.
- Добре, печелиш, но ще ви следя!- каза.
- Благодаря Луи. - прегърнах го.
- За теб винаги морковче!- отвърна на прегръдката. След което отидох до Хари и го прегърнах силно.
- Обичам те.- казах тихо,но не очаквах отговор.
- Обичам те.- прошепна.
- Е да отидем да им кажем.- каза Луи.
- Не!- казах бързо.- Имам идея.- усмихнах се подло.

ГНТДж( Джес )

Седях в двора в близост до басейна и размишлявах какво се случи в последните 3 дни. След малко усетих присъствие.
- Какво има Найл?- попитах без да поглеждам.
- Как разбра?- седна до мен.
- Чувам те как хрупаш солети от близо 2 минути гледайки ме как седя тук.- казах, а той леко се засмя.
- Какво ли става вътре?- попитах го.
- Не знам, но, каквото и да става...- спря.
- " Каквото й да става"..., какво?- притесних се.
- Каквото и да става Хари ще ме пребие.- засмях се.
След малко чухме викове. Аз и Найл се спогледахме и бързо се затичахме.
- КАК МОЖА!- извика Луи.
- Момчета, какво става?- попита Найл дърпайки Луи от Хари. Лиъм слезе по стълбите.
- Хей, какво става?- попита Зейн идвайки от кухнята.
- ТОЗИ ИДИОТ НЕ СПАЗИ ЕДИН ШИБАН ДОГОВОР!- извика Луи в отговор.
Не ,знаех какво да направя, бях в шок. Гледах с широко отворени очи. По едно време погледа ми падна на Лив която щеше да се напикае от смях.
- Естествено.- прошепнах по-скоро на себе си. - Разбрах . - казах малко по високо и всички ме изгледаха странно. Точно това исках. Приближих се до Хари, дръпнах го за теиската и го целунах.

Здравейте, тази глава е малко по кратка, но утре ще има още една и обещавам да е по-дълга. Обичаме ви, чао! ❤️

Story of my life(One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora