134340

388 26 1
                                    

yoongi ásítva nyújtózkodott végig a kanapéján. este filmet nézett és közben elszunyókált, sikeresen magára borítva a popcornját. 

"jól aludtál, cicus?" simogatta új lakótársát yoon, aki az ölében aludt mindvégig

"meow"

nyújtózkodott még egyet majd felállt, az ölében fekvő macsekot pedig letette a földre.

"megyek csinálok reggelit" az újdonsült szőrös barátja egy újabb nyávogással helyeselte gazdia döntését

"ettél te amíg kint voltál? biztos nehéz lehetett, ugye? ne félj, itt mindig kapsz majd kaját." mosolygott le a cicára.

egészen érdekesen került hozzá a macsek. még egy héttel ezelőtt  jött haza az unalmas munkájából, s útközben bevásárolt. eltervezte, hogy bulgogit fog vacsorázni, ami az egyik kedvenc étele.

éppen sétált hazafele mikor egy nyávogást hallott.

lenézett, és lám, lám egy narancs színű cicus termett mellette

"hát te meg mit keresel itt?"

"meooooooow"

"nincs gazdid? kóbor cica vagy?" guggolt le a négylábúhoz yoongs.
a munkatársai vagy a kívülállóak számára gyakran tűnhet kőszívűnek, komolynak és könnyen felidegelhetőnek de aki yoongihoz közel áll, az tudhatja, hogy az állatok láttán az ő szíve is meglágyul

"éhes vagy?" lengette meg a marhahússal teli zacskót

"meeeeooooooow" nyávogott nagy éhségében a kóbor jószág

yoongi sóhajtott egyet majd felállt.

"na jó, menj haza szépen. a gazdid majd ad neked hamit"

"meow"

yoongs útnak indult, mikor egy újabb nyávogást hallott.

"hm? te még mindig itt vagy? eredj haza, ott majd adnak neked kaját. sicc, sicc!"

"meooow"

"sóhaj, nem foglak hazavinni"

éppen indult volna tovább, mikor a lábához dörgölőzött a cica.

"tsk."

~~~

"szóval mit szeretnél enni? van még egy doboz tonhalam"

yoongi a macsek szájához tartotta a dobozt, remélve így felismeri.

a cica fel is ismerte, de nem örült a kínálatnak

szaglászta egy kicsit, majd mikor megérezte a tonhal szagát, rögtön elvesztette az érdeklődését, s a bulgogihoz való marhahús felé vette az irányt.

"de finnyás vagy... hé, hé, hé! azt nem neked vettem!"

yoongs kicsit tűnődött, majd eldöntötte, hogy

"majd a maradék húst odaadom"

így is lett. megsütötte a bulgogit, jót vacsorázott majd ami megmaradt azt a macseknak adta.

"jó étvágyat! holnap majd veszek neked macska kaját, ami nem halas...
hogy lehetsz ennyire finnyás?"

"meow"

"tudod mit? ünnepeljük meg az ideköltözésedet egy filmmel, mit szólsz?"

a narancs színű macska dorombolva dörgölőzött új gazdia lábához egyetértésként.

s így jutottunk el oda ahol most vagyunk.

"így ni! egyenlőre ennyit kapsz. majd ha visszajöttem akkor adok még valami rendeset"

"meow"

"na szevasz! majd este találkozunk!"

Ha tudta volna, hogy az az este nem egy átlagos este lesz....

Cic? | NamGi (HUN)Where stories live. Discover now