ㅇㅈㅇ

278 12 2
                                    

ayooooooo!

itt absa beszél.

ebben a részben csak dolgokat fogok mondani a könyvvel kapcsolatban, szal ha nem érdekel, lapozz a következő részhez (ha van).

szal,

a legtöbb történet amit olvasok az angolul van.

sőt 98%-a a könyveknek amiket itt olvasok angol.

az egyik ok, a nyelv tanulás, és mert élvezetesebbnek tartom angolul olvasni a könyveket

a másik, olyan sok namgi, namjin, namkook stb. könyvet nem találok

vagy ha igen, akkor xxx dolgok vannak benne.

azt meg magyarul nem igazán akarom olvasni.

a magyar ff-ek többsége taekook, jikook, yoonmin meg tag x reader, ha jól láttam, de nem tudhatom biztosra.

nyílván, a maknae line a "híresebb", így nem meglepő, hogy róluk több történet van.

a harmadik, nem találok olyan magyar ff-et ami érdekelne.

nem is nagyon kerestem, lehet hogy vannak olyanok, nemtom.

szal én szeretem a furi történeteket.  az olyanokat, amik nem ezek a tipikus "első nap az új gimiben" cucclikat, mert az már rODhAdT UnAlmAS.
az olyanokat szeretem amik kicsit varázslatosabbak, misztikusabbak, nem átlagos történetek. amik a legrandomabb dolgokról szólnak, bár ki ne szeretné ezeket?

szal én így jöttem létre, és próbálkozom a wattpad világában kényelmesen elhelyezkedni.

a másik dolog, a szereplők ebben a könyvben.

yoongi: átlagos ember, uncsi élettel, mígnem joon beköltözik hozzá és egy kis csillámport visz a mindennapjaiba

joon: macska hibrid aki át tud változni macskából, majdnem emberré és vissza. korábban utcai macska volt és éhezett. magasabb mint yoon

tudom, hogy yoongi a "lil meow meow" és hogy legtöbbször ő a hibrid.

de ki mondta, hogy mindig yoonginak kell a hibridnek lenni?

no akkó, az uccsó dolog.

olvastam már egy pár hibrid történetet. és jól tudom, hogy van bennük egy bizonyos heat...

ez a heat ilyen macskáknál levő párzási dolog, ami nekik nagyon fáj.

egyszer volt lány macskánk, és neki mikor ez a heatje volt, akkor lefeküdt a karácsonyfa alá és keservesen nyivákolt, szal a végén megműtötték, és yep. szegényke meghalt. mármint nem a műtétben hanem jóval utána

én amíg világ a világ smut-ot nem írok (sorry sorry)

úgyhogy ebben a történetben mint egy "csimpánz napként" fog szerepelni. ilyenkor joon csimpaszkodóbb, több szeretetre vágyik, érzékenyebb és könnyebben sírva fakad, semmi több.

ennyi lenne

köszke, hogy elolvastad!

Au Revoir!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 12, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Cic? | NamGi (HUN)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang