○ 3.Bölüm ○

50 8 1
                                    


Kızlar eve vardıklarında bir iki saat kestirip daha sonra göreve hazırlanmaya başladılar. Evin aşağın da gizli odaya ilk varan Ahsen dolabı açıp ilk olarak pusat saati alır ve bileğine takarak aktifleştirir. Tekrar dolaba bakarak hangi Kılıcı kullanıcağına karar vermeye çalışır. Verdiği kararla Elçi kılıcı alır sırtına yerleştiriyormuş gibi yaparak aslında saate yerleştirmiş oluyor. İki minik kabı açarak, fırlatılan hançerlere bakar ve geri kapatarak iki yan diz cebine koyarak saate yerleştirir. Orta boy iki kılıcı alarak iki yan cebineden saate yerleştirir. Beline de iki bölmeli çanta kemerine takarak birine İlk Yardım malzemeleri hazırlayarak içine düzgünce yerleştirir. Diğer çantaya patlayan kâğıtları ve küçük Sis bombaları yerleştirdi. 


Pusat saatini hazırlayan büyük büyük Ananesiydi. Kayra Ayana oluyordu. Kendisi Ayana olduğunda +1 gücü Sihirbazdı. Bu güç sayesinde Pusat saati gibi önemli Sihirle olan araç gereçler yapmıştır. Pusat saatini aktifleştiğinde Kuşanmak istediği Pusatları kendi üzerine yerleştiriyormuş gibi yapıp aslında saate sihir ile yerleşir. Böylelikle kendisi dışında, hiç bir varlık, kişinin üzerinde bulunan Pusatları görmez. Saate yerleştirilen pusatların vermiş olduğu ağırlıklar da hissedilmiyor.  Bu özellik sayesinde istediğin kadar Pusat yerleştirile bilir. Bunlar gibi daha bir çok araç gereçlerde Kedi Kadınlar için katkıda bulunmuştu Kayra Ayana.  


Ahsen en sonda eldivenleri de giyinirken toplantı odaya geçip kızların gelmelerini bekledi. İlk Eslem girmişti, elinde üç tane beyaz şapkayla birini Ahsene uzattı. Geçen bir kaç dk sonra da Tomris geldi. Eslem de ona diğer şapkayı uzatınca da Ahsen ayağa kalktı ve söze girdi.


"Kızlar bize bağlı olan Misi köy uzak olduğu için tobloları kullanacağız. Tabi sizin içinde uygunsa ?" - Ahsen


"Geri dönüşü düşündün mü peki " -Tomris


"Görevimiz bittiğinde Elçinlerden biriyle konuşur Bürküt Ata'yı göndermelerini söyleriz. "
-Ahsen


"Tamam dır. O zaman haydi daha fazla vakit kaybetmeden çıkalım. "-Eslem


Eslemin dediğine Ahsen yerinden kalkarak evin kapısından çıkar. Ahsenin ardından Eslem de takip eder. Ahıra atların tutulduğu yere girdiğinde atlarına yöneliyordu ki duyduğu sesle kalakaldı. Sese doğru döndü.


"Durun? Atlarla gitmeyelim. Kediye dönüşerek yarışalım. Kim önce varırsa bir dilek hakkı olsun. Var mısınız ?? " -Tomris


"Benim için olur. Peki sen Ahsen ? " -Eslem


"Aslında bakarsan iyi olur çünkü uzun süredir dönüşmedik. Kapının önü başlangıç ve bitişde Merkez Sarayın giriş kapısı olsun. " -Ahsen


"Peki hadi gidelim kapıya." -Eslem


Kızlar dönüşerek kapının önüne giderler. Tomris kızların zihnine fısıldamaya başlar.

"3 , 2 ve 1 " -Tomris


Eslem çevik ve hızla kızları arkada bırakarak en önde patileriyle koşuyordu. Önlerine park girince dümdüz yoldan gideceğine kaydıraktan tırmanarak parkdaki aletlerin üstünde koşmaya devam etti. Tomris'de Eslemi takip ederken Ahsen taş zeminde koşmayı daha uygun gördü. Eslem uyguladığı taktık işe yaramadığı için yarış sıralamasında ikinci sıraya düştü. İlk sırada ise Ahsen yer almaya başladı. Parkı geçerek mahalle aralarında hızla koşarken Ahsenin önünde anında atlı araba süren adam belirlenince bir kaç saniye durdu ve devam etti. Lâkin Ahsen durunca onunla beraberinde Eslemde durmuştu. Tomris ise arkada olduğu için durmadı her ikisini geçerek devam etti. Bu sefer ilk sırada Tomris hemen arkasında ise Ahsen ve sonunda da Eslem var. Bir süre daha koşarken Ahsenin aklına kestirme yolu gelir ve sinsice sırıtır. Tomrisi geçmenin tek yolu olduğunu düşünür ve ilk sağdan kestirme yoluna girer. Ahsen arkasına bakar Eslemin onu takip ettiğini görür.

• İSTANBUL'LU KEDİ KADIN •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin