Sihirbaz Lider karşısındaki Kedinin ona inanması için Kan Yemini geçirdi aklından. Fakat Kedilerin kendi kanlarını çok değer verdikleri için bu durumu kabul etmez diye düşündü.
"Aklımda bir şey var fakat sen kabul etmezsin !!" - Sihirbaz Lider
"Çok büyük konuşma Sihirbaz. Söyle bakalım neymiş o aklındaki ?" -Ahsen
Ahsen Liderin düşüncelerine çok rahat girebilirdi ama yapmadı. Dünya üzerindeki her canlının akıllarına girecek olsa ortamda düşüncelere Saygı kalmazdı. Lakin Kedilerin her ne kadar bir numaralı Düşman Irk Sihirbazlar olsa da bir yere kadar saygı duyarlardı. Açıklamasını bekledi.
"İlk anlatacağım şey biz, Sihirbazların en önemli ve etkili yemin, Kan Yemini dir. Bir hakem var. O büyü sözleri söyleyecek. Hakem büyü sözleri söyleyince ben bir damla kan vericem, sonrada sen. Benim ilk damla kanı vermem daha önemli çünkü ben bir şey için sana yemin ediyorum. Birde ben kanımı verirken yemin sözleri kullanacağım. Yane büyülü sözler söylemicem, senin normal anlayacağın bir dilde yemin edeceğim. Sonra sen bir şey demeden kanından bir damla vericeksin. Devamı da zaten büyü ile iki kanın havada süzülerek bir kabın oluştuğunu göreceksin. Bu kap bende değil sende duracak. "
-LiderLider kendi kanını vermekten pek mutlu değildi çünkü karşısındaki Kedinin bir damla kanıyla kendisine istediğini yaptırabilirdi. Tabi bunu öğrenirse. Ahsen ise Liderin bunları anlatırken sıkıla sıkıla demesi dikkatini çekmiştir. Bir de üstüne Liderin Kan Yemini dediğinde yandında getirdiği iki Sihirbaz Büyücülerin anında kaşlarını çatmıştı dikkatinden kaçmamıştır Ahsenin. Bunları dikkatle izleyen Ahsende söze başladı.
"Diyelim ki yemin ettin ve hatayı tekrar yaptın o zaman ne olur sana ? " -Ahsen
"Ölürüm. Eğer yeminimi tutmadıysam ve verdiğim yemini bozarsam ölürüm........ Bak bu yemini hiç bir Sihirbaz kolay kolay yapmaz. Beni iyi dinle Kedi ayağına bir fırsat geçti ve bu fırsatı iyi değerlendir. Bir dahakine böyle davranacağımı sanmıyorum seni bulanık Kedi. "
- Sihirbaz LiderLider ilk başda sakin ve istemeye istemeye açıkladı. Bir kaç saniye durdu ve anında sinirlenip hiddetli bir şekilde konuşmasını bitirdi. Ahsen karşısındaki Sihirbazın hal, hareketlerinden üstüne konuşmasından anlar doğru söylediğini. Diğer yandan da Sihirbaz Liderin dediğini dinlerken hemde aklında bir sürü suallerle boğuşur.
' Ya kaşla göz arasından bir şekilde bir damla kan alıp, kendi fesat Amellerine büyü yapılırsa ?!
Diyelim ki bunu yapacak o zaman neden istemeye istemeye Kan yeminini anlatsın ki ?!
Peki ya Kan Yemini yapacağız diyerek başka bir büyü yaparlarsa ?!
Sonuçta onların büyü sözlerinde kullanılan dili bilmiyordu Ahsen. Hadi bütün bu soruları geçti. Büyücü Liderin gerçek den doğru söylüyor gibi durması. Onlara zaten başda acı dolu anlar yaşattırdı Ahsen. Bu Sihirbazların korkmasına ve yanlış kararlar almalarına yeter bile. Hem ne demişdi bir zamanlar Ahsenin Annesi kendisine ; 'Korku insana bir çok şey yaptırabilirdi.' Liderin yanındakiler korkudan ve şaşkınlık dan titrerken. Büyücü Lider ise titrememeye çaba göstermesi de korkudan gerçeği söylüyor tezini gösteriyor. Diğer tarafdaki büyücü ise korkusunu gözlerine yansıtıyordu."Tamam teklifini kabul ediyorum. Yalnız tek şartla Kan Yeminin kabı bende duracak. Birde tek bir yanlış hareketinizi görürsem veya hissedersem anında acıyı hissedersiniz. Bu sefer ki sizlere yaşatacağım acı öldürtecek kadar hissedersiniz. "
-AhsenAhsen bunu der demez Sihirbazların hareket etmelerini tekrardan sağlar. Sihirbazlardan olan biri asasını alır sol tarafına geçer. Bu esnada Liderde kendi asasını alır elini hafif ve derin olmayacak şekilde keser. Büyücü Kan Yeminin büyü sözlerine başlar. Büyü sözlerine başlarken Lider kendi kanını verir ve yemin eder. Ahsense Sihirbazların en küçük ayrıntısına kadar dikkatle izler . Sonunda büyücü Ahsene döner ve işaret eder. Ahsende diğerlerine kısa bakış atıp günlük saatinden hançerini çıkarır. Hiç vakit kaybetmeden kendi parmağını keser fakat bir şey olur. Kanın rengini gören Sihirbazlar çok şaşırır. Büyüyü yapan büyücü şaşkınlıkla söyler büyüyü. Fakat kısa sürede toparlanıp yine dikkatini büyüye verir. Ahsen hançerini geri saatine yerleştirir. Bir damla kanı da diğer kanın yanına akıtır. Bu sefer her iki kandan gelen ışık ile yavaş yavaş kap oluşur. Sonlara doğru ışık daha da artar. Tamamlandıktan sonra birbirine karışmayan pembe kan ve kırmızı kan damlaların bir kabın içinde görür. Kap ise Ahsen, Sihirbaz Liderin ve büyücünün ortalarında arasında havada süzülüyordu. Kabı Havadan alan Ahsen saatine yerleştirdi. Hiç bir şey olmamış gibi arkasına döner ve oradan uzaklaşır. Sihirbazlar ise Kedinin arkasından hala şaşkın şaşkın bakarlar. Ahsenin gözden kaybolmasına üç Sihirbazlar konuşmaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• İSTANBUL'LU KEDİ KADIN •
Fantasía♧ Farklı Olunmaz, Farklı Doğulur ♧ Dünyada YüzYıllardır var olan; İnsan, Kurtlar, Vampirler, Büyücüler, Amazon Kadınları, Ninjalar, Elfler, Element bükücüleri, Cüceler, Devler, Ejderha Efendileri vs. Bütün bu Sıradışı varlıklar varken sonradan Düny...