London mindig forgalmas nagyváros, de ma különösen az volt.
Így különösen az agyamra ment.
Mindent és mindenkit kerülgetni kellett, akinek már csak a minimális gravitációs mezejét is súroltad, rögtön rád förmedt, és (ha ez még nem lenne elég) rohadt meleg is volt.
Felhő nem volt az égen, a Nap meg delelt, szóval ott is izzadtunk Rinával, ahol nem kellett volna.
Keresztül vágtunk a Foltozott Üstön, és alaposan bevágtam magam mögött az ajtót.
- Hülye... muglik... - morogtam az orrom alatt.
- Nyugi, Al. Csak mindenki siet - intett le a csapattársam, mire megrántottam a vállam.
- Én is sietek, mégsem szidom senki anyját... hangosan... - tettem hozzá, csak úgy mellékesen, nehogy meghazudtoljam önmagam, majd elindultam a téglafal felé.
- Lassíts már, narancsfa - kapta el a karom, ezzel megállásra késztetve.
Pontosan tudtam, mi fog következni, így inkább el akartam húzni a csíkot. Eddig sikerült, de éreztem, hogy nem tart sokáig a menekülésem a lány faggatása elől.
- Van időnk, Albus. Ne rohanj te is - szorított rá az alkaromra.
Lemondóan sóhajtottam, majd megfordulva szembetaláltam magam a már olyan jól ismert, aggódással teli, kéken csillogó szempárral.
Habár a lánnyal forma magasak voltunk, nem javított a helyzetén az a pár centi különbség, amennyivel fölé kerekedtem, és egészen kicsinek tűnt előttem. Aranyos volt, de nem hatott meg. Ebben a színben nem.
- Mi a baj? - kereste a tekintetem, amit mindenáron igyekeztem nem rá irányítani.
- Semmi - próbáltam rövidre zárni a beszélgetést. Van fontosabb dolgunk is, minthogy azt tárgyaljuk, mi bajom.
- Ne hazudj nekem - csóválta meg a fejét, enyhén csalódottan.
Egyetlen egy valamit utáltam Rinában.
Alapvetően szerettem minden porcikáját, képes volt megnevettetni, és elfeledtette velem, mennyire elcsesztem az életem.
Szerettem a hangját, a nevetését, a főztjét. Az ágyban sem utolsó...
De megpróbál befolyással lenni rám. Nem direkt csinálja, tudom. Ahogy azt is, hogy jót akar.
De... nem jól csinálja. Nagyon nem jól.
- Nem hazudok... - kíséreltem kihúzni a karom a markából, azonban jobban megszorongatott, mint vártam. Megint sóhajtottam, és abbahagytam a fölös próbálkozást - Meg akarom menteni... csak ez számít most...
- Ha rám hallgatsz, magadat nem teszed tönkre. Senki nem ér annyit, hogy ennyire padlón legyél. Főleg nem a volt barátnőd...
- Te ezt nem értheted, Rina... - fúrtam zöld szemeimet az ő kékjébe, sugározva felé, hogy igenis megéri. Igenis, Auroránál jobban senki és semmi után nem érné meg jobban futni - Ha belerokkanok is, de visszahozom. Ebben nem fogsz tudni megakadályozni.
- Ahogy gondolod... de előre szólok... - engedte el a karom - Ha bajod esik... miatta... nem leszek rest, és kitörlöm a memóriádból...
- Megbeszéltük - bólintottam, majd megfordulva elindultam a téglafal felé.
💀💀💀
Az Abszol út sem volt jobb, mint a mugliktól nyüzsgő belváros.
Csak itt annyi volt a különbség, hogy varázslók és boszorkányok sokasága lepte el az utcákat, állatokkal, repülő eszközökkel és rohangáló gyerekekkel nyakon öntve.
Inkább nem néztem senkire. Valahogy mindenről sikerült a vörösömnek eszembe jutnia, és egyáltalán nem tetszett a dolog.
Eljátszottam olyan gondolatokkal, hogyha nem halt volna meg, már elvettem volna... lehet, gyerekünk is lenne...
Ahogy újra eszembe jutott, inkább megráztam a fejem. Nem akartam ilyeneken agyalni. Nem volt értelme.
James dobta le magát a velem szemben lévő székre, ráhozva Rinára a frászt.
- Régen láttalak öcsi és a szemrevaló barátnője - vigyorodott el, beletúrva a hosszabbra növesztett, barna hajkoronájába.
James Sirius Potter, az egyik legidegesítőbb báty a sok közül.
Az elmúlt, nagyjából fél évben, amíg nem láttam, nem változott sokat. Borostát növesztett, a haja hosszabb lett, és talán izmosodott a kviddics miatt.
Ezektől függetlenül ugyanolyan idiótának tűnt, mint évek óta. Van, amit sose tud megváltoztatni magán.
- Idióta! - találta ki a gondolataimat Rina - Megijesztettél!
- Ez volt a lényeg - röhögte el magát.
- Mi újság? - hagytam figyelmen kívül a közjátékukat, mire a bátyám rám nézett.
- Az Aranybogaraknál lettem fogó. Elvégre... a legjobbnak a legjobb jár - dőlt hátra vigyorogva, amin nem tudtam nem megforgatni a szemem - Más nagyon nincs.
- És a lányokkal mi újság? - tartotta életben a beszélgetést Rina, amiért hálát adtam neki.
- Van valaki... de egyelőre semmi komoly. Nincs is rá szükségem... a komoly kapcsolatok csak az unalmas embereknek valók - kapott instant szófosást, amin megint csak a szemem forgattam - És felétek mi újság? Tervben van az eljegyzés? - húzta fel a szemöldökét, megtartva jó kedvét.
- Elfelejted, hogy még mindig nem vagyunk együtt, James - állítottam le, mielőtt téves eszmékről kezd képzelegni, és bebeszélni másoknak. Nem akarok arra hazamenni, hogy anyám lecsesz, amiért nem szóltam neki az új "barátnőmről", aki már a "menyasszonyom".
- Persze, persze - legyintett.
- Újság... - sóhajtott Rina úgy téve, mintha nem hallotta volna az előbbit - Al, add elő magad.
- Nem lesz ennek jó vége... - csóváltam meg a fejem, míg társaságunk másik férfi tagja újból engem vizslatott, kíváncsian - Elmegyünk és hazahozzuk Aurorát...
- Legalábbis megpróbáljuk - szakított félbe Rina, szúrós pillantásokkal illetve engem.
Nem igazán érdekelt.
- Hazahozzuk és kész. Na, mit szólsz? Jössz, vagy maradsz? - nyomtam el a szőke lány aggályait, ami nem igazán volt ínyére, de tettem rá magasról.
- Húha... - vált komollyá James arckifejezése - Rora... de régen láttam... nagyon, nagyon régen...
A bátyám arcára, mintha árnyék telepedett volna. Az asztalon összekulcsolt kezeit nézte, szinte pislogás nélkül, mély levegőket vett, kissé akadozva, és az egoista, vigyorgó kviddicsfogó egyszeriben eltűnt.
- Hogy akarjátok hazahozni? - szólalt meg, tőle rendkívül szokatlan hangszínben. Egyszerre volt komoly, halk és feszült. És nekem nagyon nem tetszett - És miért most? Miért nem évekkel ezelőtt?
- Most kaptunk rá lehetőséget - vontam vállat, mielőtt Rina megszólalt volna - Viola elintézte, hogyha teljesítjük Hádész és Thanatosz feltételeit, visszakapjuk Aurorát.
- Mik a feltételek?
- El kell pusztítani a Halál Ereklyéit... - feleltem visszafojtott hangon. Nem lett volna szerencsés, ha bárki is meghallja. Nem mintha annyira érdekelt volna itt akárkit is.
- És arra kérsz, hogy csatlakozzam hozzátok, igaz? - pillantott rám, borús tekintettel. Bólintottam - Ez esetben... ki vagyok én, hogy nemet mondjak?
YOU ARE READING
The Death Lord
Fantasy[A Daughter of Hades és a The Half-Blood Witch harmadik kötete] Azt gondolnánk, hogyha egyszer már nyertünk, nem zavarnak tovább. Vége a történetnek, mindenki mehet a dolgára. Ám, ha nincs rendesen elvégezve a feladat, hiába a győzelem. Valaki intéz...