Dimineata cand m-am trezit l-am vazut pe Kakeru dormind langa mine incolacit in jurul bratului meu. Aseara dupa ce am vazut filmul am inceput sa vorbim pana ne-a furat somnul asa ca el a dormit la mine.
Mi-am desprins cu greu bratul din stransoare si am coborat scarile spre bucatarie.
-Greu te mai trezesti, sunt aici de aproape doua ore. Ma intampina Suki stand pe un scaun cu laptopul in brate ca in fiecare dimineata.
-Ar trebui sa inveti sa gatesti. Asa nu ar mai trebui sa astepti dupa mine atata timp.
-Nu am voie sa ma apropii de aragaz de cand aproape am dat foc bucatariei acum 5 ani.
-Asta asa e. Nu as vrea sa fiu in preajma ta cand gatesti. Ce vrei sa mancam? Intreb indreptandu-ma spre frigider.
-Clatite cu ciocolata. Muuulta muuulta ciuocolata.
-Asta nu e mancare.
-Si? Parintii nostri nu prea sunt acasa asa ca putem manca ce vrem. Trebuie sa profitam de asta.
-Daca spui tu...
Am scos ingredientele si m-am apucat de treaba. Cand sa intorc prima clatita doua brate s-au incolacit in jurul gatului meu.
-O Shin, nu steam ca stii sa gatesti. Spuse Kakeru lipindu-si obrazul de al meu. Inima a inceput sa imi bata si fata sa mi se inroseasca. Apropierea asta e atat de ciudata, nu imi amintesc sa ma fi apropiat atat de mult de cineva.
-Daca nu te dai o sa iti arunc clatita pe fata! Am spus eu rosu ca racul smucindu-ma.
-Vai dar ce irascibil suntem in dimineata asta. Spuse el mergand spre Suki care avea un ambet malefic pe fata.
-O, shin dar ce bine va statea. Va sta bine impreuna. Daca nu v-as cunoaste as fi zis ca sunteti un cuplu proaspat casatorit. Spuse ea dupa care isi primi clatita direct pe fata. De ce ai facut asta? Ma interba cu o fata trista.
-Tu nu auzi ce spui? Esti nebuna femeie? Intreb eu cu tigaia in mana si mai rosu la fata.
-A fost doar o gluma. Nu trebuia sa arunci cu clatia pe ea imi spuse Kakeru.
-E ok. Steam ca nu suporta glumele de acest gen dar nu m-am putut abtine. Scuze Shin.
-Scuze acceptate. Imi pare rau ca am aruncat cu clatita pe tine.
-Acum ca totul s-a rezolvat am o propunere pentru voi. Spuse Kakeru ranjind.
-Nu accept. Spuse Suki.
-Dar nici nu stii ce vroiam sa zic.
-Stiu ce minte ai. Nu accept nimic de la tine.
-C e pacat. Vroiam sa va propun sa mergem cu cortul. Stiu un loc frumos.
-Suna bine. Am spus eu intorcand cladita.
-Nic sa nu te gandesti sa mergi cu el. Toate locurile "frumoase" pe care le stie el sunt periculoase. De fiecare data cand am fost undeva cu el era sa mor.
-Dar n-ai murit. O sa ma duc. Nu am mai fost demult cu cortul.
-Esti nebun.
-Tu esti nebuna ca ratezi ocazia perfecta sa te distrezi.
-Bine. O sa ne intalnim in cel mai bun caz la spital, in cel mai rau la inmormantare.
-Nu mai fi asa negativista.
Am ternminat ultima clatita si am stins aragazul. Am pus pe masa clatitele, borcanul imens de Nutella si farfurii.
-Mananca cat mai poti Kakeru, cand e vorba de clatite nimic nu o opreste pe Suki sa manance tot.
-A deci de la asta s-a ingrasat. Acum totul are logica.
-Cee? Eu nu m-am ingrasat. Problema e cu ochii tai, sunt sigura.
-Daca spui tu...
Dupa ce am mancat clatitele Kakeru s-a dus acasa sa se pregateasca iar eu si cu Suki am facut curat.
-Esti sigur ca vrei sa mergi? M-a intrebat ea serioasa.
-Da. Ultima data cand am fost cu cortul a fost cand parintii mei erau acasa. Asta e ultima amintire inainte sa plece in strainatate.
-Inteleg. Daca tu chiar iti doresti asta nu o sa zic nimic dar vreau sa primesc mesaj cu fiecare lucru pe care il faci.
-Chiar sic and merg la baie?
-Mai ales atunci. In padure e periculos.
-Stai linistita nu ma violeaza nimeni. Am spus eu serios.
-Nu as prea fi sigura de asta.
-Ce vrei sa spui cu asta?
-Nimic.