-Nu te duce acolo! Tipa Suki la ecranul din fata noastra.
-E un film de groaza Suki, normal ca se va duce. Spuse Kakeru parand plictisit.
Tot timpul cat ne-am uitat la film nu am putut fi atent nici doua secunde. In cap mi se invarteau tot tot felul de ganduri. Incercam sa imi dau seama ce e cu reactiile corpului meu atunci cand era atins de Kakeru. Corpul lui strivindu-l pe al meu, limba lui jucausa explorandu-mi pielea gatului, pur si simplu aceste amintiri ma faceau sa simt un gol in stomac. Ceva chiar nu era in regula cu mine si ma chinuiam sa aflu ce.
In timp ce ma gandeam la toate astea Suki s-a ridicat de pe canapea cu un pachet de carti de joc in mana.
-Da-te din fata televizorului, nu vad nimic. Spuse Kakeru iritat.
-E cel mai prost film pe care l-am vazut in toata viata mea. Iti dai seama inca de la inceput ca tipul care le-a vandut biletele trage toate sforile pentru ca e un psihopat nebun care vrea sa se razbune pe ei pentru ca parintii idiotilor astora isi bateau joc de el in liceu. Acuma ca ti-am spus cum se termina filmul ma asculti si pe mine?
-Multumesc Suki, esti o dulce. Spuse el sarcastic. Spune acum ce doresti!
-Ma gandeam sa jucam carti pe pedepse.
-Nici nu ma gandesc, esti nebuna, ai fi in stare sa ma pui sa imi tai gatul. Spuse Kakeru.
-Nu am sa fac asta.
-Hai Kakeru, nu fii rau. Gandeste-te, nu sunt prea buna la jocurile cu carti, daca eu pierd iar tu castigi, poti sa ma pui sa fac ce vrei tu. E o oportunitate rara.
-M-as baga, dar am o presimtire proasta.
-Eu ma bag, m-a luat gura pe dinainte. Oh, la dracu, ce ma fac?
-Serios? Chiar ai curaj? intreba Suki. Hai sa jucam doar noi pana se hotaraste si gaiana asta. Regulile sunt, provocarile trebuie indeplinite sau altfel pedeapse e una aspra. Nu poti da orice provocare, nu poti da o provocare ca de exemplu, da foc casei. Altceva?
-Care e pedeapsa?
-Trebuie sa fugi gol pe strada in mijlocul noptii. spuse ea razand.
-Ma bag si eu, spuse Kakeru dandu-si parul din ochi.
-Mata speriata s-a trezit la realitate?
-Ma rog... hai pe jos.
Suki incepu sa faca cartile apoi le imparti. Am inceput jocul iar Kakeru a castigat foarte repede.
-Hmm... acum ce pedeapsa sa ii dau pierzatoarei? spuse uitandu-se la Suki cu o privire ce nu prevestea nimic de bine. Shin, ajuta-ma.
-Chiar nu stiu... Hmm... pune-o sa gateasca.
-Ceee? sa gatesc? vrei sa iti doau foc la casa?
-Parca regulile interzic focul, respecta-le.
-Kakeru, te rog, nu-l asculta, gaseste tu ceva, pune-ma sa imi torn apa cu gheata in cap dar te rog nu ma pune sa gatesc!
-Bine Suki, vreau cartofi pai si piept de pui la gratar.
-Te urasc, spuse Suki ridicandu-se in picioare si ducandu-se la bucatarie.
Dupa jumatate o ora era gata. Suki se uita la mine si imi spuse:
-O sa platesti pentru asta. Imi spuse serioasa si un fior imi ridica parul de pe ceafa. Nu am o presimtire prea buna.
-Gatesti foarte bine , spuse Kakeru. De ce spui ca dai foc la casa?
-Nu iti dai seama? Intreb eu luandu-i furculita din mana si gustand din farfuria lui.