Damon'ın vampir oluşu kafamda sorular bıraktı.Ama tek emin olduğum şey onu çok sevdiğim ve beni ısırmayacağı.Jer ile sorunlarımız var.Bugün okula gitmek istemedim.Ama tabiki Jenna izin vermedi.Bende uykulu ve baş ağrısıyla kalktım ve gardorabımı açtım.Hemen siyah bir pantolon ve mavi bir t-shirt aldım ve üstüme geçirdim.Hemen banyoya gidip saçlarımı düzleştirdim.Aşağı indiğimde Jer gidiyordu.
"Jer biraz konuşalım mı?
"Acelem var Nina sonra gel,geç gelirim merak etmeyin beni"
"Neden geç kalıyormuşsun"dediğimde Jer gitmişti bile.Jer anne ve babam öldükten sonra çok dağıldı.Jenna ve ben onu toparlamaya çalışıyoruz ama olmuyor.Derslere girmiyor,kavgalara karışıyor,uyuşturucu kullanan kişilerle takılıyor.
Neyse geç kalıyordum.Hemen anahtarımı aldım ve "Jenna ben çıkıyorum görüşürüz"dedim. Vestiyerden anahtarımı aldım ve çıktım.Kapıyı açtım ve yan koltuğa çantamı attım.Acaba Damon evde miydi diye düşünürken bir baktım onların kapısının önündeydim.Elim birden zile gitti ve bir dakka sonra Damon gibi sexy bir çocuk çıktı.
Bende"Damon içeride mi acaba"dedikten hemen sonra Damon geldi.
"Nina merhaba bir şey mi oldu"dedi Damon
Bende"Yoo sadece okula gidiyordum senide alıyım dedim"
Damon'ın yanındaki çocuğa baktım ve Damon hemen atladı.
"Tanıştırayım Stefan kardeşim Stefan Nina, Nina Stefan"
"Memnun oldum"dedi ve elini uzattı.
Bende elimi uzattım ve "Memnun oldum"dedim
Damon araya girerek"Neyse Stef biz şimdi çıkıyoruz sonra konuşuruz"dedi ve imalı bir bakış attı.
Arabaya bindiğimizde"Oda mı vampir?"diye sordum
Damon'da başını yukardan aşağı doğru salladı.Tahmin etmiştim genlerinden geliyordur diye.
Okula gittiğimizde Rebekah süslenmekle meşguldü.Beni görünce direk"Nina nerde kaldınız ya sizi beklemekten.."
"Geldik işte Rebekah"
Telefonum çalmaya başladı.Elimi cebime soktum ve aldım.Jer arıyordu.Bu hiçte iyi değildi Jer beni bir şey olmadan aramazdı.Açtım.
"Alo"
"Nina Dobrev"
"Buyrun"
"Kardeşiniz hastanemizde kaza yapmış gelebilir misiniz acaba?"
Ellerimi ve ayaklarımı hissetmiyordum.Telefonumu birden yerde buldum.Birden elimden düştü işte,paramparça oldu.Bu önemli değildi önemli olan Jer. Hemen koşacaktım ki Damon beni tuttu onları tamamen unutmuştum.Rebekah'la beraber merakla bana bakıyorlardı.
"Jer kaza yapmış gitmem gerek"dedim tam gidecektim Damon yene tuttu beni "Dur bu halde araba kullanma ben götürüyüm"dedi ve Rebekaha işaret yaparak bay bay dedi ve gittik arabaya binip hastaneye nasıl gittiğimi bilmiyordum.Jenna çoktan gitmişti onun yanında duruyordu.
"O iyi mi Jenna?"
"Sakin ol iyi sadece bir kaza yapmış ayağını ve kolunu kırmış.Bir kaç gün kolunu ve ayağını yormayacakmış.Yani bir kaç gün dışarıyı unutucaz"
"Aynen"dedim hemen kızarak.
"Off iki kadınla kalmak ne kadar zor dimi Damon?Küçücük meseleyi napıyorlar?"
"Ne demmessin allah yardım etsin sana"dedi ve kıkırdadı.
Damon'a kızarmış gibi iki kaşımıda kaldırarak baktım.Sonra Jer ve Jenna gülmeye başladılar.
Jenna bana dönerek"Sen şimdi eve yarında direk okula Damon'dan öğrenicem haberin olsun"dedi ve Damon'a dönerek"Nina'yı eve bırakır mısın acaba bu saatte yanlız gitmesin."
Damon büyük bir onurla kafasını öne doğru eğdi ve bana kapıyı işaret ederek "Buyrun hanfendi"dedi bende Jer ve Jenna'ya el sallayarak gittim. Damon'da arkamdan geldi.
Eve gelmiştik bile Damon"Hadi sen içeri gir"dedi kapıyı işaret ederek.
Şaşırmıştım içeri gelmeyecek miydi?
"İçeri gelmeyecek misin"dedim
"Rahatsız etmiyim sen gir"
"Saçmalama Damon gel hadi"dedim ve elinden tutup çekiştirdim.
"Çok güzel bir eviniz varmış"dedi
" Teşekkürler, off ya çok yoruldum bugün"
"Sen yat bende gidiyim artık"dedi
"Bende bu gece yanımda kalsan gitme lütfen"dedim
Oda"Rahatsız etmiyim"dedi
"Saçmalama ya sen bildiğin ana kuzusu olmuşsun aşkım"dedim ve ekledim"Çok yoruldum şu vampir hızınla çıksak olmaz mı?"dedim gülerek oda "Oldu say"dedi ve birden beni belimden kavradı ve zıpladık bir baktım yukarıda odamdaydık.Hemen yatağıma girdim ve yorganı üzerime çektim Damon da koltuğa gidip oturmuştu kafasınıda yaslamıştı bende"Ee gelmiyor musun tatlım?"
"Geliyim mi?"
Başımı salladım ve yanıma geldi.Yanıma oturduğunda kokusunu içime çektim parfümü euphoria men di ve çok güzeldi.
Elini boynumun altından geçirdi ve sarılarak yattık.