3

161 7 1
                                    

Nina yemekhaneye gitti.Rebekah'ı arıyordu ve buldu.Hemen;

"Off Rebekah senin yüzünden konuşmadık bile ya"

"Ne diyorsun kızım anlamıyorum doğru dürüst anlatsana şunu"

"Seninle mesajlaşırken biriyle çarpıştım ve oydu Damon sen arayıncada konuşturmadan hemen dediki sen arkadaşını daha fazla kızdırmadan gitsen iyi olur"

"Ay özür dilerim tatlım nerden bile bilirdim ki"

"Neyseki biraz da olsa konuştuk neyse benim beden dersim var gidip hazırlanıcam hadi bay bay"

"Bay bay şekerim benim dersim boş"

"Bayyy"

Nina hazırlanmıştı.Bu derste Damon'da olacaktı.

Bütün ders boyunca onu izledim bir ara güldü sonra hemen utandım ve kaçtım.

Şimdiki dersim tarihti gittim ve sırama oturdum.Damon'da buradaydı.Hemen arkamda.Neyse Alaric Saltzman geldi.Hemen;

"Günaydin bugün ders yapmicaz birbirimizi tanicaz kitapları kaldırın"dedi

Herkes kaldırdı.Herkes anlattı.Damon'da.Damon'ın anne ve babası öldürülmüş ama kimin tarafından olduğunu bilmiyorlarmış.Neyse sıra bendeydi Alaric Saltzman"Nina Dobrev sıra sende anlat bakalım"

Ben anlatmaya başladım"Adım Nina Dobrev teyzemle ve kardeşimle yaşıyorum bu kadar"

Alaric Saltzman "Anne ve baban peki?"

Nina'nın gözleri doldu birden ve "Anne ve babam arabayla kaza yaptılar ve öldüler kardeşimle ben kurtulabildik"

Alaric hemen "Tamam herkesle tanıştık"dedi ve zil çaldı.

Damon birden yanıma geldi ve "Üzüldüm annenle babana benimkilerle  aynı sayılır"

"Teşekkürler bende seninkilere üzüldüm"

Damon"Kahve içecek vaktin var mı acaba?"

Ben bir an şaşırdım ve dona kaldım bir süre öyle durdum sonradan kendime gelebildim.

"Tabii olur"dedim

VAMPİR GÜNLÜKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin