~7~

3.6K 359 332
                                    

Bakugou, sadece yatakta ne olduğunu anlamaya çalışıyor, ayakta duran kirishima'ya bakıyordu.
Anlamsız ama kalbi yerinden çıkacakmış gibi bir hissi vardı.
Bakugou'nun üzerine çıktı. Kirishima onun yüzüne bakarken, kendisi göz teması kurmamaya dikkat ediyordu.

"Ne sikim yaptığını sanıyorsun?! İnsene lan üstümden salak!"
Omuzundan ve göğüsünden onu ittirmeye çalışıyordu fakat elleri titriyordu.

"Bir sorun mu var, katsuki? Titriyor gibisin."

Yüzünde istemsiz bir kızarıklık oldu.
Bakugou'nun bileklerinden tutarak ellerini yatağın iki tarafına bastırdı. Sertleşmesini kullanarak ellerini haraket etmesini engelledi.

"Bıraksana beni, dokunma lan bana, derdin ne senin?!"

"Derdimi biliyorsun. Hadi söyle, benden hoşlanıyor musun?"

"Kes şunu! Seni geberene kadar döverim!"

"Durmayacağımı söyledim, hiç bir şey yapmamaktan sıkıldım! Artık dayanamıyorum... fakat... Sana zorla sahip olmak istemem, bu yüzden cevabını öğrenmek istiyorum!"

Bakugou, kirishima'nın gözlerine bakmaya başladı. Delirmiş gibiydi fakat çok sakin davranıyordu.
Çok tuhaftı,
Bunu başkası yapsa, bakugou onu çoktan gebertmişti fakat şu an aklından hiç bir şey geçiremiyordu, her şey anlamsızdı ve kafası karışmıştı. İki elin arasında çırpınıyordu... tabi ki hiçbir işe yaramıyordu.

Kirishima daha fazla yaklaştı. Bakugou dişlerini sıkıyor, kalbi'nin ne kadar hızlı attığını hissedebiliyordu.

"Eğer... Yapmamı istemiyorsan neden bana engel olmuyorsun?! Bakugou katsuki bunu yapmama izin mi verecek yani?"

Bakugou'nun dili tutulmuştu hiç bir şey söyleyemiyor ve hiç bir şey yapamıyordu, kendini bir an çok güçsüz hissetmeye başladı. Anlından küçük küçük ter damlaları akıyordu.

O arada bir melodi sesi duymuşlardı.
Bir telefon sesi,
Kirishima'nın telefonu.

Bakugou'nün ellerini bırakıp telefona baktı;
'Elektirrek'
Telefonu açtı.

"Hey dostum, n'aber? Şu Bakugou işini ne yaptın?"

"Zamanlamana sokayım, Denki!" dedi ve telefonu kapatıp masaya attı.

Tekrar Bakugou'ya baktığında sinirli gözüküyordu. Kesin az önce ki olaylar yüzünden Kirishimayı bu sefer gebertecekti, en azından onun aklından böyle geçiyordu.

Ayağa kalktı ve üstünü silkeledi, bir adım geri sendeledi.

"Defol git artık." sesi düşündüğünden daha sessiz ve boğuk çıkmıştı.
Göz teması kurmuyordu.

"O- okulda görüşürüz."

Kitaplarını toplayıp çantasını koyduktan sonra kapıyı açtı ve arkasında onu izleyen bakugou'ya bakarak tebessüm etti ve dışarı çıktı.
Umut ettiğinden pek bir tepki göstermemişti, tanıdığı bakugou katsuki bu olamaz ya da onun kılığına girmiş biri idi. Daha fazla saçmalama'dan kafasında ki saçma düşünceleri savurdu...

For Being Stupid ~kiribaku✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin