~5~

3.8K 397 641
                                    

|bakugou plan timi|

Bosspikachu: sevgili katılımcılar hoş geldiniz!

Yarrrabandı: bu ne lan?

Pembeşey: ne grubu bu?

Bosspikachi: bu grubu kirishima kardeşimize yardım etmek için açtım. Kendisi bizzat bakugou'nun ateşiyle yanıp tutuşuyor.

Pembeşey: o patlamalardan sonra ne olacağını düşünüyordu zaten.

Bosspikachu: demek istediğim, kirishima bakugou'ya aşık!

Yarrrabandı: NEDİONMGYKNVFEa
halLOHGEQDBKKUFBajYTB hadi canım!

Pembeşey: sevinçten kendimi yerden yere vuruyorum. Hadi hemen sevişsinler hadii!

Bosspikachu: bir durun lan! Bakugou'nun sevdiğini hala bilmiyoruz. plan yapmak için bu grubu açtım zaten.

Pembeşey: bence ikisinide bir yatak odasına kapatalım gerisi onlara kalsın.

Yarrabandı: sonra kirishima cenazelik olsun dimi?!

Pembeşey: o zaman ikisinide bileklerinden kelepçeleyelim öyle kapatalım!

Bosspikachu: ya kızım seninde akıldan ne fantaziler geçiyormuş. Bunca zamandır bu anı bekliyormuşsun gibi.

Pembeşey: evet bekliyordum!

Yarrabandı: adam akıllı konuşan kimse yok mu yahu?!

Bosspikachu: lan boş boş konuşmayın, sizi de gruba aldığımı pişman etmeyin beni!

Atom bombası: bana plan yapma grupunu kurarken beni niye gruba alıyorsunuz lan orospu çocukları!

Bosspikachu: hassiktir!

For Being Stupid ~kiribaku✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin