~8~

3.4K 353 127
                                    

Sabah sınıfa girdiğinde Bakugou sırasında yoktu oysa ki hep erken gelirdi.
Kendi yerine geçtiğinde bir nefes almasına bile izin vermeden yanına hardal renkte gözleri olan çocuk oturdu.

"Lan dün niye telefonu yüzüme kapattın?! Sana burada kacchan ile ilgili yardım etmeye çalışıyorum senin yaptığın muameleye bak!"

"Kanka sen böyle yardım edeceksen hiç etme daha iyi!"

"Hıh! Sen onu boş ver de dün n'oldu anlatsana!"

"Bir şey olduğunu nerden çıkarıyorsun?"

"Götümden! Lafı geveleme de anlat işte!"

"Katsuki... Beni evine çağırdı-"

"Oha ciddi misin?!"

"Lan ne bağrıyorsun?!"

"Pardon kanka, eee sonra n'oldu?"

"Ders çalıştık falan,"

"Benim de anlımda 'enayi' yazıyordu zaten(!)"

"Yazmıyor mu zaten?"

"Ya doğru düzgün anlatsana, sonra n'oldu? Bir yakınlaşma falan oldu mu?"

"Eh hayır... Neyse hadi yerine geç şimdi ders başlayacak"

"Peki ama sonra neler olduğunu bana anlatacaksın."

Uzun bir ders boyunca bakugou'yu düşünmüştü. Derse gelmemişti, belki hastalandı yada bakşa bir şey.
Dersten sonra koşarak dışarıya çıktı. Okulun arka bahçesine girdiğinde göremediği birisi tarafından yere itilmişti. Kafasını kaldırdığında gözüne güneş çarpıyordu, bu yüzden o kişinin sadece gölgesini görebiliyordu.
Biraz daha yaklaştığında gözlerini daha fazla büyüttü.

"K- katsuki?!"

"Bana bak boktan saçlı! Dün olan olayları bir kişiye dahi anlatırsan seni yaşatmam, gebertirim!"
Kirismina'nın bacak arasına elinde ki patlamayı savurdu.

Bakugou birisinin gözünü nasıl korkutacağını çok iyi biliyordu.
Başka bir şey demeden ayaklarını yere sertce vurarak oradan ayrıldı.

Ayağı kalkıp üstünü silkeledi kirishima. Dün göremediği tepkiyi az önce görmüştü ve tabiki böyle bir olay olacağı çok belliydi fakat hala sorunun cevabını bakugou'dan alamamıştı.

For Being Stupid ~kiribaku✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin