Biz omegalarımızı seçtik.

1.2K 52 4
                                    

Sadece özgür olmak. Jungkook'un istediği tek şey buydu. Ama şu zamana kadar gerçekleşmeyen istekleri aynı şekilde yine gerçekleşmemişti. Yanında yürüyen kuzenine döndü.

"Yoongi..."dedi. "Bizim burada ne işimiz var?"

Huysuz homurtular çıkaran kuzeni onun sesiyle buna bir son vermişti. "Doğu sürüsünün bize borcu varmış. O borcu ödemeleri için buradayız."

Anladım dercesine kafasını sallayan Jungkook ilerlemeye devam etti. Beğenmişti doğu sınırını. Ama doğunun liderini hiç beğenmemişti. Çünkü anlayabiliyordu Jungkook liderin bakışlarından. O adam kendi sürüsü için hileye bile göz yumabilirdi.

"Gel hadi..."dedi Yoongi. "Toplantıya katılmamız gerekiyor."

Toplantı yerine geldiklerinde kapının açılmasını beklemek için durmuştu ikisinin adımları. Toplantı odasının kapısı gürültülü bir sesle açılırken ikisi de odaya adımladı. Jungkook şimdiden gerilmişti. Lider alfaların birbirleri üzerinde baskınlık kurmak için salgıladıkları feromonları hissediyor ve bu durum koşarak buradan uzaklaşma hissini körüklüyordu.

"Bize borcunuzu bu şekilde ödemenizi istiyoruz." demişti Güney sürüsünün lideri.

Jungkook anlamayan bakışlarını babasına dikti duyduğu şeyle. Nasıl şekilde istemişti babası ödemeyi?

Soran bakışlarla babasına bakarken Güney'in lideri bir baş hareketiyle kapıyı işaret etmiş ve hızlı bir şekilde yerinden kalkıp dışarı çıkmıştı. Liderin ardından Yoongi ve Jungkook'da ilerlemiş ve onlara verilen eve gelene kadar da kimseden tek ses dahi çıkmamıştı.

Eve girdiğinde ise annesinin saçlarına bir öpücük kondurmuş ve yemek için masaya geçmişti. Herkes masaya yerleştiğinde soran bakışları babasını buldu.

"Doğu sürüsünün geçen sene bize büyük bir borcu oldu..."dedi babası. "Ödemelerinin vakti gelmişti. Para istemedim."

"Peki ne istedin?"diye sordu Jungkook. Babasının gözlerinde anlayamadığı bir tedirginlik vardı. Bu bakışları nerede olsa tanırdı. Kesin Jungkook'un hoşlanmayacağı bir şeyler vardı. Bu yüzden de sesinin sert çıkmasına engel olamamıştı.

"Sen ve Yoongi için birer omega istedim."dedi babası. Jungkook babasının söyledikleri ile şaşkınlığına engel olamamış kocaman olmuş gözleriyle babasına bakmıştı.

"Baba bizle konuşmadan nasıl böyle bir istekte bulunursun?" Engel olamadığı sinirle feromonları harekete geçmiş ve masadakileri etkisi altına almaya başlamıştı. Emrivakilerden hiç hoşlanmazdı Jungkook. Babası da bunu çok iyi bilmesine rağmen devam etmişti yaptığı şeye.

"Jungkook..."dedi Yoongi. "Sakin ol ve çek şu feromonlarını üzerimizden." Jungkook eline konan el ile kuzeninin söylediklerine odaklanmış ve daha sonra da isteğini yerine getirmişti.

"Oğlum Doğu sürüsü oldukça güçlü bir sürü. Bu aralar sürüler arasında büyük anlaşmazlıklar yaşanıyor ve düşüncelerimize göre savaş kaçınılmaz görünüyor. Eğer Doğu sürüsü ile aramızda bir bağ olursa savaşta yanımızda olacaklarına eminim."

Jungkook derin bir nefes çekti içine. Haklıydı babası. O hiçbir zaman düşünmeden hareket etmez her şeyi en ince ayrıntısına kadar kafasında kurgulardı. Yaptığı şey mantıklıydı. Doğu sürüsü kendileri kadar olmasada güçlüydü ve savaşta büyük bir güç sağlayacakları kesindi.

"Peki..."dedi Jungkook kabullenmişlikle."Kim bu omegalar?" Sevmemişti bu kararı ama sürüsünü güvence altına almak için kabul etmişti. "Bilmiyoruz..."dedi lider. "Bunu siz seçeceksiniz."

Sillage ▪️Taekook▪️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin