How someone be okay,
If you be right there.😊"masalah 2,budak tu da gila ke hari2,duk kejar aku,stress la,"bising Jihyo selepas masuk ofis,rakannya hanya menggeleng seakan tahu apa yang dimaksudkan Jihyo itu.
"alahai,Jihyo budak tu hensem apa salahnya kau suka dia juga kau cantik,"rakan Jihyo sudah beri semangat untuk menyukai budak tu.
"dehek,kau bedah agak2 la,budak tu 22 kot aku ni da berapa 38,bole bayang da berapa puluh tahun jaraknya,"jeling Jihyo membalas soalan kawannya itu.
"mak aiii,siyes la 22 kau,mana bole tu jauh sangat kau,tapi kan tak salah kot kau bukannya nampak tua,muda adala,"rakannya menyatakan wajah cantik Jihyo itu.
"halah Halah,kau pun malas la layan kau serabut aku dibuatnya,"Jihyo lantas menatap skrin komputernya tidak mahu melayan rakannya itu.
***
"kook,kau kejar lagi ke perempuan tu,dia kan da bagitau dia tu tua lagi dari kau,agak2 la,"soal mingyu yang melihat pelik rakannya seorang nie yang tergila kejar kan mak cik sorang nie.
"eheh,kau nie kan da cakap age is not a barrier,understand Kalau ikutkan muka aku nie mmng bkn test perempuan cam dia tapi kalau da suka hati nie apa bolehlah buat,"Jungkook mencerlung rakannya itu mingyu sekadar mengiyakan sahaja jika dibalas lagi kang gaduh pula.
"sudahlah kau,baik kita masuk kelas kang terlepas pula mampus kena marah,"mingyu mengajak Jungkook yang sudah berangin teruk tu.
***
Jihyo yang sudah selesai bekerja itu segera mahu pulang kerana malam itu dia ada dinner.Dan dalam masa itu juga motor berkuasa tinggi betul2 berhenti di depan Jihyo.
"apa nie,orang nak cepatla,dihalang pula,"Jihyo merengus geram kerana dihalang perjalanannya ke kereta.Topi keledar dibuka segera Jihyo menggulingkan matanya lalu menyilang tangannya.
"nak cepat naik la,saya bole hantar kan,saya tahu rumah awak kat mana,"pinta Jungkook dengan mengenyitkan mata ke Jihyo.
"eh,budak bole tak kalau satu hari kau tak kacau aku,serabutla da la kau tu budak aku nie lagi tua dari kau hormat sikit,"sound Jihyo ke Jungkook dan itu tidak membuat Jungkook terasa pun.
"alah,untuk pengetahuan cik saya muda pun apa cik kisah kalau da jodoh tak salah kan,untuk suka yang lebih matang dari saya,"soal Jungkook dengan senyuman sinisnya.
Jihyo yang malas mahu melayan itu terus berlalu dari motor itu dan bergerak ke keretanya,Jungkook yang melihat membiarkan sahaja dengar pemergian Jihyo itu,senyuman sinis Jungkook ada makna di situ.
To be continued..
💞 💞💞
YOU ARE READING
Age is not a barrier -나이는 장벽이 아니다-💟[čømpľęťé]
FanfictionCinta tidak kira usia Jika itu jodoh terimala kerana itu rezeki kita.... 💕