AINAB-010

379 65 42
                                    

***

"aku nak ajak Chaeyeon keluar la teman pilih baju prom tu,"dengan segera Jihyo mengapai telefonnya dan mengedail Chaeyeon.

"hello,yeon kau ada mana kuar jom...yeke...takpela macam aku tak biasa pula dengan kau,okay bye,"

Seusai menelefon Chaeyeon,Jihyo mengeluh rakannya ini ada sahaja mahu dilakukan dengan datuk tua tu.Terpaksala dia pergi sendirian.

***

Selesai mengambil card park Jihyo dengan melilau mencari tempat untuk memarking keretanya setiba berdekatan dengan lif mall dia mahu masuk tetapi entah dari mana kereta itu memotongnya dan masuk ke dalam parking Jihyo.

Terus Jihyo melulu keluar untuk memarahi orang yang mengambil park nya.

"encik tak nampak kereta saya ke,kalau saya reverse terlanggar macam mana,keluar la,"Jihyo mengetuk cermin kereta orang tersebut tak semena2 orang itu keluar dari perut kereta.

"maaflah lambat sangat makcik nie saya da amik dulula,so makcik bole cari yang lain banyak lagi tu...sayang jom,"selamba orang tu dengan lengan sasanya dia memaut pinggang teman wanitanya.

"budak kurang ajar,ada mana aku mesti kau ada,haihh sabar jela makin meluat aku tengok,"lelaki yang dimaksudkan mana dia ada iyala Jungkook jejaka itu mesti ada dimana dia ada nak kata kebetulan ntah betul ke idok.

***

Jihyo melihat sebuah butik pakaian yang cantik dia agak tertarik dengan butik tersebut masuk sahaja dia sudah tersenyum kerana baju di situ semua cantik.

Semasa Jihyo berjalan dia terlihat sebuah dress yang cantik dan menarik perhatiannya.Dia mengambil lalu dibelek pakaian tu.

"Hai miss,bole saya bantu,nak cuba ke marila cuba mesti cantik dengan tubuh miss,"balas promoter untuk menyuruh Jihyo mencuba pakaian dipegangnya.Jihyo malu dia senyum sahaja ketika kemudian dia mengangguk untuk mencuba.

"awak rasa cantik ke saya pakai baju nie,maklumlah saya nie agak berusia orangnya,"dengan malu Jihyo melihat dirinya dari pantulan cermin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"awak rasa cantik ke saya pakai baju nie,maklumlah saya nie agak berusia orangnya,"dengan malu Jihyo melihat dirinya dari pantulan cermin.

"iyake,kenapa saya rasa miss tak nampak tua sangat cantik dan kena dengan gaun dipakai,"Jujur promoter tersebut membuat kan Jihyo memukul bahunya manja kerana malu.

"Ada2 jela awak nie,oukla saya amik yang nie,terima kasih ya pujian yang ikhlas tu,"Jihyo menukar kembali pakaiannya dan mengambil pakaian yang dicubanya tadi.

Seusai selesai Jihyo membeli pakaian dia mahu melihat kedai rambut dia teringatkan kata2 Sang yoon bahawa rambutnya perlu diikat.

Dengan tidak sengaja Jihyo dan Jungkook memasuki saloon yang sama,Jihyo agak terkejut manakala Jungkook sekadar riak biasa.

"eh,makcik buat apa kat sini,mana elok andartu masuk saloon da macam makcik2 bawang,"teman wanita jungkook memerli Jihyo,Jihyo sekadar menjeling.

"Wei budak,kau ingat kau seorang je ke nak mencantik aku andartu tak nak cantik,bukan cam kau muda 2 da gatal pantat nak berpakwe,"tercengang gadis itu dengan bisa Jihyo,Jungkook sekadar menahan tawa nya.

"apa senyum kau pun sama je,telur tu da senak ke,"terdiam Jungkook dengan kata2 bisa Jihyo.Dengan moodnya fly terus sahaja Jihyo keluar dari kedai saloon tersebut.

Maafkan miss jika ayat2 kat atas tu kasar disebabkan sis jihyo kita tak puas hati kita bagi dia mulut jahat sikit... Hihi 😁

To be continued

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To be continued...

💞 💞

Age is not a barrier -나이는 장벽이 아니다-💟[čømpľęťé] Where stories live. Discover now