***
"Wei Jihyo aku rasakan,nak ikut kau gie prom tu bole ke,"Chaeyeon yang duduk melepak di rumah Jihyo itu menyoal jika dia bole ikut bersama atau tidak.
Jihyo mengerling Chaeyeon yang pelik itu kemudian menukar posisinya duduk,"aikk,tetiba je asal kang Last minute cakap lain macam la aku tak tau kau tu,"Jihyo mengunyah makanannya kembali.
"serius tho,aku nak ikut bosanlah esok tak buat papew pun tu yang nak ikut,"Chaeyeon tersengih macam kerang busuk.
"heleh,Iya2 je kau nie kang datuk tu ajak dating tak pepasai aku datang bawak parang kat kau,"Jihyo yang dah masak dengan perangai Chaeyeon itu mula menjeling.
"ngan datuk tu aku tak de apa da ngan dia,iyala dia da kahwin kot,takle imagine aku,mati 2 aku fikir dia tu duda,"Chaeyeon merungut setelah mengetahui dirinya ditipu.
"aku taknak cakap apalah,memang kau tu da bodoh + bangang da pun,terang 2 la orang tua tu da kahwin kau je kena makan nasi kangkang agaknya,"Jihyo sudah memaki hamun Chaeyeon.
"hekeleh,kau nie aku kan suka pandang duit takyah la bangang kan aku,sekurang2nya dia bagi aku duit poket banyak,"Chaeyeon memberitahu diri sebenarnya yang suka dengan lelaki berduit.
"Hmm,dasar mata duitan,malas aku nk dengar kau punya kaki kikis tu skang nie,aku nak kau tolong tengok kat mana2 tolong hias rambut aku macam mana,nnty aku kena ikat rambut juga,"Jihyo menyuruh Chaeyeon mencari gaya2 rambut yang sesuai dengannya.
***
Di café,
"hyung,rancangan kau tu menjadi tapi kau tengoklah dia macam tak suka aku je,"Jungkook yang berada di café bersama Sang yoon.
"lek lu,hyung tak rasa dia benci kau,iyala kau tengok setiap kali kuar makan ngan hyung dia asyik Cite pasal kau suka kacau dia,"sang yoon mengsisip kopi panasnya dengan perlahan.
"bole caye ke,bukan aku tak tau kau tu hyung dalam masa yang sama,sengaja buat bidadari aku suka kau,ingat hyung aku cop dia dulu,"Jungkook menjeling Sang yoon yang ketawa suka.
"Woi budak,kau bukan tuhan atau pengatur jodoh mmng untuk kau takde cop2 sape dapat nasib la Hahaha,"Sang yoon ketawa agak kuat dan itu membuatkan Jungkook cemberut.
"nie aku tak suka kalau ikut rancangan hyung ada je,cepat2 la habis Jungkook tak tahan la da la dia sound perghhh,memang makcik betul,"Jungkook yang agak malu sebenarnya kerana kes tempoh hari di mall dirinya di sound oleh Jihyo.
"pastu tu kau suka kalau hyung la,takut kau tu,nanti takut bini,hahaha,"sang yoon dan Jungkook bercakap tentang Jihyo mereka seperti makcik bawang yang suka mengata orang.
"hihi,dia syantikkk takkan aku nak monopos memang takla,"Jungkook juga turut gelak kerana hyungnya.
"haha,bukan monopos bangang,orang melepas dasar budak,hahaha,"akhirnya mereka ketawa suka di situ dan membiarkan orang yang melihat mereka.
One more Chapter last...... 💖💕💞
And habishhh,so after nie habishhh Miss Nak habis ssh kan i'm fine,and new story..... 자구만 기다려..... 😂
To be continued...
💞 💞
YOU ARE READING
Age is not a barrier -나이는 장벽이 아니다-💟[čømpľęťé]
FanfictionCinta tidak kira usia Jika itu jodoh terimala kerana itu rezeki kita.... 💕