***
Jihyo dengan Chaeyeon keluar pergi mall disebabkan Chaeyeon memaksanya,terpaksalah pergi juga.
"Jihyo kau nak beli apa2 tak kalau tak kita gie makan lepas tu balik je aku pun da settle,"Chaeyeon menanya Jihyo jika ingin beli barang juga.
"amboi kau,buat cam aku nie driver kau lak,"Jihyo mengerling tajam ke arah Chaeyeon,Chaeyeon tersenyum malu.
Jihyo yang berjalan sebuah kedai menjual klip rambut dia baru teringat yang dia harus mengikat rambutnya.Sampai sahaja dalam Jihyo terus melihat sebuah klip rambut yang cantik.tidak lama tu dia terus membayar.
"waa,cepat kau beli tengok je terus amik senangla,xyah Aku tnggu lama kaki aku sakit nie,"Chaeyeon tersenyum suka setelah Jihyo membeli segera.
"iyala aku bukan cam kau kalau mall tu nak ttp pun kau ada lagi dalam tu,kalau mall bapak kau takpe juga,"bebel Jihyo,Chaeyeon sekadar menggulingkan biji matanya.
***
Di prom Kyung je,kelihatan Jungkook yang berpakaian segak suit dipakainya nampak padan dengan partner fakenya.
Semua wanita di situ teruja dengan penampilan Jungkook yang nampak kacak dengannya.Partner Jungkook meninggalkan Jungkook sendirian setelah memasuki perkarangan dewan yang besar."mana hyung nie,janji kol bape nie da kol bape,sakaila,"ngomel Jungkook kerana sang yoon sedari tadi tidak sampai.
***
"Sang yoon maafkan saya,tak mengapa ke saya bawa kawan saya nie,"Jihyo menundukkan kepalanya sedikit setelah memasuki kereta sang yoon.
"ouh,tak mengapa saya ok sahaja,tak sangka kalau awak ikat rambut nampak lagi cantik,bajunya pun cantik malam nie mmng nampak istimewa sikit,"sang yoon memuji Jihyo dengan penampilannya ternampak karismanya dengan bergaun merah yang dibeli tempoh hari.
"ehem,maafkan saya mengganggu moment tadi,tapikan bila kita nak gerak nie,"Chaeyeon yang sedari tadi mendengar sang yoon memuji Jihyo itu terus berdehem.
Akhirnya kereta sang yoon beredar dari perkarangan rumah Jihyo.
***
Sesampai sahaja di universiti Jihyo keluar dari perut kereta tersebut.sang yoon memarking keretanya.
"Jihyo cantik tak,kang tak pepasai masuk orang pandang aku pelik,"Chaeyeon membetulkan pakaiannya dan menanya jika pakaian dipakainya okay atau tidak.
"sudah Chaeyeon cukup sempurna,takyah nak over sangat kita nie da berumur,"Jihyo mengerling kawannya itu.
"marila,masuk adik saya mesti da menunggu nah,Chaeyeon nie mask sebab tema kita orang kena pakai mask,"sang yoon menghulurkan mask lebihnya kepada Chaeyeon.
"Sakai punya Jihyo kau tak bagitau aku,kena pakai mask,"Chaeyeon menyambut huluran sang yoon dan mengerling Jihyo.
Seusai itu mereka terus berlalu memasuki perkarangan dewan yang bingit dengan muzik.
To be last next Chap..
💞 💞
YOU ARE READING
Age is not a barrier -나이는 장벽이 아니다-💟[čømpľęťé]
FanfictionCinta tidak kira usia Jika itu jodoh terimala kerana itu rezeki kita.... 💕