○2○

113 3 0
                                    

    Kız olmama rağmen benim bile ağzımın suyunu aktıracak kadar güzeldi bu kız. Resmen 90-60-90 bir şeydi ve sarışındı. Saçları doğal dalgalıydı ve yüzünde eyeliner ve dudak parlatıcısından başka makyaj olmamasına rağmen müthiş güzeldi.

    “Yalnız Ati, bu kızın sap olduğunu sanmıyorum. Muhtemelen peşinde bir sürü erkek vardır ve bu da mutlaka bir sevgili edinmiştir.”

    “Bana ne Esin. Ben. Bu. Kızı. İstiyorum.”

    Bastıra bastıra söylediği bu sözlere karşın gözlerimi devirdim ve cevap verdim.

    “Atakan, sen bana bol bol dua et, şimdi gidip öğreneyim ben.”

    “Esin, adamın dibisin. Bak, sana kafiye de yaptım.”

    Kız olmama rağmen bana adam demesine bir şey demiyordum.

    Hızla masadan kalkıp kızın yanına gittim.

    “Merhaba.”

    “Merhaba?”

    Soru sorar gibi bir ses tonu ile cevap verdi.

    “Şey, ben ne içeceğime karar veremedim de sizin bir öneriniz var mı?”

    Ah Esin, salak Esin! Böyle şey mi olur ya? Sen az önce siparişi verdin ya! Saçmaladım iyice.

    “Hmm, aslında buranın meyve suyu çok güzel oluyor. İçine buz katıyorlar ve birkaç aromayı birleştiriyorlar.”

    “Çok iyi bir şeye benziyor. Bu arada ben Esin.”

    “Gamze.”

    “Bir şey soracağım Gamze, ama cevap vermek zorunda değilsin. Yani beni terslersen kesinlikle yanlış anlamam seni.”

    “Sorabilirsin tabi.”

    “Acaba, ııı… Sevgilin var mı?”

    Kız koca bir kahkaha attı. O kadar güzel gülüyordu ki çevredeki birkaç erkeğin dibi düşmüştü bile.

    “Yalnız, sevgili olmak için yanlış cinsi seçmedin mi?”

    Her ne kadar bana laf etmiş olsa da takmadım hatta hazır cevaplılığından dolayı zaten on puanın üstünde puan verdiğim bu kıza beş puan daha verdim, gitti!

    “Aslında hayır, ben sevgili aramıyorum, bir arkadaşıma bakıyorum. Çöpçatan değilim, sadece, eğer bana sevgilin olup olmadığını söylersen her şeyi ancak o zaman anlatabilirim.”

    Kız, yüzümü şöyle bir süzdü ve cevap verdi.

    “Tamam, peki. Hayır, sevgilim yok.”

    Cidden bunu hiç beklemiyordum.

    “İyi de senin gibi bir kızın-”

    Elimle onu baştan aşağı gösterdim ve sözüme devam ettim.

    “Normal şartlar altında peşinden koşturan en az yirmi erkek falan olmalıydı.”

    “Peşimde bir sürü kişi var-dı, ama ben onların musallat olmasını istemedim ve bilirsin, bir abim var. Abime söyledim ve artık peşimden koşturanlar karşılarında abimi buluyor.”

   Evet, arkadaşlar, bu evrenin bize “Cesaretin var mı aşka, çarpıyor abim bir başka” deme şeklidir.

     “Haklısın, masamıza gelmek ister misin? Orada neden sana bunları sorduğumu anlatırım.”

Gör Bak Neler Olacak(?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin