"Bak korkma söyle herşey kolaylaşsın"
"Görmedim diyorum sizin bulamadığınız, göremediğiniz insanı ben nasıl bulup göreyim? Olsa söylerim niye kendimi yakayım?"
"Bir yerde haklısın bir yerde değilsin. Suçlular sence polis karışısına çıkar mı? Sivilleri tehdit ederler, masum diyelim biz onlara. Masumlar da korkar birşey diyemez, gördün mü görmedin mi?"
"Görmedim dedim size"
"Hadi ifadeni imzala çık ama gözüm üzerinde küçük hanım"
*Ertesi sabah*
Okul tatil olmuştu bu ikinci vakadan sonra. Birinci vakada birşey yapmadılar önlem almadılar. Of ya of, ya katil bir daha gelirse? O masum insanları öldürmeye devam ediyor ama elini kolunu sallaya sallaya gezebiliyor. Annem odama geldi."Yine bir öğretmenin ölüsüne denk gelmişsin"
"Evet, maalesef"
"Dün sorguya almışlar seni"
"Çok önemli bir şey değil ya"
"Ne demek önemli değil? Resmen şüpheli gözüküyormuşsun"
"Ya öyle değil. İfademi verdim çıktım. Cesedi ben gördüğüm için öyle oldu yoksa birşey yok"
"Bir daha böyle birşey yaşanırsa kötü olur bak"
"Ya ben nereden bileyim karşıma hoca çıkacak"
Allah'tan annem gelmeden dün odayı boyayıp havalandırmıştım.
"Bu oda neden garip kokuyor? Tiner gibi?"
"Ne alaka ben öyle bir koku almıyorum."
"Aç şu camı aç, leş gibi kokuyor"
kalkıp açtım. O sıra da telefonuma mesaj geldi. Ekrana baktım bilinmeyen numaraydı.
"Kimdenmiş?"
"Hiç arkadaşım"
"Emin misin?"
"Eminim"
"Yook sen benden birşeyler saklıyorsun"
"Ya gerçekten yok, biraz moodum düşük de çık da biraz yatayım"
"Neyse çıkar yakında kokusu ayrıca yeni kalktın ne uykusu bu?"
"Güzellik uykusu anne, tövbe tövbe hadi çık"
Annem odadan çıktı. Telefonu elime alıp mesaja baktım.
05*********: Aferin kimseye anlatmıyorsun
05*********: Sırrımızı tutman güzel
05*********: Yavaş yavaş sevmeye başladım seni
05*********: Ha bu arada bu numarayı polise falan vermeyi aklının ucundan bile geçirme zaten simi kırıp atacağım birazdan
Ben bunları okurken bi mesaj daha geldi.
05*********: Hadi ama okuyup da cevap vermemek ne demek ya. İyi bir takım olduğumuzu düşünmüştüm bu üzdü.
05*********: Görüldü en sevmediğim şeydir haberin olsun
Telefonu kapattım. Cevap vermem mi gerekiyordu? Cesaretimi toplayıp yazdım
Su:Ne istiyorsun?
05*********: Ne istesem yapıyorsun takdir ediyorum o yüzden şunlık birşey istemiyorum
Su:Engelliyorum...
05*********: Rahat ol sana zarar vermem. Sinirimi bozmadığın sürece
Su:O masumların ne suçu var?
05*********: Sana göre masum, sen beni polise şikayet etsen sende benim gözümde masum olmazdın.
Su:Masumluktan anladığın bu mu? İnsanlar senin dediğini yapmazsa masum olmuyor mu?
05*********: Yukarı çık attığın mesajı bir daha oku "benim gözümde" anladın mı?
Su: Anlattın.
05*********: İyi güzel, görüşürüz son görüşmemiz değil ha tekrar görüşürüz. Özletmem kendimi
Su:Lütfen özlet
Görüldü attı ve çevrimiçi değildi artık. Yakında cinnet geçirirsem tek sebebi bu canidir, pislik herif. Allah'ım kurtar beni şu şerefsizden. Piskopat, benden uzak Allah'a yakın olsun.
"Suu kızım uyumuyorsan gel bi"
Annem sesleniyordu. Yanına gittim
"Efendim"
"Ekmek alıp gelir misin?"
"Şimdi mi?"
"Evet şimdi"
"Gitmesem?"
"Neden? Birşeyden mi korkuyorsun? Bana birşey yok dedin?"
"Yok birşey zaten tamam giderim"
Ayakkabılarımı giydim ve çıktım. Sokakta yürürken etrafıma bakıyordum. Çok paniktim, etrafımdaki her insana şüpheli gözüyle bakıyordum. Resmen deliriyordum piskolojim bozulmuştu. Bakkala girdim. Üç ekmek aldım ve hızlı adımlarla eve geldim kapının önünde bir kutu vardı. Allah'ım nolur o piskopattan olmuş olmasın. Kutuyu aldım anahtarla kapıyı açtım ekmeği mutfağa bırakıp hemen odama geçtim. Kutuyu açtım, içinde bir fotoğraf vardı. Fotoğrafı çevirdim ve inceledim. Allah kahretsin, benim mesajlaşırken ki fotoğrafımdı bu nereden çekmiş olabilir Allah kahretsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİNAYET GÜNÜ / •TAMAMLANDI•
ActionBir kızın hayatı bir katil tarafından bir günde değişebilir mi?... "Kendine bir yıldız seç, o yıldız senin ışığın olsun ve hiç sönmesin..." "Benim yıldızım benim karanlığımda söndü..." Başlangıç tarihi 04/03/2019 Bitiş tarihi 06/08/2019