İçimdeki Çocuk

35 8 1
                                    

Bağırdı bana avazı çıktığı kadar bi ara ama genellikle sakin konuştu, bana dedi ki;
"Biliyorum beni çok özlüyorsun, biliyosun beni bi daha asla elde edemiyeğini, biliyorum kanıyosun, biliyorum hala ama hala iyileşemedin sürekli oynandı yaranın kabularıyla. Biliyorum benim yerimde olup herşeye kanmak istediğini, biliyorsun beni kaybettiğini, biliyorum sadece benim gibi olur olmadık her şeye kahkaha atmak istediğini, biliyorum yüzündeki kasların uzun zamandır gerilmediğini benim gibi, biliyorum ağlıyorsun usulca bazen gözyaşın olmadan içinden de ağlıyorsun, biliyosun çok sevildiğimi, biliyosun hiç sevilmediğini. Bilmiyorsun ben nerdeyim, bilmiyosun kiminleyim, bilmiyorsun bana ne olduğunu, bilmiyorsun bilmiyosun!
Ama ben biliyorum sen uçurumdasın, sen teksin tek, senin kalbini tuzla buz edip o uçurumdan aşağı üflediler kül gibi.
Benim canım yandığında sen kanadın ben mutlu taraftım sen acı...
Sandılar ki kalbini telefon kaplığı gibi takıp yerine yenisini koyabileceklerini, umursamadılar seni benim kadar.
Ama bilyosun ki onlarda bilmiyolar ne sevgiyi ne acıyı ne şavkati ne de senin bi kalbin olduğunu. Hakkaten senin de kalbin var dimi ?
Kırılabilen, sevebilen, sevmek isteyen, ben burdayım beni de görün sevin diyen...
Ama neden seni insanlar, kalpsiz, ruhsuz, hissiatsız, duvar gibi olduğunu düşünüyorlar. "içimdeki çocuk.

Ve ben evet ben yani benim kalbim, kırılıyorum günden güne, yıpranıyorum, bana bi taş gibi bi kalpsiz gibi davranıyorlar. Ya bir şey diycem ben gerçekten üzülüyorum. Kelimelerle bi tarifi yok...
Neden, neden diğerleri gibi hülüp eğlenmiyorum, neden kimseye ne yaparsam yapayım yaranamıyorum.
Ama biliyormusunuz ben, ben inanıyorum ki zaten inanamasam bi yere yığılıp kalırdım ölmeyi beklerdim sanırım. Biri beni tutucak, biri beni görücek, biri beni duyucak, biri benle olucak, beni yeniden hayata bağlıycak. İşte o zamana kadar çabalıcam, yaralansamda tekrar savaşıcam. Ne zamana kadar bilmiyorum, hangi yıl, hangi ay, hangi gün, hangi saat, hangi dakika, hangi saniye bilmiyorum ama bekliycem...

Benim İçim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin