Owoce

4 0 0
                                    

Imię ; Elliot
Nazwisko ;
Wiek ; 20
Płeć ; chłopak
Orientacja ; Pan
Charakter ;
Elliot jest świetnym przedsiębiorcą bierze pieniądze za prawie wszystko za co się da od kradzieży na zlecenie po handel informacjami, z pracy fryzjera nie zarabia on kokosów więc nagły przypływ gotówki rzekomo za obraz jest zawsze mile widziany. Nie okazuje szacunku ludzią którzy w jego mniemaniu nań nie zasługują przez co jest często chamsko nastawiony do nowo poznanych osób bądź tych których poprostu nie lubi.
Stara się być miły dla przyjaciół swoich bliskich chociaż często puszczają mu nerwy. Rzadko bywa w domu za dnia gdyż robi co kolwiek żeby nie spotkać swojego starszego brata który prawi mu o tym jaki to jest nie odpowiedzialny i że jego tryb życia woła o opomstę do nieba. Za to w nocy rzadko kiedy wychodzi ze względu na kurzą ślepotę ( obecną u większości sfinksów) . Boi się że się zgubi w nocy i nie będzie umiał znaleźć drogi do domu.
Uwielbia rośliny często przekłada dobro swoich kwiatów nad dobro rodziny a, zwłaszcza braci. Przez tę specyficzną miłość jego pokój a, także balkon jest zapełniony zielenią w wszelakich naczyniach od pudełek po lodach po butelki po piwie, często rośliny są kradzione albo "pożyczane". Bracia uważają tą miłość za co najmniej zboczenie. Chłopak bywa agresywny kiedy ktoś chociaż dotknie jego chwastów bez pozwolenia i mimo tego iż jest pacyfistą możesz skończyć z złamanym nosem.
Stara się dbać o swoją urodę tak bardzo jak umie mimo to jego włosy są raczej w kiepskim stanie i często się łamią a, na jego skórze siniaka można zrobić bez najmniejszego problemu.
Tak swoją drogą typ je praktycznie tylko owoce które kupił żeby je malować.

Relacje.

Luka.
Nie lubi się z swoim starszym bratem, nawet bardzo. Twierdzi że, mimo jego wieku gówno wie o życiu i nienawidzi słuchać jego kazań i wypominania co po niektórych nieprzyjaznych sytuacji.

Benji ;
Stara się być miły dla młodszego brata, gdyż wie że, to co robi jest dla niego nie jako przykładem do naśladowania więc powstrzymuje się od patologicznych zachowań w jego towarzystwie. Mimo to jest raczej oschły w jego stosunku i nie okazuje zbyt wielu uczuć kiedy sytuacja tego nie wymaga.

Vincent ;
Ummm chyba są razem ale, nie wiem, często się spotykają i w ogóle mają podobne zainteresowania. Ogólnie Vincent to jedna z nielicznych osób na których Elliotowi zależy, lubi z nim rozmawiać i spędzać czas kiedy jest trzeźwy.

Gasth ;;
W sumie to go nie lubi, uważa go za denerwującego i zamądrzałemgo ( co w sumie jest prawdą). Toleruje jego obecność tylko że względu na to że jest przyjacielem Benjiego.

Werbena ;
Jego szefowa, darzy ją dużym szacunkiem ze względu na to że przyjęła do pracy takiego przegrywa jak on.

Rzeczy do uniwersum Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz