Gremlin z bagien

6 0 0
                                    

Imię ; Gasthly / Gasth
Nazwisko ; Bannet
Wiek ; 14
Płeć ; chłopak
Orientacja ; chyba hetero
Them song ;;)) ; https://youtu.be/ffTxXXfGKi8
Opis rzeczowy;
Gasth to gimnazjalista mieszkający z wampirem gdyż jego rodzice porzucili go w wieku ośmiu lat, ponieważ szóstka dzieci to jednak dużo. Chłopak jednak jakoś bardzo nie narzeka na brak kontaktu z rodziną, wręcz przeciwnie nie jest chętny na jako kolwiek kontakt z nimi.
Jest on typem metala którego większość klasy się boi a, druga ma bekę z jego egzystencji.
W obu przypadkach zainteresowany nie będzie w żaden sposób zainteresowany.
Właściwie przez prawie cały czas nie zwraca uwagi na prawie nikogo aby utrzymać swoje stanowisko edge dziecka, jest on oschły w kontaktach między ludzkich i nie szuka żadnego rodzaju przyjaciół. No ale, jeden się przyplątał a, konkretnie to Benji z którym mieszka na jednym piętrze więc był skazany na jego ekstrawertyczny charakter.
Gasth interesuje się wszelakiego rodzaju sprawami niewyjaśnionymi, kryptozoologią czy chociażby demonologią. W miarę możliwości stara się zgłębiać wiedzie na te tematy jednak jest on nastawiony sceptycznie do istot których zdjęcia nigdy nie znalazł.
Poza tym chłopak rysuję w dość prostym mangopodobnym stylu i potrafi zagrać kilka piosenek na gitarze.
Kocha kiedy ktoś chwali to co robi i łaknie atencji za wszelką cenę. Ma także zachowania paranoiczne w zależności od okresu w jego życiu silniejsze bądź słabsze. Nie potrafi myśleć o tym kim jest, jakiej orientacji jest albo kim będzie w przyszłości.
Nie radzi sobie z chemią, fizyką, matematyką, angielskim i do tego żadko kiedy pojawia się na lekcjach wf. Ogólnie nie jest żadnym orłem w szkole i stara się poprostu przejść do następnej klasy.
Większość nauczycieli uważa go za typowego ucznia któremu nie chce się uczyć.
Kolekcjonuje zabawki które uważa za estetyczna, przez co półka w jego pokoju jest zastawiona starymi furby które wzbudzają dyskomfort w osobach odwiedzających go, nie ma się co dziwić metal ubierający się na czarno a, w jego lokum pełno pluszaków i figurek z anime. To trochę nie dopasowane.
Jak na agresywnego metala przystało nie cierpi dzieci ( jak bardzo wielu innych rzeczy)  uważa on że reagują na wszystko przesadnie, są za głośne i używają dziwnych słów ( idealny opus Benjiego).
Reaguje on na wszystko z odpowiedzią rezerwą, mimo swojego hobby jest on sceptycznie nastawiony do wszelakich opowieści "znawców" z okolicy.

Relacje.

Kto kolwiek z jego rodziny:
Brak jakiego kolwiek kontaktu ocierający się nawet o obrazę względem członków swojej rodziny.

Zachariasz ;
Chłopak u niego mieszka od kilku lat przez co ich kontakt jest dość dobry gdyż Zachariasz jest jedyną osobą która chciała w ogóle zwrócić na niego uwagę. Mimo sporej różnicy w ich temperamentach dogadują się świetnie ( co nie oznacza że się słuchają).  Gasth stara się nie zwracać uwagi na dziwne zmiany stylu lub charakteru swojego opiekuna gdyż przywykł on do ciągłego wahania nastroju.

Benji ;
Oof nikt nie wie jakim cudem ta dwójka się tak lubi, ich charaktery to całkowite odwrotności ale, właśnie tego chyba każdemu z nich było trzeba Benji'emu chłodnego i realistycznego spojrzenia na świat a, Gasthowi kogoś kto doda jego życiu trochę fantazji.
Bynajmniej nie jest też tak że, nic ich nie łączy. Obydwaj interesują się muzyką i dziwnymi stworami z legend miejskich co często popycha ich do dziwnych zajęć i częstych wycieczek do lasów których jest mnóstwo w okolicy.

Elliot.
Chłopak zna go tylko powierzchownie, kilka razy spotkał go kiedy był u Benjiego. Jest mocno zdystansowany jego,  po usłyezeniu od wielu osób złych opinii oraz ostrzeżeń. Gdyby go zapytać o te osobę zapewne odpowiedź brzmiałaby.
" Jest dziwny. " " Ledwo go znam ale, trochę się go boję. ". Oczywiście nie powiedział by żadnej z tych rzeczy w towarzystwie Benjiego gdyż chłopak nie reaguje przychylnie na obrazę jego starszego brata.

Noodle ;
Dziewczyna ta jest korepetytorką Gastha która za plotki pomaga mu z angielskim w którym mówi niezwykle płynnie. Ich relacja jest raczej pozytywna gdyż obydwoje z niej korzystają.

Banshee ;
Gasth poznał tą specyficzną osobę kiedy prawie wpadł pod pociąg, w każdym razie chłopak go uratował od czego zaczęła się ich znajomość.
Banshee jest dobrym informatorem na temat dziwnych stworzeń gdyż sam nim jest, poza tym od zerwania z swoim narzeczonym ma on dużo czasu na robienie głupot przez co kiedy Benji jest na jodze albo idzie po brata na izbę wytrzeźwień Banshee chętnie łazi po lesie i przy okazji jest dobrym ochraniarzem.

Eryk ;
Jest starym znajomym Gastha z czasów kiedy jeszcze żył z rodziną, nie utrzymują stałego kontaktu jednak kiedyś traktowali się niemalże jak bracia gdyż, obydwoje byli w pewien sposób wybrakowani względem innych osobników z stada.

Krycha ;
Znajomy że szkoły, razem czasem uciekają  z wfu bądź wdż. Ich relacja jest raczej dobra jednak to tylko koledzy z klasy.

Rzeczy do uniwersum Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz