კატა

2.8K 68 163
                                    


ერთი კატა მყავს; დიდი და შავი. მგონია ბიჭია. საიდან მოვიდა არ ვიცი. ერთი დღე სახლში დავინახე. ბალკონიდან შემოვიდა ალბათ მეთქი, მეშვიდე სართულზე ვცხოვრობდი, მაგრამ არ მივაქციე.
ძალიან ჩუმათ არის, მარტო ძინავს და ფანჯრიდან გარეთ უყურებს მაინც რომ არ აინტერესებდეს რაცხა არის გარეთ.
სხვანაირი კატა არის. ხანდახან ისე მიყურებს თვალებში. მაინტერესებს რას იფიქრებს. თვალები გაპრიალდება იმ სიბნელეში.
უყვარვარ?
არ ვიცი. არც მაინტერესებს ისედაც.
ჭამა უყვარს. რაცხას მივცემ ჭამს. რხეც უყვარს. ღამე, ჩემ ფეხებთან დაწოლა უყვარს.
მგონია უყვარვარ, მაგრამ სულ არ მითხრა. არ მჭირდება ისედაც.
ერთ სახლში ვართ მაგრამ ვინცხას ეგონება რომ არ ვიცნობთ ერთმანეთს.

კაი ამინდი იყო. ქარი ქრიოდა, საათი ალბათ 5 იყო, იმიტომ რომ ქალბატონი ნანა, ბალკონზე სარეცხს ფენდა. იგი სულ ამ საათებში ბალკონზე იქნებოდა და სარეცხს ფენოდა.

გარეთ გავედი, უცბათ ქარმა დამიქროლა, შემცივდა მაგრამ სიცივე მიყვარდა. ჯიბიდან ერთი ღერი სიგარეტი ამოვიღე, მოვუკიდე და ჩემთან მოსულ კატას შევხედე. იმანაც ყვითელი თვალებით შემომხედა და ბალკონის რეშოტკაზე აახტა.
ნანამ მე რო დამინახა, უცებ სარეცხის ფენა დატოვა და ხელი დამიქნია.
-გამარჯობა! როგორ ხარ? შემეკითხა ღიმილით.
პირიდან სიგარეტი გამოვიღე და მეც ღიმილით "კარგათ." ვუთხარი.

ბლომად ცივი ჰაერი ჩავისუნთქე
და გავაგრძელე სიგარეტის წევა. ლაპარაკის ხასიათზე არც ვიყავი და ქალმატონ ნანას ყურადღება ვერ მივაქციე. მგონი ვაწყენინე.

კიდევ სიგარეტი დავლიე. კატას შევხედე და უთხარი;
-შენ არ გაგიმარჯვა.
კატამ, ყვითელი თვალებით შემხედა.
-იმგენი ვერ მხევას. დაგავიწყდა?
-კი, მეთქი, მართალი ხარ.

ქართველი ვარ მაგრამ დიდი ხანია თურქეთში ვცხოვრობ. ამიტომ ცოტა დამავიწყდა და შეიძლება არასწორად დავწერო. შეცდომა თუ მექნება გთხოვთ შემისწორედ. წინასწარ გმადლობთ.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

stories / მოთხრობებიHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin