İyi okumalar
ATEŞDEN
"Rüzgar" diye seslendim sigaramın dumanını üflerken. Ayaklarımı karşı masanın üstüne koyarken , yan eve taşınan kıza yiyecek gibi bakan Rüzgara bağırdım.
"Lan oğlum gelsene şuraya"
"Tamam be geliyorum"
Pantolonumun cebinde bulunan telefonumu çıkartıp saate baktım.
Daha 11:22 idi.
O sırada kulaklarıma Savaşın uykulu sesi doldurdu. "Ne bağırıyorsunuz ya sabahın köründe. Beynimi siktiniz"
Elimde bulunan telefonumu masanın üstüne koyup Savaşa baktım. Üzerinde beyaz bir tişört ve siyah bir eşofman vardı. Bir eliyle gözlerini ovalıyarak karşımda bulunan koltuğa oturdu. Bakışlarımı Savaştan çekip odaya giren Rüzgara çevirdim.Manyak kızı etkilemek için balkona üstünü giymeden çıkmıştı!
"Yalnız kız efso kardeşim" diyip ıslık çalmaya başladı ve kendini yanımda bulunan boşluğa attı.
İçimden 'ya sabır' çektim. Sigaramı dudaklarıma getirip derin bir nefes çektim. Başımı geriye yatırıp dumanı dışarı üflerken biri horlamaya başladı.
O nasıl horlama lan ev sallandı!
Savaş koltukta yan durmuş, kafası sarkmış bir şekilde uyuyordu. Bir yanımda horlayan Savaş diğer yanımda hayaller âlemine dalmış Rüzgar bulunuyordu. Koltuğun üstünde bulunan iki yastığı aldım ve aynı anda ikisinin kafasına fırlattım.
İkiside kendine gelirken elimde bulunan sigaramı kül tablasına bıraktım. Masanın üstünde bulunan telefonumu alıp ayağa kalktım ve dinlenmek için odama geçdim.
Odama geçtiğimde biraz rahatlamak amacıyla, tavandan sarkan kum torbasının önüne geçtim. Üstümü çıkarıp yatağa attım. Ellerimi bir iki kere ovalayıp önümde bulunan kum torbasına sert bir yumruk geçirdim. O sallanırken ben vurmaya devam ediyordum. Bir yumruk daha geçirdiğim sırada telefonum çalmaya başladı.
Umursamadım!
Yatağımın üstünde bulunan tişörtümü alıp alnımdaki teri sildim. Telefonun rahatsız edici sesi sustuğunda rahatladım. Tişörtü tekrardan yatağa fırlattığım sırada telefonum bir daha çalmaya başladı.
O telefonu duvara çarpmamak için kendimi zor tutuyordum.
Arkamı dönüp çalışma masasının üzerindeki telefonumu aldım. 2 cevapsız çağrı vardı. Numaraya baktığımda rehberimde olmadığını farkettim. Omuzlarımı silkip telefonu aynı yerine koyacağım sırada telefon elimde titredim. Kilidi açıp girdiğimde aynı numaradan mesaj geldiğini gördüm.
Gönderen: 0538*******
Rüzgar seninle konuşmam lazım. Lütfen13.03.2019
11:36Ulan Rüzgar yine kime verdin len telefon numaramı!
Telefonu tekrardan masanın üzerine koyup önüme döndüm. Kum torbasına yumruğumu kaldırdığım sırada telefon tekrardan titredi. Sinirden elimi saçlarıma götürüp telefonu elime aldım. Az önceki numaradan tekrardan mesaj gelmişti.
Gönderen: 0538*******
Seni üniversitenin oradaki kafede bekliyorum. Dertleşecek biri lazım. Bekliyorum.13.03.2019
11:37İçimden Rüzgara küfürler ede ede yatağın üstündeki tişörtümü alıp giydim. Telefonumu tekrardan alıp az önceki numaranın profiline baktım. Kahverengi saçları beline kadar uzanan ,mavi gözlü bir kız vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ş'AŞK'IN
Teen Fiction3 erkek Ateş Rüzgar Savaş Yetimhaneden beri kardeş gibi büyüyen bu 3 erkeğin karşısına çıkan 3 kız Miray Serenay Duygu Bunların hayatlarını ve deli dolu olan tanışma hikayelerini okumaya hazırmısınız? Başlama tarihi : 26.03.2019