Angyal.. 3. látomás

22 2 1
                                    

Másnap kora hajnalban a Big Hit studiójában

Angel:Végül nem mentem haza aludni, ahogy Sejinnek megígértem. Illetve ez nem teljesen igaz :D Aludtam, csak éppen nem otthon xdD A kedvenc helyemen. Az irodám íróasztalán, amit néha studiónak is nevezek, pedig nem az :D Így ébredtem, kócosan, és szerintem nyálasan is, ami azt mutatja, irtó jó álmaim lehettek :D Odamentem a tükörhöz, hogy megnézzem magamat. Gondolom már az előbbi részben is csodálkoztatok, hogy hogy lehet egy mosdó az irodám mellett, de higgyétek el a szomszédban lévő fura és mogorva srác is a stúdióban szeret aludni, tusolni, enni és ki tudja még mit :D Mivel néha én is itt töltöm az estéimet kaptam egy saját mosdót, amiben még zuhanyozni is lehet, és van egy irtó kényelmes kanapém az alváshoz, amihez tegnap este ahogy látom nem sikerült eljutnom..A tükörbe nézve a látvány borzalmas, és ha a testszagomra gondolok.

Angel:"Ez undorító!"-mondom és inkább elkezdem megfésülni a hajamat, amikor a mellettem lévő stúdióban egyszer csak megszólal a zene és kezdődik egy újabb rappmarathon.

Angel:"Ezt nem hiszem el! Miért kell már hajnalban is itt téblábolnia? Nincs élete, vagy mi?!"-kérdezi a lány, aki a saját irodájában szokott éjszakázni xDD

Átdörömbölök a falon, de ahogy mindig, most sem hatja meg. Bár, abban a ricsajban lehet nem is hall belőle semmit, de akkor legalább nem bunkó bárki is legyen az :DMiután emberi külsőt varázsoltam magamnak, és átvettem a váltás ruhámat (Igen, azt is tartok itt) összepakolom a vázlataimat, és éppen az ajtónál vagyok, mikor egyszer csak rezeg a mobilom.

Angel:"Elfelejtettem visszakapcsolni, vááá!"

És mikor az ember lenémítja a telefonját száz százalék, hogy olyan hívja fel, aki előtt irtóra be fog égni mindjárt:DD A főnököm hív, Mr.Bang.Azonnal fogadom a hívást, és véletlenül megnyomom a videóphone funkciót, amit pont nem akartam..

Angel:"Gratula, Angie, egy idióta vagy! :D"

A következő percben megjelenik Mr.Bang aggódó és egyben csodálkozó arca, ahogy meglátja az az enyémet, majd elneveti magát.

Bang:Ne is mondj semmit! Megint az irodádban éjszakáztál :D Jó volt a buli?:D
Angel:"Na, most süllyedek el szégyenemben az egyszer biztos.."
Angel:Ne haragudj, Főnök csak.. ismersz :D

Mr.Bang csak jókedvűen rám mosolyog, ahogy mindig. Mint, ha ő lenne a Télapó :D De, lehet csak hallucinálok éppen xDD

Mr.Bang:Szóval, készen vagy?


A kezemben lévő vázlatokra nézek, és a szerintem sok sületlenségre, amit tegnap mégis csak papírra vetettem. A többi a gépemen pihen, és szerintem ott is kellene hagyni xDD

Angel:Igen, de szerintem ez egy iszonyú katyvasz, uram!:D


Mr.Bang megint elneveti magát.

Bang:A legutóbb is ezt mondtad, és az mv óriási siker lett. Az ARMY-k most emiatt újabb teóriákat gyártanak, és Jungkook nem győzi nézni őket a youtube-on :D Remélem nem esnek ki a szemei :)

Grimaszt vágok, de olyan kedves félét.

Angel:Magának köszönheti :D Azt nyilatkozta az egyik adásban, hogy imádja nézni a teóriákat, és hogy az ARMY gyártson neki minél többet :D
Bang:Bocsánat! Elfelejtettem, hogy a téma szakértőjével beszélek :D

Csak, hogy értsétek mi folyik itt. Nem vagyok a téma szakértője, csupán én vagyok az, aki feliratozza az mv-iket, és a különböző műsorokat, amiket aztán a Big Hit az ARMY-val megoszt. A vlive videókat is mind megnézem, de ott saját fordító oldal is van, és imádok szórakozni az ARMY-s fordításokon XDD Haláliak! :D Valamelyiken meg inkább sírni szoktam XDDÍgy viszont minden videó átmegy a kezemen, és egy olyan adottsággal születtem, aminek a neve fotómemória. Az agyam mindent képekben raktároz. Bármit, amit képekhez tudok kötni, és a szemem lefényképez azonnal beépül a hosszútávú memóriába és bármikor előhívhatom onnan, ahogy most is.Mr.Bang igazából az asszisztensének tekint, mert ahogy látjátok, mindent megjegyzek, és semmit sem felejtek el. Beleértve a fiúk napirendjét, a comeback időpontokat, hogy ki mikor jön a stúdióba, de mivel nem vagyok az a magassarkú cipőt hordok, kiöltözöm és a főnököm mellett tipegek kávés csajszi így ezt meghagyom a titkárnőjének és én vagyok a csendes társa, aki megint az irodájában éjszakázott. Ahogy a héten már nem először. De, térjünk vissza Mr.Bang-hez.

Bang:Bízom benned, Angel!:) Te vagy a legjobb, és bármi is van az agyadban az elképesztőt fog robbanni :D Akár csak Yoongi rappje, Namjoon dalszövegei, és J-Hope zenéje. Ti vagytok én az három testőröm, és igen tudom hogy az igazából négy :DD

Elnevetem magam, és a fáradtság is végre elhagyja az agyamat.

Bang:Most, hogy látom végre felébredtél, hozd át nekem a vázlatokat a gépeddel együtt, hogy megvitassam a srácokkal és a rendezővel.

Angyal..(Kim Seok Jin története)Where stories live. Discover now