A BigHit épületében, ahol a kiakadt Jungkook-ot hagytuk
Jungkook szemszöge
Jungkook: Jiminie után akarok menni, de nem megy. Nem csak a lábam nem akar mozdulni, hanem a telefonom is megszólal és videochaten megjelenik Namjoon hyung arca.
Namjoon: Jungkook, merre jártál? Azonnal gyere a tárgyalóba, a többiek is úton vannak oda! –és lerakja.Halálra váltan állok a folyóson.
Jungkook:"Meg tudták, hogy Jimin meg én.. Tudnak a kapcsolatunkról?! Nem az lehetlen, hiszen a VHope-on kívül senki se látott minket, és Jimin pedig nem tenné, hogy.."
Nyelek egy nagyot és eszembe jut a szerelmem arca, amikor rám nézett. Láttam benne a dühöt és a szomorúságot egyszerre, mikor azt hitte valaki más van a szívemben.
Jungkook:"Tényleg igaz lehet? Talán érzek valamit Angel iránt? De, Namjoon mégis miért hívna emiatt mindenkit a tárgyalóba?"
Megrázom a fejem és meglátom, ahogy J-Hope és Taehyung száguldanak felém a folyóson, Yoongi pedig mögöttük.Jungkook: „Tehát, mindenki itt van. Mégis mi folyik itt?"
-----------------------------------------------
Fél órával korábban a zseni laborban
Yoongi szemszöge
Yoongi: Miután kikönyörögtem Noona-tól a randis szerkót, beakasztottam a studióm szekrényébe egy biztos helyre, mielőtt kárt teszek benne és közben átkoztam magamat, hogy mégis mi bajom lehet XDD
Yoongi: Min Yoongi, Te megzakkantál.. :)
Majd belehuppantam a forgós székembe és unalmamban elkezdtem böngészni a neten a híreket. Mindig átlapozom a youtube és más zenei platformok oldalait, hogy megnézzem hogy állnak a szerzeményeink, és hogy elolvassak pár építő, vagy pont ellenkezőleg nem építő kritikát róluk :D De, ezúttal valami másra leszek figyelmes.
Yoongi: „Mi a fene?!"-mondom magamban és nagyobbra veszem a monitort, és még közelebb is hajolok hozzá.
Mikor rájövök, hogy mégis jól látom, amit látok egy káromkodás csúszik ki a számon csak úgy magától.
Yoongi:Hogy mi a p..!!! Mi van?! Ti megőrültetek!!-kiabálom a képernyőnek tök fölöslegesen persze, majd lemondóan hátradőlök és elindul az agyam.
Yoongi:"Ezek szerint nekik fogalmuk sincs a dinnye Chim-ről meg a még dinka Nyulunkról:DD Mázli.."
Yoongi:"De, akkor mi ez a baromság itt?!"-eddig jutok a gondolatmenetben, mikor felugrik Namjoon videochatje az monitorom képernyőjére.
Yoongi: Hyung, hát te?
Namjoon idegesnek látszik és sejtem is az okát, ő pedig rám néz és tudja. Mindketten tudjuk.
Namjoon: Láttad?
Bólintok.
Namjoon: Mit gondolsz?
Kérdésre ahogy legtöbbször most is kérdés a válaszom.
Yoongi: Mr.Bang látta már?
Ezúttal Namjoon bólint.
Yoongi: Értem. Szerintem kamu. Meg amúgy is lehetetlen lenne :D –mondom és elnevetem magam, Namjoon pedig nem érti, és csak néz rám.
Nem válaszolok a kérdő tekintetére, nem árulom a barátaimat, és hazudok.
Yoongi: „Ne haragudj, hyung.."
Yoongi: Semmi :D Csak az egész olyan nevetséges. Jungkook egyáltalán nem ilyen. Neki mindennél fontosabb a csapat, és az ARMY. Ráadásul nem szeret bele Akárkibe :)-az akárkinél bevillan Jimin mosolygó arca, amikor megtudta Jungkook is szereti őt. Emlékszem arra a napra. Láttam őket, ahogy ott álltak a folyóson és csak mosolyogtak egymásra. Én a szokásos nem tudok aludni, de nincs kedvem a dormban lenni körömet végeztem az épületben hajnalban, mikor megláttam a két Félkegyelműt. Azt hittem a szokásos a vicces civakodásnak lehetek a tanuja, és már készítettem a popcorn-t, mikor megláttam, hogy megölelik egymást, majd..-na igen ez a kép kitörölhetetlen lesz a számomra. De, be kell valljam aranyosak együtt. És ha már én is így gondolom, az már jelent valamit :D
Namjoon hangja visszaránt a jelenbe.
Namjoon: Bármi is az igazság, Mr. Bang látni akar mindannyiunkat. Még pedig most azonnal!
Furcsak módon valaki teljesen más jut eszembe egyből és ki is mondom a nevét.
Yoongi: És mi lesz Angel-lel?
ESTÁS LEYENDO
Angyal..(Kim Seok Jin története)
De TodoAmikor valaki belekezd egy történet olvasásába, vagy egy olyan sztorit szeretne, ami olyan mint egy tündérmese, vagy egy olyat, ami teljesen valóságos, de mi van akkor, ha a kettő között is van valami? Van egy olyan mondás, hogy véletlenek márpedi...