Angyal..9.látomás

12 0 0
                                    

J-hope lakása kora reggel


J-Hope:Supreme Boi már kora reggel szólt, hogy menjek be hozzá, mert van egy alap, amit azonnal, és mindjárt és rögtön meg akar mutatni nekem :DD


J-Hope:Hát, igen szerintem nem tudja, hogy vasárnap van!XDD

Nem tudok haragudni az egyik legjobb barátomra. Ő és Slow Rabbit egyszerűen csúcsak! Nekik és Mr.Bang-nek köszönhetően a BTS zenéje mindig tökéletes és ütős, amilyennek pontosan szeretném :D Igazából azzal, hogy bemegyek SP-hez megint el fogom lógni a reggeli edzésemet, de na néha én is megengedhetem magamnak :DGyorsan rendet teszek magam körül és már repesztek is a stúdióba az egyik furgonunkkal, miközben iszom a jól megérdemelt jegeskávémat útközben, hogy felébredjek :D Már parkolni készülünk a kocsival, mikor meglátom azt a fiatal lányt, akit pénteken mutatott be nekünk Mr.Bang. Épp a biciklijét teszi le az épület előtt, és próbálja beegyensúlyozni a helyére. Elmosolyodom, és azonnal kiugrom a kocsiból, pont elé, úgy hogy szegény eldől a biciklivel együtt.

J-Hope:"Szép volt, J-Hope!xDD Úgy tűnik, Namjoonie megfertőzött engem is :D"


Azonnal odaugrom, hogy segítsek neki, de már így is eléggé
meg van illetődve a két testőröm láttán, akik meg azt
hiszik Ő csinált velem valamit, de intek, hogy hagyják,
majd én megoldom. Felsegítem a lányt, és a táskáját is
visszaadom a kezébe, majd meghajolok.

J-Hope:Ne haragudj, hogy rád ijesztettem!:D Pénteken nem volt alkalmam bemutatkozni, de Jung Hoseok, vagyis én vagyok J-Hope!:D-és mosolyogva kezet nyújtok neki, amin Ő is elmosolyodik egyből, de utána megint lesüti a szemét, én viszont nem tágíto...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

J-Hope:Ne haragudj, hogy rád ijesztettem!:D Pénteken nem volt alkalmam bemutatkozni, de Jung Hoseok, vagyis én vagyok J-Hope!:D-és mosolyogva kezet nyújtok neki, amin Ő is elmosolyodik egyből, de utána megint lesüti a szemét, én viszont nem tágítok, és elkísérem őt egészen a bejáratig.


Ennek a következménye, hogy sikoltozó ARMY-k szúrnak ki
minket, és vad fényképezésbe kezdenek, de a testőreim
ügyesen szétoszlatják őket, mi pedig bejutunk az épületbe.

A recepciós amint meglát engem Angel-el, kétkedő arcot vág, de én csak odaintek és folytatjuk tovább az utunkat. 

J-Hope:"Mégis miről lehet beszélgetni valakivel, aki néma? :D"-agyalok és közben egyre kíváncsibb leszek, hogy hová is mehetünk. De, csak a női mosdó látványa fogad, ahol Angel sűrű hajlongások közepette magamra hagy.


J-Hope:"Oda aztán tényleg nem követhetem, nem igaz? :D"-mondom és fordulnék be a stúdiómba, amikor egyszer csak egy Jin állja el az utamat, úgy hogy egy ültő helyemben szívrohamot is kapok xDD


J-Hope:Hyung!!! A halálos frászt hoztad rám!!!

J-Hope:Hyung!!! A halálos frászt hoztad rám!!!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Angyal..(Kim Seok Jin története)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang