Angyal..15. látomás

13 0 0
                                    


A fotózáson Jin szemszöge

Jin:Alig várom, hogy vége legyen ennek az egész felhajtsásnak. Titokban végig arra a ramen-es zacskóra gondolok, amit a folyóson találtam, és megkordul a gyomrom az éhségtől, mikor végre a rendező kimondja a világ legszebb szavát.

-Szünet!

Mint az őrült rohanok a kabátomhoz és veszem ki belőle az éltető is kis csomagot és suhanok át, mint a villám a konyhába a forró vízért, hogy magamévá tehessem a tartalmát, mikor egyszer csak beleütközöm a fejét csóváló Mr.Bang-be, majd valaki hátulról elkap és beránt magával a lépcsőházba mielőtt még köszönhetnék neki, úgy hogy intek a semmibe, majd elhúznak hátra.Mr.Bang éppen telefonál, de a zajra felnéz, majd megvonja a vállát és tovább sétál. Épp készülök behúzni az "elrablómnak", mikor meglátom, hogy ki az.

Jin:JK! :D Te meg mit művelsz? :D

Jungkook a számra teszi az ujját, hogy hallgassak, és mutatja.

Jungkook:Pszt! Nehogy, J-Hope meghalljon minket!

Majd felnézünk mindketten a kamerákra, majd megint egymásra, és elmosolyodom.

Jin:Mit műveltél, már megint? :D

Jungkook:Én? :O -mondja és olyan ártatlan képet vág, amilyet csak tud.

Nem tudom megállni nevetés nélkül, de a gyomrom megint megkordul és most Jungkook is végre elneveti magát.

Jungkook:Hyung! XDD-mondja és vállon vereget, majd együtt elindulunk a konyhába, és gyorsan forró vizet öntünk a kopasz helyett a ramenre, majd hatalmas nyelcsapásokkal kanalazni kezdjük az ételt, és mikor már a felét elpuszítottuk, végre beszélgetni kezdünk.

Jin:Szóval, miért zabos rád, a Mi is Napsugarunk?:D

Jungkook:Áh! Csak mert.. nem voltam ott a táncpróbán..

Jin:Aha :)

Újabb tésztafelszívás nagy szürcsölések közepette.

Jungkook:Mert, hogy helyette elmentem a studióba..

Jin:Ühüm:))

Még egy kanál ramen, amit azonnal meg is bánok, mikor JK azt mondja.

Jungkook:Mert, ki akartam engesztelni Jiminie-t a beszélgetésünk miatt:$

A tészta egyenesen JK képébe repül, aki undorodva törli le magáról, miközben nekem a többi kaja is kiesik a számból.ű

Jin:Kiengesztelni?:D Tán házasok vagytok, vagy mi? XDD

Azt hittem vicceset mondok, de tévedtem, mivel Jungkook arca rák vörös lesz, én meg lemondok a további evésről.

Jin:Akkor ti most tényleg.. hogy ti..

Jungkook:Nem! Nem vagyunk házasok, Hyung!:D -mondja és azzal hogy hátba ver a maradék ételnek is annyi lesz :D

Jungkook:Még nem kértem meg a kezét, korai lenne :))-mondja vigyorgó arccal, az én arcom meg lesápad, és épp mondani akarok valamit, mikor elkezd rezegni a telefonom és J-Hope neve tűnik fel a hívó nevénél. Nagyot nyelek és odamutatom Jungkook-nak, aki suttogva mutogatja, hogy ő nincs itt, és én nem is vegyem fel, de megteszem és fogadom a hívást a morcos feje ellenére.

Jin:J-Hope! :DD Szeva!:D Hogy,én merre? Épp kajálok, miért? :D Hogy láttam-e a maknae-nkat? -mondom és közbe szúrós szemeket vetek Jungkook-ra, aki könyörgően összeteszi a kezeit, én pedig nagyot sóhajtva azt mondom.

Jin:Nem, nem láttam, túlságosan éhes vagyok most gondolkozni bocsi :D De, Te csak keresd tovább! Figthing!:D

Mondom és lerakom, Jungkook pedig átölel és egy puszit nyom a fejemre.

Jungkook:Te vagy a legjobb, Hyung!:)-mondja és a nyuszi mosolyától máris megbékülök, és erőt vesz rajtam a kíváncsiság.

Jin:Ezek szerint J-Hope azért üldöz égen-földön mert nem mentél a próbára? :D

Mondom és újra enni kezdek.

Jungkook:Igazából azért kajtat utánam, mert látta, ahogy én meg Jiminie..szal..-mondja és újra elpirul, én pedig inkább lerakom a pálcikáimat a mai napra és megtörlöm a számat.

Jin:Szóval, csak hogy összegezzük. J-Hope azért üldöz téged, mert látta ahogy Te meg Jiminie éppen.. és rájött, hogy emiatt nem mentél a próbára, és ezért most előle bújkálsz?

Nyuszi bólintás.

Jin:Világos!:D -mondom majd a kezembe temetem a fejem.

Angyal..(Kim Seok Jin története)Onde histórias criam vida. Descubra agora