TSL - 14 🌸

33 5 0
                                    

2 TAHUN KEMUDIAN ..

Punggung dilabuhkan di atas bangku kayu panjang yang berada di hadapan tasik , nafas dihela berat . Rindu ? Semestinya .

Aku mencapai Iphone milikku di dalam bag tangan yang ku bawa . Aku membuka aplikasi whatsapp , mesej aku bersama Rash dibuka .

Abe Rash 🐙❤
Last seen yesterday at 17:00 pm .

Hai Adik ku yang tersayang ! So how are you ? Macam mana hidup jadi pelajar University ? Best tak ? Mestilah best kan ?

Waalaikumsalam . I'm fine , macamtulah Err tak ada lah best sangat sebab uncle Harraz yang jadi lecturer Leen .

Hehe . Oh really ? Uncle Harraz yang suka dekat Leen tuhh ? Maigod !

Nonsense . Oh ya , bila abang Rash nak balik :(

Urm tak lama dah , tapi abang tak janji yang abang akan datang majlis pernikahan Leen .

Sokay , tapi Leen harap abang dapat datang . Okaylah Ayah panggil , bai abang ! Assalammualaikum i love you i miss you so much ! Balik cepat sikit ! 😭❤

Hahaha okok , Waalaikumsalam i love you to kitten , yeye tahu rindu . Insha Allah .

Bulan depan , majlis pernikahan aku dan Darren . Kenapa hati aku rasa macam ada sesuatu buruk yang bakal berlaku ? Mungkin hanya mainan syaitan .

What if we write the star 🎼

Nada dering Iphone ku berbunyi . Panggilan dari Ayah , punat hijau di tekan .

“ Assalammualaikum ayah , kenapa ? ”

Waalaikumsalam , Natalie dekat mana ? Balik sekarang boleh ? Kita ada tetamu ni .

“ Dekat tasik , okay Natalie balik sekarang . ”

Pamggilan ditamatkan , aku bangun dari bangku kayu lalu berjalan menuju kereta Swift milikku .

The Second LoveWhere stories live. Discover now