3.

447 11 1
                                    

Jam ne guzhine duke gatuar,me the se do te vije per darke kur mesove pasionin tim per te gatuar.Te kam lene nje kopje celesash te shtepise time per siguri se jetes nuk i dihet.Jam tek soba duke kontrolluar ushqimin e duke kercyer nen ritmin e nje kenge latine qe po transmetohet ne nje televizion.Jam kaq e hutuar sa nuk e ndjej deren te hapet dhe ty te hysh brenda.Me kap belin nga mbrapa dhe me ve doren para gojes qe te mos uleras nga trembja.Me jep puthje te lehta ne qafe dhe une qetesohem ne moment.Fillon dhe me udheheq veprimin e duarve te mia por pa i shkeputur buzet nga qafa ime,pershkruajne nje rruge nga baza e qafes e deri rreze veshit ku dhe e ndukin lehte.Une filloj te shkrihem nen prekjen tende.Puthjet fillojne e behen me te egra.Ne nje moment fik zjarrin dhe dhe me kthen nga vetja.Me ne fund te shoh si je veshur.Me pelqen kemisha jote e zeze me kopsat e para te zberthyera.Filloj dhe te puth aty dhe ti renkon,ndjej penisin tend te fryre ne kofshen time dhe me zor pret te dale jashte nderkohe une e ferkoj nga siper.Ndjej duart e tua qe perkedhelin kofshet e mia dhe futen poshte fustanit dhe e ngren lart.Ndjej nje buzeqeshje te vogel kur kupton qe jam pa mbathje.Ama nje moment me vone ndjej nje shpulle vitheve.Oh sa me eksitoi.Me kthen serish dhe me mbeshtet gjysmen e trupit ne tavoline dhe ul koken ne lartesine e vitheve te mia.fillon dhe i puth ato nderkohe duart e tua luajne ne vaginen time.Fillon dhe lepin vithet e zbret me poshte ne hapesiren midis anusit dhe vagines dhe lepin aty pastaj fut gjuhen te vrima ime e kenaqesise dhe me duar luan klitorin.Mmm sa me ke eksituar.Vij nga gjuha jote dhe thith cdo pike te lengut tim.
Pastaj ngrihesh heq xhinset dhe me penetron ashtu ne ate pozicion per pak minuta.Njera dore eshte tek floket e mi te qullur dhe i terheq fort ndersa tjetra me jep shuplaka vitheve.Me vone me hipen mbi tavovine me hap kofshet e me penetron serish.I jep kaq fort sa filloj dhe uleras nga kenaqesia dhe vij per here te dyte.Pas meje vjen dhe ti dhe me lag barkun me spermen tende...
Darke me te shijshme se kjo skishe provuar,keshtu me the.

Shkrimet e nje prostituteWhere stories live. Discover now