update po roku, kto się cieszy?
*sierpień*Jeongguk i Taehyung postanowili jednak pobrać się w połowie września, ponieważ pod koniec sierpnia chłopiec ma termin porodu, a chcą, żeby ich dziecko urodziło się tam, gdzie oni. W Korei Południowej.
Mimo wszystko i tak Jungkook conajmniej raz na dwa tygodnie leciał do Stanów, aby zatwierdzać wszystkie rzeczy. Tae robił to z nim, ale gdy wszedł w trzeci trymestr, Jeon uparł się, aby na ten czas był u Yoongiego oraz Jimina, bądź u Namjoona i Jina.
-Będę ci czytał wszystkich gości, a ty sprawdzaj, czy są dla nich zaproszenia, okej? - spytał chłopiec, a raper przytaknął. - Zacznijmy od twojej rodziny... Jiminnie i Yoonnie. - Jeon przytaknął. - Twoi rodzice. - Jungkook ponowił gest. - Twój brat z żoną i dziećmi.
-Są. - i tak do końca rodziny Jeon.
-Teraz moja rodzinka. Moi rodzice.
-Są.
-Jinnie i Joonnie?
-Są.
-Hoseok i ten jego Tajlandczyk?
-Są. - zaśmiał się Gguk.
-No co? Nie chcę pokaleczyć jego imienia! - pisnął chłopiec.
-Spokojnie. - i tak do końca rodziny Tae.
-Jejku, ponad 200 gości.
-I jeszcze media będą pewno węszyć.
-Ugh, chciałbym, żeby to było tylko dla najbliższych... Możesz powiedzieć, że wychodzisz za mąż, oczywiście, ale... Chciałbym, żeby naszą przysięgę widzieli najbliżsi... I na naszym weselu tak samo...
-Dobrze.
-Później możemy udzielać wywiadów ile chc- ał! - pisnął chłopiec i złapał się za brzuszek.
-Kochanie, co jest? - spytał zaniepokojony Jeongguk, przecież mały ma jeszcze trzy tygodnie.
-Chyba wody mi odeszły... Jak to boli! Ja nie mogę jeszcze urodzić, muszę go przenosić do końca- Ała! - pisnął, a z jego oczu wypłynęły łzy.
-Shhh, chodź, jedziemy do kliniki. - powiedział kojąco Gguk. Odłożył wszystkie rzeczy, wziął klucze od domu i auta, chłopca na ręce, a następnie pobiegł do samochodu, aby ruszyć do prywatnej kliniki.
CZYTASZ
all i want •jjg+kth• PORZUCONE
Fanfictionczyli kontynuacja świątecznego one shota „all i want for Christmas" start: 01.01.2019; 00:00 koniec: ??? uwagi: mpreg; smut; fluff; yoonmin; namjin; top!jk; top!myg; top!knj; zmiana wielkości dłoni i ramion TaeTae i Jinniego