Vi våknet, dusjet og spiste frokost. Inatt skal jeg også sove hos Kendall og på fet ikveld.
Hu blir derfor med meg ned å pakker.
Jeg finner fram nike baggen min og putte roppe den korte shortsen og toppen jeg brukte igår når vi var på omegle, tar med toalettsaker og skal nå finne kjole.
Etter leting, tar jeg ut en svart kjole som er litt løs. Den er ganske kort og har en lang v hals som viser kløft.
Jeg viser den til Kendall og hun nikker bekreftende.
Jeg pakker sminke sier hadet til mamam og Jacob før vi går hjem til hun.
Det er kun storebroren hennes som er hjemme sifen foreldrene er vekke så vi får huset for oss selv.
Festen begynner 8 og klokka er nå 7 så vi hsr begynt å gjøre osd klare.
Vi sitter derfor å sminker oss førvi skal ta på kjolene.
Jeg har vart en sexy svart bh med blonder (du kan se nippelen igjennom) og en svart matchene truse som ikke skjuler mye.
Jeg tar etter det på den svarte kjolen.
Kendall har på en nude tett kjole som sitter perfekt på kroppen og fremhever de fine formene.
Klokka nærmer seg åtte og vi har fått broren til å kjøpe drikke og vi blir så kjørt bort dit.
Vi går inn døra og går til stua. Alkoholen stinker og det er sykt høy musikk.
Vi setter oss ned i sofaen. Det er allerede to gutter her.
Vi hilser på de. Han ene heter Cameron og han andre Nicky.
Vi sitter og snakker og jeg begynner å gå god kontakt med de, mest Cameron.
Etter litt spør Kendall om jeg blir med på do.
Jeg sier ja og vi går å finner doen.
Det var ikke lang kø og begge to gikk inn.
"Jeg tror jeg kommer til å ligge med Nicky ikveld." Sier Kendall til meg.
"Eehm, husk beskyttelse." Sier jeg og smiler.
"Seriøst? Husk beskyttelse?" Sier Kendall og ler.
"Ja, sorry da." Sier jeg.
Vi ler og går på do, før vi går ned.
Der sitter de fortsatt, men i den sofaen vi satt i. Ligger det en gutt. Som er full. Og han sover.
Vi ser litt på han før guttene klapper på fangene.
Vi gjør som de sier og setter oss ned på fanget deres.
Vi fortsetter å snakker om alt og ingenting, mens vi drikker.
Jeg skjenner jeg begynner å bli litt fullere.
Jeg snur me gå ser på Kendall og Nicky. De sitter allerede å kliner. Jeg kan se at Kendall holder nedentil på Nicky, og han klemmer p rumpa hennes.
Vi fortsetter og snakker litt før vi plutselig kliner.
Hendene kommer på rompa mi og klemmer.
Jeg lener meg nærmere før jeg tar hånda på kuken hans.
For å få bedre plass, åpner jeg buksa og tar hånda nedi.
Han reiser seg og holder meg oppe.
Jeg låser beina mine rundt livet hans og han bærer meg opp og vi finner oss et rom.
Han kommer inn og vi lukker og låser døra.
***
Woop woop, sex tiiime
Like and comment
YOU ARE READING
sommerferien
RomanceVil ikke komme nye deler pga av er blitt klagd på, men enjoy denne lille delen, ahhah Åkei. Jeg heter Zara, er 16 år og hekta på sex. Jeg mista jomfrudommen min som 15 åring, men er nå blitt 16. Jeg har bare gjort det en gang, men det endrer seg nå...