(6) shopping

2K 7 0
                                    

Jeg sette fatet mitt inn i oppvaskmaskinen og går ut i gangen.

Jeg tar på meg de svarte vansene mine og går ut.

Jeg har på meg en svart high waist bukse med hull i og en gul hettegenser. Under hettegenseren har jeg på meg en gul magetopp/singlett siden det er varmt idag.

Jeg skal møte Kendall på kjøpesenteret og tar derfor bussen dit. Det tar ikke lang tid, men jeg gadd ikke gå.

Jeg kommer fram og møter Kendall. Hun holder en frappe til meg og jeg tar dne imot og takker.

Vi går innom noen butikker, før hun drar meg inn på kondomeriet.

Jeg rødmer, men hun bare smiler mot meg.

Hun drar meg med til vibratorene og ser litt på de.

Jeg ser litt selv og.

Det hadde jo vært spennendes å hatt en da.

Hun plukker ut en, og jeg plukker ut den samme.

Den kan funke som både vibrator, og dildo.

Vi kjøper en hver og går litt rundt før vi setter oss ned på en cafe.

Jeg bestiller et rundstykke med skinke og ost, og en smoothie.

Kendall bestiller den samme.

Vi setter oss ned og snakker litt ilag. Etter noen minutter kommer det to gutter og sette seg ned med oss.

Vi smiler til dem og snakker og blir bedre kjent. Da finner vi også ut at de heter Thomas og Adrian.

Vi snakker og ler lenge. Vi blir mer kjent men klokka begynner å bli masse.

Derfor må vi gå. Før deler vi snappen med hverandre før vi går hjemover.

Thomas har hasselbrunt hår og grønne øyne. Veltrent kropp og er ganske kjekk.

Adrian har mørk blondt hår og blå øyne. Han var like veltrent kropp som Thomas og er også kjekk.

Jeg kommer hjem og møter mamma i stua.

Hun er på vei til å legge seg, siden hun skal på jobb imorgen.

Jeg sier natta og får et godnattkyss før hun går opp.

Jeg går på kjøkkenet og tar en p-pille som meg og Kendall kjøpte på butikken idag.

Den er helt uåpnet, og jeg tar den ut og svelger den med vann.

Boksen tar jeg med meg ned til kjelleren siden jeg ikke vil at mamma skal se det.

Jeg tripper ned trappen og går på badet. Der steller jeg meg før jeg går og legger meg.

Jeg er ikke så trøtt og kjeder meg. Så kommer jeg på vibratoren jeg kjøpte og reiser meg ut av senga for å finne den.

Den ligger i en av posene og jeg tar den ut.

Legger meg i senga og tar den ned mellom beina.

Jeg skrur den på og lar den komme til musa mi.

Det kjennes godt ut med en gang. Selvom Kendall er mye bedre da.

Vibratoren flytter jeg opp og ned, på klitoris også stønner jeg.

Forsiktig tar jeg vibratoren inn i hullet. Inn og ut. Det strømmer hvite safter ut av meg.

Det føles så godt ut når den beveger seg der nede.

Jeg stønner og koser med meg selv i ett før orgamsen kom.

Gode strømmer går gjennom hele kroppen før jeg er ferdig.

Når jeg har kommet til meg selv igjen går jeg til badet og vasker vibratoren.

Sjekker at senga er ok og legger vibratoren i en boks under senga som jeg låser.

Jeg legger meg i senga og sovner ganske fort etter en lang dag.

sommerferienWhere stories live. Discover now