Jeg våkner og sjekker telefonen litt.
Når klokka blir 11 reiser jeg meg opp og tar på meg en t-skjorte som når akkurat over rumpa før jeg går ned.
Jeg kommer meg til kjøkkenet der det står en lapp om at alle er dratt. Begge foreldrene mine skal jobbe sent og Jacob er hos en venn. Tydeligvis er Daniel og borte.
Jeg går til kjøkkenet og tar meg frokostblanding før jeg setter meg i sofaen og skrur på tven.
Ettersom at jeg er alene hjemme sitter jeg i den beste stilen, altså meg spredte bein.
Jeg smiler for meg selv mens jeg ser på tv og spiser mat. Midt i en episode av sex education kommer Daniel inn og jeg skvetter.
Jeg setter meg opp og han kommer inn"Du trenger jo ikke klær nå, det er jo bare oss to her" sier han og ser på brystene mine.
Smarte meg har bare på en gjennomsiktig hvit t-shorte og g-streng.
Jeg tar hendene rundt brystene fpr å skjule litt mer. Han ser skuffa på meg og setter seg nærmere meg.
Jeg kan ikke reise meg opp for da vil han se hele rumpa mi nesten.
Han tar hånda si på låret mi og stryker opp og ned. Nærmere og nærmere musa mi.
Jeg kan ikke noe for det, men jeg begynner å bli våt.
Han fortsetter og lillefingeren hans kommer bort musa mi. Han smiler til meg for han merka at jeg var våt. Jeg rødmer og ser ned på han. Han har stå som ståe rett opp. Han reiser seg opp "ikke gå noen plass" sier han og ser strengt på meg før han går tilbake.
Jeg reiser meg og skal gå til rommet mitt da han kommer ut av badet i boxer.
"Du prøvde å gå du" sier han og kommer nærmere meg.
Jeg smiler litt og han holder rundt meg før han kommer foran og kysser meg.
"Vi kan ikke, vi er søsken" sier jeg og trekker meg unna.
"Ingen trenger å vite noe." sier han lurt.
"Vi kan ikke." sier jeg og går opp til rommet. (hadde rom nede før men det er blitt til tv-stue)
Da jeg går opp får han perfekt utsikt til rumpa og fitta mi.
"Visste du var våt" sier han mens jeg går opp.
Jeg forter meg opp og skal til å lukke døra da hab kommer inn.
Jeg er kåt og det ee ikke enkelt å motså.
Han kommer mot meg og jeg faller ned på senga.
Jeg ler litt da han kommer oppå meg.
"Jeg vet du har lyst." sier han og lener seg mot meg.
Rett før leppene våres møtes ringer telefonen hans og han går.
"Jeg må faktiskt vær mer forsiktig, det er ikke lov." sier jeg til meg aelv før jeg kler på meg.
**
ESTÁS LEYENDO
sommerferien
RomanceVil ikke komme nye deler pga av er blitt klagd på, men enjoy denne lille delen, ahhah Åkei. Jeg heter Zara, er 16 år og hekta på sex. Jeg mista jomfrudommen min som 15 åring, men er nå blitt 16. Jeg har bare gjort det en gang, men det endrer seg nå...