(7) onani

2K 8 10
                                    

Dagen gikk og det skjedde ikke mye spesielt. Det begynner å bli sent og jeg går på badet for å dusje.

Jeg kommer meg ut av dusjen og tar et håndkle.

Jeg prøver å finne trusa mi men finner den ikke. jeg ser etter resten av klærne men finner ikke de heller. Det eneste jeg finner, er en g-streng.

Jeg husker at jeg tok det med. Det første jeg sjekker, er om døra er låst. men neida, det var den ikke.

Jeg har vel glemt å fortelle om broren min. Han er ett år eldre, og dette har sjedd en gang før. Mamma og pappa jobber sent og jeg glemte å låse døra. så jeg tipper, han tok klærne mine.

Det høres vel ganske *pedo* ut men jeg vet ikke.

Jeg føner håret før jeg tar på g-strengen. Jeg skal ta å forte meg til rommet mitt og står klar.

Mellom badet og rommet mitt er soverommet til broren min.

Jeg tar håndkleet rundt meg. Det dekker akkurat rumpa mi.

Jeg springer ut og lukker døra før jeg går til rommet.

"Hei" sier broren min mens han holder tak i håndkleet mitt. Jeg snur meg kjapt runt og mister taket på håndkleet og det faler ned. Jeg skvetter og hopper tilbake.

Han smiler og ser på puppene mine som hopper litt med meg.

Jeg blir helt rød og forter meg til rommet mitt.

Jeg gidder ikke ta på meg noe spesielt mer og legger meg i senga. Jeg ser litt på netflix før jeg begynner å tenke på at Daniel storebroren min så meg nesten helt naken idag.

Jacob er alltid hos noen eller med mamma på jobb og de jobber ganske mye.

Jeg ligger og tenker før jeg reiser meg opp og låser døra vil ikke at noen skal komme inn før jeg drar fram pcen og logger inn på omegle.

Siden jeg bare sitter her i g-streng tar jeg på meg en gjennomsiktig hvit t-skjorte.

Jeg setter meg ned i senga og blar forbi folk.

Jeg kommer til en gutt som sitter i t-skjorte og en boxer tror jeg. Jeg har ikke på lyd.

Når han ser at jeg ikke går forbi skriver han til meg.

Vi snakker litt og jeg finner ut at han heter Tobias.

Etterhvert går samtaeemnet over til sex.

Han sitter å ser på puppene mine gjennom t-skjorta mi.

Jeg skriver at det er veldig varmt hos meg og tar og løfter t-skjorta opp og ned sånn at det kommer luft på meg. Tar den litt ekstra opp av og til og han ser derfor puppene mine.

Jeg ser han begynner å bli halvstiv og ber han ta av t-skjorta.

Han svarer med at han gjør det hvis jeg og gjør det, siden det er så varmt.

Jeg drar den av meg og leker litt meg puppene. Han drar av sin og viser magemusklene.

Jeg smiler og ber han dra ned boxeren.

Jeg klemmer litt på puppene og gjør de større mens han tar den av.

Han kan ikke se fjeset mitt men jeg tror han skjønner at jeg liker det.

Han drar den av og den store kuken hans kommer fram.

Han ber meg ta av trusa mi og jeg drar den med glede av.

Jeg tar en finger ned mot musa og koser med klitoris.

Jeg prøver å ikke stønne, for at Daniel ikke skal høre meg.

Han begynner å dra i kuken og den blir stivere og stivere.

Jeg tar en finger inn og begynner å finger meg selv.

Han runker fortere før det spruter utover hele seg selv.

Han smører det utover seg selv.

Jeg legger meg ned og fingrer fortere før en god følelse går gjennom meg.

Jeg rister og den gode følesen går gjennom hele meg. Jeg må ta meg skikkelig sammen for å ikke skrike og fingrer helt til orgasmen er over.

Jeg ser at gutten er der fortsatt og vi adder hverandre på snap sånn at vi kan snakke senere.

Men eg jeg legger meg ettersom at jeg er trøtt.

***
lenge siden, sorry hahah.

lik og kommenter<33

sommerferienNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ