Şimdi hayır desem babaanem ve ölmüş dedeme ayıp olacak ,evet desem kendimi hayatımı mahvedeceğim ama babaannemin yaptıklarını düşünürsek ooo bu ney ki.Babama döndüm ve "Kendim düşündüm taşındım ve onunla evleneceğim"babam elimi tuttu ve "Sen benim tek kızımsın, sen nasıl istersen öyle olsun" dedi ve ayağa kalkıp gitti.Akşam için hazırlamam gerekti sslında pijamayla çıkmak istiyordum ama babaanne denilen tatlı bela vardı beni süsledi de süsledi .Şimdi Rüzgar'da şöyle bi bulgu oluşacak 'Benim için süslenmiş'ay ben kim o kim ben first leydi o hizmetçi parçası yani ama gerçekte o holding sahibi ben ise acil tıp teknisyeni arada uçurum var.
Neyse akşam oldu istemeye gelecekler ben dizimde göğsü düğmeli bir elbise giymiştim.Sonra DİNK DONK geldiler Allahım geldiler keşke sevdiğim adam için heyecanlansaydım ama nasip Allahın kütüğü yüzünden bu haldeyim .Yanımda en yakın arkadaşlarım Fatma ile Nurhayat var .Fatma evli Kaan'la5 ya da6 ay olmuştur .Nurhayat'ta evli ve hamile ikiside severek evlendi ama ben nefret ederek evleniyorum ay ne hoş.Neyse yine uzattım devam edelim "kapıyı açmayalım hatta Fatma ya da Nurhayat siz açın hı nolur bişi olmaz"dedim Fatma ile Nurhayat yanıma gelip" Hadi ağaç oldular aç artık " dediler ya zaten Rüzgar odun bişi olmaz Mehmet amcayı içeri alayım o dışarı da beklesin .Açtım kapıyı Rüzgar takım elbise giymiş 'Allahım sen bu oğlanı nasıl yarattın 'dedin içimden sonra içeri buyur ettim geçtiler misafir odasına .Misafir odası çok kalabalıktı .Fatma'nın kocası Kaan,Nurhayat'ın kocası Ulaş, babam, babaannem kardeşim,müstakbel kayınbabam Mehmet amca ve son olarak asabi beşikkertmem Rüzgar ve bu kadar . Nurhayat'la Fatma beni çekiştirip , mutfağa götürdüler. Aldılar kahvenin başına kahve yapmamı emrettiler . Kahveleri yaptım , geldik Rüzgar'kahvedine nadıl tuz dökülür ? Rüzgar'ın kahvesine tuzu doldurduk oh canıma deysin .Sonra sıcaktan yandım bir iki düğme açtım . Kahveleri aldım götürdüm herkesinkini dağıttım geldik Rüzgar'ınkinetam eğildim veriyorum yüzünü incelemeye vaktim oldu. Elmacık kemikleri varmış onu öğrendim .Sabahtan beri ilk defa yüzüne adam gibi bakıyorum. Sonra kahveyi bir dikişte içti o kadar tuzdan sonra adamın mimikleri hiç mi değişmez.Sonra çikolata tutmak için odaya girdim .Çikolataları dağıtırkan Rüzgar'a eğildiğimde göğüslerime baktığını gördüm ve hemen bir elimle göğsümü kapatım . Kaşını çatıp baktı gözüme dik dik.Sonra koşa koşa mutfağa girdim .Ağzıma çikolata bastım .Fatma'nın sesiyle irkildim "Rabia damat beye lavaboyu göster"ya ne damat beyi diyecemde az önce müstakbel kocam olmuştu. Ağzımda ki çikolatayı yutmaya çalışırken ayağa kalktım.Rüzgar'ın yanına gittim bizim ev iki tane koridor var.Bir tanesi odalara diğeri lavaboya çıkıyodu .Gelmesi için işaret yaptım arkamdan gelmeye başladı .Tam koridor bitti, korudorun kapısı kapandı. Arkamı döndüm Rüzgar omzumdan tuttu duvara yapıştırdı. Dibime gitdi aramızda bir iki santim vardı.Eğilip "Kahvenin intikamını alacağım ve üstelik çikolata dağıtırken yaptığını unutmadım" son söylediğine kızmıştım" Bak sana söyleyim buralarda damadın kahvesinu tuz konmak ZORUNDADIR ve o çikolata dağıtırken yaptığın sapıklıktır" Saçımı koklayarak"Sen benim karım olacaksın bir hafta sonra o akşam daha çok görüceğim şimdi birazcık gördüm" ah beni bir ateş bastı o ne kadar yüzsüz "O geceyi rüyanda görürsün " aramızdaki mesafeyi büyüttü "BAK BU SÖZÜNÜ HATIRLATIRIM"dedi şöyle derin şekilde yutkundum.Kurtarıcı meleğim Nurhayat"Rabia nerdesin"oh çektim.Rüzgar eğilip "Şimdilik kaçabilirsin ama geri yakalarım "
çekildi hemen kapıyı açtım .Nurhayat pis pis sırıtarak "Yavaş bir haftanız kaldı şurda" ne Nurhayat ne diyorsun sen ya ah kıpkırmızı oldum Rüzgar ise çok sakindi .Nurhayat'ı tuttuğum gibi mutfağa koştum Nurhayat hamile olduğu için yavaş koşuyordu"Dur çocuk düşecek" arkamı döndüm sinirli sinirli baktım .Mutfağa girdik ve"Nurhayat bu söylediğimi Fatma'ya da söyle bak Rüzgarile aramızda hiç birşey YOK"Fatma arkamdan gelip "Ama belki olur "
"OLMAZ"
"OLUR"
"OLMAZ"
"OLMAZ"
"OLUR"
"Bak gördünmü kendin bile kabul ettin"
"AA ama olmaz neyse uğraşmıyacam"Arkamı dönüp çıktım .Akşam bitti giderken Mehmet amca "Yarın Rüzgar gelip seni alsın alışverişe gidin"
"A ama "sözümü kesip "Bir haftanız var İstanbuldaki yalıyı istediğiniz gibi döşeyin .Ha bu arada yarın uçakla İstanbul'a gidiyosunuz .Saat 8'de hazır ol" Hiç birşey diyemedim .Onlar gitti , bende yatağın altında ki valizi hazırladım.Yarın ki giyeceklerimi ütüledikten sonra uyudum .Sabah babaannem "Uyan kız çocuk ağaç oldu "uyandım babaannemi öpüp hazırlandım,Rüzgar ,Mehmet amca ve arabayı süren biri vardı .
Oley Mehmet amca da bizimle geliyor .Arabaya bindim ,önde Mehmet amca ve şoför vardı arkada ben ve Rüzgar oturuyordu.Rüzgar babasına dönüp baba sen Ankara'da yalnız kalacaksın ,bizimle İstanbul'a gel"
"Ne!"diye bağırdım herkes bana utanıp başımı öne eğdim.Demek ki bizimle tek çarem olan Mehmet amca bizimle gelmiyomuş.Mehmet amca bizi öptükten sonra gitti ve biz uçağa binerken Rüzgar'ın üstüne düştüm.Adamın kucağına oturdum resmen hemen üstünden kalkıp koltuğuma geçti ve oturdum .AA benim uçak korkum vardı uçak kalkarken gözümü sıpsıkı kapatım içinden dua ediyordum.Sonra biri kolumu tuttu gözümü azıcık açtım ve Rüzgar gibi bir genç "İyi misin"gözümü tam açtım ve"E evet" adam Rüzgar gibi çok yakışıklı "Merhaba ben Cenk " dedi ve beni süzmeye başladı.Bunu fark eden Rüzgar "Birşey mi oldu MÜSTAKBEL KARICIM " Adam bana tekrar bakıp "Adınız nedir acaba?"Rüzgar'dan gözümü kaçırıp "Şey Rabia"adam sırıtıtarak"Demek Rabia "adımın alttına çok şey anlatmak ister gibi bir şekilde söyledi.Sonra o korkunçuçak gezisi bitti ,bir ara dedim 'hangisi ilk önce saldıracak' ikisininde gözü bendeydi Allahım çok korkutucuydu neyse ki bitti. Sonra bir tane araba siyah audi bizi havaalnından aldı ve bir tane gökdelenin önüne bıraktı. SonraRüzgar sırıtarak "Hoş Geldin Özkan Holdinge"gülümseyerek tepki verdim ve içeri girdik .Bir tane uzun bacaklı yüzünde bir ton makyaj olan çırpı bacaklı kız"Hoşgeldiniz Rüzgar bey" ve ekledi"Sizde hoşgeldiniz"bu kadını hiç sevmemiştim.Hayır kıskandığımiçin değil yani karmaşık duygular içindeyim ya çok karmaşık.Asansörle yukarı çıkmak için ama çırpı bacaklı binmedi .Asansöre bindik tam 9.kata geldi asansör durdu Rüzgar'baktım düğmelere basıp duruyordu bana dönüp"Asansörde kaldık"
"NE"
"NASIL OLABİLİR"
"RÜZGAR BİRİNİ ARA BENİM PANİK ATAĞIM VAR"Rüzgar hemen yanıma gelip "Sakin ol şimdi çalışır ve telefonumun şarjı bitti"ben başladım ağlamaya "Allahım öleceğiz kafamız gözümüz patlayacak of ya daha yeni atanmayı bekliyorum bari atansaydım öyle ölseydim"sonra ışıklar sönmeye başladı .Rüzga'ı kucakladım ve ağlamaya başladım Rüzgar"Rabia sakin olur musun?"
"Ne sakin olcağım be öleceğiz işte"
"Ölmeyeceğiz şimdi düşün bakalım 20 sene sonra kendini nerde görüyorsun "
"Mezarımda çürürken görüyorum"
"Ama sende bana yardımcı ol!"evet yani çocuk burda beni düşünüyor gözümü kapattım çömdüm ve Rüzgar'da çömdü kafamı dizine koydum ve"Roma'da geziyorum elimde bir sürü poşet "
"Peki yalnız mı geziyorsun"
"Hayır yanımda sende varsın "
"Demek bende varım "
"Evet ama konuşmaya devam edersen olmayacaksın"
"Tamam sustum"
"İkimiz oturmuşuz İspanyol merdivenlerine etrafı seyrediyoruz Rüzgar bilincimi kaybediyorum herhalde ah hiç bişi düşunemiyorum "
"Rabia Rabia iyimisin"Devamında sizce ne olacak ?
Lütfen takip edin
(18/03/2019)yeni bölüm gelecek
: )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkta İnat Olur mu ?
RomanceBir kız bir erkek ikiside birbirinden inatçı. dünyalar güzeli : Rabia ve dünyanın en inatçı en asabi ama bir o kadarda yakışıklı :Rüzgar Acaba ikisi inatçılık yapmadan birbirine alışabilecekmi? "Sen benimsin bunu anlamıyor musun ?" "Sen hiç konuşm...