Aku menapak masuk kedalam kelas dengan langkah malas...Masuk je nampak sorang laki ni dalam kelas.
Awalnya mamat ni datang...memang selalu awal ke macam mana...
Aku terus ketempat ku dan merebahkan kepalaku diatas meja tanganku diletakkan didalam Meja. Aipp jap kertas lahh. Aku ambik dan mataku meliar kseluruh kelas.
Takde orang ...Jap kalau budak laki ni datang awal..Maybe dia nampak kan sape yang letak kertas ni.. Tanya lah.
Aku bangun dan menghampiri lelaki itu.. Kacak..Muka dia putih melepak gila..Kalah aii tauu. Cute
"Err..Jeogiyo.."
Dia menoleh sedikit lebih kepada mengerling sedikit sahaja kearahku.
"A-awak ada nampak sesapa masukkan kertas ni bawah meja saya??setahu sa---"
Ayatku tergantung sepi..Acecehh..Ayatku terhenti bila lelaki tu terus bersuara
"Taktahu"
Dia terus bangun dan keluar dari kelas meninggalkan ku yang terpinga pinga.
SUGA POV*
Aigoo...Dia tegur aku lahh.. Aduhhh.
Aku terus melangkah masuk ketandas dan membasuh mukaku.. Mukaku memerah sedari dia menegurku tadi..
Comelnya suara dia bila dengar dekat macam tadi..selama ni hanya dengar sikit sikit je..
Kringgg.
Loceng dah bunyi tanda persekolahan sudah bermula. Aku malass nak masukk..Budak budak kelas yang membosankan..Grrr.. Aku menyandarkan badanku didinding tandas dan merenung diriku sendiri
"Nak ke Dia dekat aku??"
bila dengar tapak kaki melangkah masuk kedalam tandas aku terus masuk kedalam salah satu tandas yang kosong
Hagaggaa mana tahu ada cikgu yang datang buat check sini.."Kau pun kena reject??"
"Apa maksud kau dengan pun tu??"
"Aku pernah kena reject juga dengan Yoo Yoonseo tuu..Bukan taktahu dia tu kan..Anak orang kaya pandai lagi..Mana nak kawan dengan kita kita ni.."
"Takde lah yang sakit hati tu..Dia cakap aku ni bukan type dia.. dahlah depan orang ramai..Coklat yang aku kasi pun dia lempar dalam tong sampah macam tu je"
"Kau kenal kan Choi Minki?? budak paling kacak dan kaya and kingka sekolah ni???"
"Ha..Pahal dengan dia?"
"Kau tahu..Dia pernah lamar Yoonseo tu depan orang ramai tauu.Siap kasi kereta dan nak belikan rumah lagi dekat Yoonseo tu..Tapi dia kena reject macam tu je.. apalagi kita yang hanya budak biasa.. Bagi coklat je..Memang kena reject"
Aku terdiam.. Mndengar perbualan dia orang lelaki itu yeahh aku tahu pernah nampak dan pernah dengar.. Dia selalu reject lelaki secara terang terangan tanpa rasa bersalah.. Taktahu kenapa aku masih menaruh hati dekat dia.
"Dahlah jom masuk kelas..Nanti cikgu check pulak"
"Hmm jom."
Diorang keluar. aku pun keluar..aku terus keluar dan menuju ke kelas. Sampai je aku terus kena bebel dengan Saem.
YOONSEO POV*
Aku pandang pintu bila pintu dibuka dari luar.. Yeahh lelaki dingin tu..Sejak aku tanya pagi tadi dia terus tak masuk kelas.
"Kamu kemana hah Suga??kamu ponteng ya? apa nak jadi dengan kamu ni hah? ponteng saja kerja..Cubalah rajin skit. Ini tak po--"
"Cikgu nak denda saya apa kalini?? saya penat dengar bebelan cikgu"
YOU ARE READING
BTS IMAGINE [OPEN REQUEST]
Short StoryHalusinasi tahap dewa seorang fans kepada idolnya Okay..buku ni mengarut.. dalam ni korang will jumpa something yang macam 1:mengarutnya 2: jinjjaro?? 3: omg!! 4: bahasa dia.. 5: fuhh typo...! Dan lainnya😂😂 Highranking : #3 on Rm ...