🌼REPLACE WIFE? - MIN YOONGI🌼

46 3 16
                                    

Nama Idol : Min Yoongi
Nama Girl : Fiez Kim
Genre : Sad romance , happy ending
Tageu : Fiezzkim

•Here weeeee goooOooooo•

"Awak nak makan?"

Tiada jawapan...Lelaki itu terus mencapai kasutnya dan dipakai. Wajahnya serious.

"Awak nak saya siapkan bekal ke?"

"No need"

Lelaki itu terus keluar dari rumah. Fiez diam. Sesak dadanya ditahan. nafas berat dihembus.

Hpnya berdering menandakan panggilan masuk.

"Hello , Dr.Kim here..Can i help you?"

"Doktor..We have emergancy.."

"I will come now.."

Fiez terus mencapai beg dan kot doktornya lalu terus bergerak ke hospital.

"Doktor pesakit di wad number 13 dalam keadaan kritikal.. Perlukan....."

Fiez mencapai laporan ditangan nurse itu dan terus bergerak ke wad yang dimaksudkan.

Min yoongi melemparkan pen ditangan dan wajahnya diraup. Hpnya dibuka. Wallpaper menjadi santapan matanya.

"Kenapa kau pergi...Aku rinduu"

Gadis diwallpaper hpnya ditatap dan airmatanya mengalir perlahan. pintu pejabat dibuka dan Yoongi terus memutarkan kerusinya menghadap belakang.

"Kau nak apa?!"

"Aik.. Lunch hour bro..Makan"

"Ketuk lah pintu dulu.Nk kena ajar ke?!"

Jay mengerutkan dahinya..Aik selama ni okay je..

"Kau kenapa? gaduh dengan bini? baru seminggu kawin!"

"Jangan perli perli.Dah jom makan"

Yoongi bangun dan terus keluar. Tah hape..Orang baru kahwin stay lah dulu dekat rumah seminggu or what..Ni tak.. dua hari kahwin terus masuk pejabat..Gilaa

"Kau kenapa weh..Bdmood je"

"Takde apa."

Jay memandang hp Yoongi . Dan mencapainya.

"Kau masih tak tukar wallpaper hp kau?!"

Yoongi terus merampas hpnya dan dimasukkan kedalam poket.

"Aku tanya kau ni.."

"Biarlah..Takde kena mengena pun"

"Fiez tak kata apa apa ke?!"

Yoongi diam. Makanan mereka sampai dan mereka mula makan. Fiez? huh? gadis itu nak cakap apa je.

TIME SKIP*

Fiez melangkah menuju kebus stop berdekatan memandangkan keretanya masih dibengkel.

Langkah kaki fiez perlahan. Dia mengerling kebelakangnya. Terasa seperti ada yang mengekori langkah kakinya.

Fiez menoleh. Dan terlihat seorang lelaki memakai hoddie sedang bersembunyi. Fiez terus berlari meninggalkan tempat itu dan lelaki tadi mengejarnya. Malang. Fiez tersandung dan jatuh.

"Hey...Pretty girl"

"K-kau nak apa hah!!"

Lelaki itu tersenyum sinis. Dan lelaki itu terus merentap baju Fiez.

"Jebal!! Tolongg!!!! hajimaa!!!"

Tiba tiba ada yang menarik baju lelaki itu dari belakang dan menumbuknya laju. Fiez sudah terdiam ditepi..Takut

BTS IMAGINE [OPEN REQUEST]Where stories live. Discover now