"Oppaaa!!"
"Chagiyaa...Datang dengan siapa?"
"Dengan mommy,, but she already left.."
"Aaahh oppa still have shoot...So chagi duduk dekat waiting room ya"
"Gwenchana... Chagi duduk sini je"
Jimin tersenyum dan mengelus kepalaku lembut.
"Geuraee...Daddy pergi dulu ya ...Nanti daddy datang lagi"
Dia mengelus perutku dan terus berlari masuk ke set penggambaran semula.
Dah hampir 3 tahun aku dan dia berkahwin,, dia masih sama,, seorang suami yang penyayang...Dan.. Tak lama lagi.. Kami akan mendapat anak pertama kami
"Aku balik dulu...Jumpa esok eyy"
"Okayy...Bye kairaaa"
"Yee...Byebye bangtann"
Jimin tersenyum dan menghampiriku..Tubuhku dipeluk erat
"Bogoshipeo"
"Nado..Kaja ,, saya nak makan..Lapar"
"Lapar?? haha kesiannya wife saya...Okay kaja.."
Dia mencapai begnya dan terus menarikku ke kereta.
"Chagi nak makan apa?"
"Ermm... Seafood.."
"Okay...Kita pergi restoran dekat dengan rumah tu je...Kan awak suka seafood dia"
"Andwae..Saya nak yang dekat gochan tu"
"Gochan??but jauh sikit lah"
"Gwenchana.. Kaja Oppa"
"Dae..."
Dia mula memandu.. Setelah 1 jam didalam kereta kami sampai..
"Okayy dah sampai ....Kaja.."
"Daee"
Kami keluar dan mmesan makanan
"Chagiya... Janganlah selalu keluar macam ni...Oppa risau... Sayang tu.. dah masuk 5 bulan.. nanti jadi apa apa dekat sayang dekat anak macam mana.."
Aku ketawa..Ha ni lah dia.. Risau je tak bertempat
"Chagi okaylah oppa.. Anak oppa ni lah nak sangat jumpa daddy dia.."
"Eii nakal ey anak daddyy... nakal ni mesti perempuan"
"Confident je daddy..."
"Iyalah..Kan anak daddy"
Kami ketawa.. Makanan kami sampai,, setelah habis menjamah kami terus pulang
"Sayang nak apa apa lagi tak?"
"Amugotda aniya.. Nak balik je nak tidur.."
"Ha itulah kerja awak tidur je.."
"Biarlah dahtu nak buat apa apa awak tak kasi"
"Ye lah dah awak pregnant.."
"Jadi saya tidur jelah"
"Iyalah sayangg.."
Dia mula memandu.. Sepanjang jalan kami hanya ketawa .. Tiba tiba ada cahaya laju..
"Oppaaa!! the carr!!!!"
Jimin cuba mengelak dan akhirnya kereta kami terhempas kuat. Terakhir yang aku nampak adalah Jimin yang sudah tidak sedarkan diri dengan darah yang penuh di badan dan mukanya
AND..
"jimin oppaaaa!!!"
Aku membuka mataku.. Peluh mula membasahi bajuku
"Kaira.. Gwenchana?!"
"Ommaaa...Jimin oppaa.."
Omma memeluk ku erat dan mengelus kepalaku
"Kaira ahh.. Dah siaplah..Kita jumpa Jimin"
"D-dae omma.."
Aku bangun dan meraup rambutku kebelakang.. Mimpi itu ... Berulang lagi.. Aku takut..
Aku terus mencapai dressku dan mencapai handbag.. Kaki ku atur kebawah dan kami mula menuju ke suatu tempat.
"Kaira...Kaja"
"Dae omma"
Aku keluar dari kereta dan melangkah ke salah satu bilik disitu... Bunga ku letak dan aku bow.. Airmataku mula mengalir
"Annyeonghaseyo Park Jimin,, its been 3 years oppa left me alone..Kaira rindu oppa... Kaira tau mesti oppa sekarang dah tenang kat sana.. Oppaa.. Macam mana muka anak kita? cantik tak? handsome tak? muka dia ikut muka siapa?? muka kaira ke muka oppa? kaira rindu sangat nak peluk oppa.. Kaira sedar je .. Oppa takde dekat sebelah kaira.. Kaira tak nampak oppa dalam keadaan yang baik baik..Apa yang kaira nampak..Oppa dah terbaring lemah diatas katil hospital dengan wajah pucat.. "
Esakan ku mula kedengaran.. Aku terduduk lemah.
"Mianhae oppa...Kalau kaira tak ajak oppa ke gochan..Semuanya tak mungkin pernah terjadi.... Ni semua salah kaira..Kenapa tuhan tak ambil kaira..Knapa perlu oppa... Kaira tak sanggup hidup macam ni..kaira rindu oppa.. Semua yang kaira sayang semuanya pergi.. Mula mula omma dengan appa... Sekarang oppa dengan anak kita... Kaira dah tak tau nak buat apa lagi.. "
"Kaira .... Pergi dulu ya oppa... Oppa jaga diri ya... Jangan sedih.. Kaira okay.. Cakap dekat anak kita yang kaira rindu dekat dia.. Esok kaira datang lagi..."
Aku bangun dan terus keluar dari situ.. Iya.. Jimin meninggal saat kemalangan dan hanya aku yang terselamat...
YOU ARE READING
BTS IMAGINE [OPEN REQUEST]
Short StoryHalusinasi tahap dewa seorang fans kepada idolnya Okay..buku ni mengarut.. dalam ni korang will jumpa something yang macam 1:mengarutnya 2: jinjjaro?? 3: omg!! 4: bahasa dia.. 5: fuhh typo...! Dan lainnya😂😂 Highranking : #3 on Rm ...