Sabah kalktığımda acayip derecede başım ağrıyordu dün delicesine eğlenmiştik şimdide cezasını çekıyoedum telefonumu alıp güç tuşuna bastım ve ... 07:28
okul a- NE OKUL OKULA GITMEMIZ lazım
Ben iki saat hazırlanamam kiiii hemen bizimkilerin üstüne atladım. Hemen kahvaltı etmem lazımdı üstümdeki pijamalara aldırmayıp odadan çıktım.
Merdivenleri üçer beşer atlayarak iniyordum ama ne iniş bir de baktım ki dünki adamlar da burda şansıma sıçıyım evet doğru duydunuz sıçıyım.Onlarda bizim yemek masamızda kahvaltı ediyolarmışki hepsinin bakışları bana döndü.
Onlara ne var aq bakışı attıktan sonra hemen yukarı çıktım saate baktım 07:32
Bizimkiler kalkmış duvara ben daha güzelim aq bakışları atıyorlardı. Sabahları hep böyle mal mal duvara bakarlardı.
Hemen giyinmem lazımdı.
Odamdan çıktım. Kahvaltı masasına herkese selam vererek oturdum. Ve yemeye başladım.
Telefonumu elime alıp kibarca saate baktım ve kibarlık buraya kadar çünki SAAT 07:46
Bizimkiler hazır mı diyerek aniden kalktım ve obaaaaaa sandalye yere düştü ama aldırmadım koşarak odama girdim.
İyiki hazırladı
"HADİYİN ÇIKMAMIZ LAZIM "
"TAMAM"
Diye bağırdılar. Hemen okula gittik sıkıcı iki ders matematikten sonra sonunda dans dersimiz gelmişti.
Ben dans hocasının dersinde sınıfın kontrolünü yapmam gerekirdi yaptım. Ve hocanın yanına gittim.
Tam ağzımı açtım birden o konuşmaya başladı.
"Jennie ailelerin çocuklarını görmesi için bir program hazırladık. Koreografileri orada yapıcaksız ve şarkılarıda siz söyleyeceksiniz her zamanki gibi okey hadı şimdi kış kış hadiiii. "