"Hello!" Chibiusa smiles, waving at the audience.
"Hello. And if any of you attack my girl..." Hotaru says under her breath. She does something similar to this;
"You will be sealed away from society!" She shouts.
I'm baaaack! What did I miss? Anything important? *I look at Chibiusa for assurance*
"Uhh... Hotaru went in attack mode, admin~chan..." Chibiusa responds, nervously.
Well. That's a bit... Strange. *I look at Hotaru who has detransformed at this point* I have Kasuko's form, on a lighter note. Here. *I smile before showing everyone*
𝓝𝓪𝓶𝓮: 𝓴𝓪𝓼𝓾𝓴𝓸 𝓽𝓼𝓾𝓴𝓲𝓷𝓸-𝓽𝓸𝓶𝓸𝓮
𝓐𝓰𝓮: 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓱𝓸𝓽𝓪𝓻𝓾, 𝓼𝓱𝓮 𝓲𝓼 𝓻𝓮𝓫𝓸𝓻𝓷 𝓯𝓻𝓮𝓺𝓾𝓮𝓷𝓽𝓵𝔂, 𝓬𝓾𝓻𝓻𝓮𝓷𝓽𝓵𝔂 𝓽𝓪𝓴𝓮𝓼 𝓯𝓸𝓻𝓶 𝓸𝓯 𝓪 𝓼𝓶𝓪𝓵𝓵 𝓬𝓱𝓲𝓵𝓭.
𝓢𝓮𝓷𝓼𝓱𝓲: 𝓢𝓪𝓲𝓵𝓸𝓻 𝓐𝓷𝓽𝓱𝓮, 𝓰𝓾𝓪𝓻𝓭𝓲𝓪𝓷 𝓸𝓯 𝓱𝓾𝓶𝓲𝓵𝓽𝔂 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓸𝔂𝓪𝓵𝓽𝔂/ 𝓼𝓲𝓵𝓮𝓷𝓬𝓮 - 𝓯𝓲𝓰𝓱𝓽𝓼 𝓲𝓷 𝓬𝓸𝓷𝓳𝓾𝓷𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓢𝓪𝓽𝓾𝓻𝓷.
𝓦𝓮𝓪𝓹𝓸𝓷: 𝓢𝓮𝓻𝓮𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓢𝓽𝓪𝓯𝓯
𝓐𝓽𝓽𝓪𝓬𝓴𝓼: 𝓼𝓽𝓪𝓻 𝓫𝓵𝓪𝔃𝓮 ! 𝓢𝓮𝓻𝓮𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓲𝓷𝓰 ! 𝓐𝓷𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓽𝓸𝓻𝓶! 𝓢𝓮𝓻𝓮𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓼𝓽𝓪𝓯𝓯 𝓼𝓲𝓵𝓮𝓷𝓬𝓮 𝓰𝓵𝓪𝓲𝓿𝓮 𝓢𝓪𝓽𝓾𝓻𝓷 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝓼𝓮𝓪𝓵! 𝓜𝓸𝓸𝓷 𝓸𝓻𝓫! 𝓐𝓷𝓽𝓱𝓮 𝓜𝓸𝓸𝓷, 𝓢𝓸𝓾𝓵 𝓢𝓽𝓪𝓻 𝓛𝓮𝓷𝓼𝓮𝓼! 𝓢𝓮𝓻𝓮𝓷𝓲𝓽𝔂 𝓼𝓽𝓪𝓯𝓯, 𝓽𝓻𝓾𝓽𝓱 𝓻𝓮𝓯𝓵𝓮𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 ! 𝓐𝓷𝓽𝓱𝓮 𝓢𝓱𝓸𝓬𝓴!
𝓟𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽 𝓸𝓻 𝓜𝓸𝓸𝓷 𝓹𝓻𝓸𝓽𝓮𝓬𝓽𝓮𝓭: 𝓐𝓷𝓽𝓱𝓮, 𝓸𝓷𝓮 𝓸𝓯 𝓢𝓪𝓽𝓾𝓻𝓷'𝓼 𝓶𝓸𝓸𝓷𝓼.
𝓣𝓱𝓮𝓶𝓮 𝓸𝓯 𝓹𝓸𝔀𝓮𝓻𝓼: 𝓽𝓱𝓮 𝓶𝓸𝓸𝓷, 𝓼𝓪𝓽𝓾𝓻𝓷, 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓲𝓷𝓰 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓮𝓪𝓵𝓲𝓷𝓰.
𝓕𝓾𝓴𝓾: 𝓬𝓪𝓹𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓴𝓲𝓻𝓽 𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓸𝓵𝓸𝓾𝓻𝓮𝓭 𝓵𝓪𝓿𝓮𝓷𝓭𝓮𝓻, 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓮𝓻 𝓪𝓵𝓽𝓮𝓻𝓷𝓪𝓽𝓮 𝓫𝓸𝔀𝓼 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓬𝓸𝓵𝓸𝓾𝓻𝓮𝓭 𝓬𝓸𝓻𝓪𝓵. 𝓗𝓮𝓻 𝓫𝓻𝓸𝓸𝓬𝓱 𝓲𝓼 𝓪 𝓶𝓪𝓻𝓸𝓸𝓷 𝓬𝓻𝓮𝓼𝓬𝓮𝓷𝓽 𝓶𝓸𝓸𝓷. 𝓗𝓮𝓻 𝓷𝓮𝓬𝓴𝓵𝓪𝓬𝓮 𝓲𝓼 𝓵𝓪𝓿𝓮𝓷𝓭𝓮𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓶𝓪𝓻𝓸𝓸𝓷 𝓬𝓻𝓮𝓼𝓬𝓮𝓷𝓽 𝓶𝓸𝓸𝓷 𝓸𝓷 𝓲𝓽 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓪𝓿𝓮𝓷𝓭𝓮𝓻 𝓫𝓸𝓸𝓽𝓼. 𝓢𝓱𝓮 𝔀𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓹𝓮𝓷𝓽𝓪𝓰𝓻𝓪𝓶 𝓼𝓱𝓪𝓹𝓮𝓭 𝓮𝓪𝓻𝓻𝓲𝓷𝓰𝓼.
𝓐𝓹𝓹𝓮𝓪𝓻𝓷𝓬𝓮: 𝓹𝓪𝓵𝓮 𝓼𝓴𝓲𝓷, 𝓿𝓲𝓸𝓵𝓮𝓽 𝓱𝓪𝓲𝓻 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓼𝓵𝓲𝓰𝓱𝓽 𝓽𝓲𝓷𝓽 𝓸𝓯 𝓼𝓲𝓵𝓿𝓮𝓻, 𝓭𝓪𝓻𝓴 𝓻𝓮𝓭 𝓮𝔂𝓮𝓼.
𝓦𝓮𝓪𝓻𝓼 𝓪𝓼 𝓪 𝓬𝓲𝓿𝓲𝓴𝓴𝓲𝓪𝓷: 𝓪 𝔀𝓱𝓲𝓽𝓮 𝓭𝓻𝓮𝓼𝓼 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓪 𝓯𝓾𝓬𝓱𝓼𝓲𝓪 𝓼𝔀𝓮𝓪𝓽𝓮𝓻 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓲𝓽 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓲𝓷𝓴 𝓜𝓪𝓻𝔂 𝓙𝓪𝓷𝓮'𝓼.
𝓖𝓸𝓸𝓭 𝓽𝓻𝓪𝓲𝓽𝓼: 𝓽𝓻𝓾𝓽𝓱𝓯𝓾𝓵, 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓸𝓷𝓬𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓵𝓸𝓼𝓮 𝓽𝓸 𝓱𝓮𝓻, 𝓵𝓸𝔂𝓪𝓵
𝓑𝓪𝓭 𝓽𝓻𝓪𝓲𝓽𝓼: 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓸𝓯 𝓪 𝓫𝓮𝓰𝓰𝓪𝓻, 𝓪 𝓫𝓲𝓽 𝓼𝓱𝓪𝓻𝓹 𝓽𝓸𝓷𝓰𝓾𝓮𝓭 , 𝓼𝓱𝔂, 𝓬𝓻𝔂𝓫𝓪𝓫𝔂, 𝓽𝓮𝓷𝓽𝓪𝓽𝓲𝓿𝓮 , 𝓑𝓛,𝔀𝓮 𝓱𝓮𝓻𝓼𝓮𝓵𝓯 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓪𝓷𝔂 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰𝓼, 𝓱𝓪𝓼 𝓻𝓪𝓷𝓭𝓸𝓶 𝓶𝓸𝓸𝓭 𝓼𝔀𝓲𝓷𝓰𝓼 .
𝓕𝓪𝓶𝓲𝓵𝔂: 𝓱𝓸𝓽𝓪𝓻𝓾 𝓪𝓷𝓭 𝓒𝓱𝓲𝓫𝓲𝓾𝓼𝓪 𝓐𝓻𝓮 𝓱𝓮𝓻 𝓹𝓪𝓻𝓮𝓷𝓽𝓼.
YOU ARE READING
𝓻𝓪𝓷𝓭𝓸𝓶 𝓼𝓽𝓾𝓯𝓯
Random𝕳𝖊𝖗𝖊 𝖞𝖔𝖚 𝖜𝖎𝖑𝖑 𝖋𝖎𝖓𝖉 𝖘𝖔𝖒𝖊 𝖘𝖙𝖚𝖋𝖋 𝖋𝖔𝖗 𝖋𝖆𝖓𝖉𝖔𝖒'𝖘 𝖆𝖘 𝖜𝖊𝖑𝖑 𝖆𝖘 𝖔𝖙𝖍𝖊𝖗 𝖈𝖔𝖔𝖐 𝖙𝖎𝖉𝖇𝖎𝖙𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖌𝖊𝖓𝖊𝖗 𝖗𝖆𝖓𝖉𝖔𝖒𝖓𝖊𝖘𝖘 𝖆𝖓𝖉 𝖙𝖔𝖒𝖋𝖔𝖔𝖑𝖊𝖗𝖞.